Luulen että eksäni pettää minua
En sanoisi olevani erityisen mustasukkainen, mutta epäilen eksäni pettävän minua. Suhteen päättymisestä on kuitenkin vasta alle puoli vuotta ja eikö tämä ole jokin yleinen "sääntö" että noin lyhyellä ajalla ei olisi soveliasta ottaa uuta kumppania. ainakin olen nähnyt baarissa eksääni muiden kanassa ja olen asiasta hänelle käynyt jopa sanomassa olen myös ajanut hänen talon ohi ja siellä on ollut jokin vieras auto pihassa.. miten saisin tämän loppumaan hyvän sään aikana mielestäni on epäsopivaa käyttäytyä noin kun kuitenkin on soveliaisuuden säänöt
Kommentit (26)
Miksi kukaan ei voi kertoa vinkkiä kuinka saan hänet takaisin. menenkö ovelle? haluaisin vain hänet takas
Et mene, ja annat olla. Ex on ex ja mennyt eteenpäin, suositteelen samaa sinulle.
"Luulen että eksäni pettää minua"
Ei ole teknisesti edes mahdollista, jos eksä on oikeasti eksä.
Mielestäni otat asian aika löysästi. Palkkaa etsivä. Elektroniikkaa voisi käyttää myös enemmän. Voisit mennä esim. sähkömieheksi naamioituneena (työmaahaalari, tyyny mahaa kasvattamaan, tekoviikset) asentamaan taloon salakuuntelulaitteita. Sitten netistä saa ostettua mm. parabolisia kuuntelulaitteita ynnä muuta csi-tason kamaa, jolla voit kuunnella taloa kauempaa. Jos on rahaa, niin on laitteita, joilla tavallisten ikkunoiden värähtelyn avulla pystyy seuraamaan keskustelua, mutta nämä laserkapistukset ovat sairaan hinnakkaita. Tosin jos esim. myyt talosi ja autosi, voi raha riittääkin. Yksi keino on juristin käyttö. Lähetä juristi viemään haaste sopimusrikkomuksesta raastupaan. Puolen vuoden yleisen säännön rikkominen riittää perusteluksi, se on tälläkin palstalla sen verran usein esille tullut näkemys, että sääntöä voi hyvinkin käyttää Suomen Lain veroisena tulkintana. Mutta juristia varten tarvitset pitävät todisteet Puolen Vuoden Säännön rikkomisestä.
Olen tehnyt myös tinderiin vale profiilin että pääsisin juttelemaan hänen kanssa ap
Haluan samaa kamaa mitä ap vetää.