Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luulen että eksäni pettää minua

Vierailija
08.07.2018 |

En sanoisi olevani erityisen mustasukkainen, mutta epäilen eksäni pettävän minua. Suhteen päättymisestä on kuitenkin vasta alle puoli vuotta ja eikö tämä ole jokin yleinen "sääntö" että noin lyhyellä ajalla ei olisi soveliasta ottaa uuta kumppania. ainakin olen nähnyt baarissa eksääni muiden kanassa ja olen asiasta hänelle käynyt jopa sanomassa olen myös ajanut hänen talon ohi ja siellä on ollut jokin vieras auto pihassa.. miten saisin tämän loppumaan hyvän sään aikana mielestäni on epäsopivaa käyttäytyä noin kun kuitenkin on soveliaisuuden säänöt

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä aineita vedät ap? Nyt oli epäselvää

Vierailija
2/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko teillä vielä eron harkinta-aika menossa vai joko on selvä ero?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eksä pettää sinua? Oletko tajunnut että se on sun eksä, entinen.

Vierailija
4/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asutteko miten lähellä Porvoota, vai ihan siellä Porvoon keskustassa?

Vierailija
5/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin petin mun eksää ja kuulin et se on kans alkanu pettää mua. Olemme hirveitä ihmisiä!

Vierailija
6/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko teillä vielä eron harkinta-aika menossa vai joko on selvä ero?

Mitä väliä sillä on?

Vierailija
7/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suhteellisen psykedeelistä. Joku katko voisi olla paikallaan.

Vierailija
8/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sehän on sun EX. Ite vainoot EX:sääsi. Vainoominen on rikos. Jos olette eronneet, mitä sulle kuuluu mitäEX-puolisosi tekee ja kenen kanssa. Yritä vaan opetella olemaan ilman ex:säsi läsnä oloa ja yhteistä elämää. Keksi itse uusia harrastuksia, eti uusi kumppani, mene ystäviesi luoksi tai ihan mitä vaan, mutta älä vainoo.

Vierailija
9/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No siis harkinta aika ja itse en olisi halunnut edes erota. Vaimo kuitenkin haluaa ja mielestäni olen kuulut ettei olisi soveliasta olla uusia näin alkuun kuitenkin kyseessä vähän kuin suru aika. haluaisin pitää perheen lähellä ja eksä ottaa vain uusia. kuinka saisin hänet ymärtämään kuitenkin kävin baarissa hänelle sanomassa ja niille uusille

Vierailija
10/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂

Vierailija
11/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja on minulakin ollut toinen mutta vain että saisin vaimon musta sukkaiseksi. Olen sanonut että hän on sydämmeni valittu ja sielun kumppani. Tinderinkin olen ladanut..jos en saa eksää takaisin niin haluisin äkkiä saada uuden rakkauden ap

Vierailija
12/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

😂😂😂😂😂

Vierailija
13/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja on minulakin ollut toinen mutta vain että saisin vaimon musta sukkaiseksi. Olen sanonut että hän on sydämmeni valittu ja sielun kumppani. Tinderinkin olen ladanut..jos en saa eksää takaisin niin haluisin äkkiä saada uuden rakkauden ap

Kuulostat hullulta ja pakkomielteiseltä had apua!!!

Vierailija
14/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, ex-vaimosi on todennäköisesti käsitellyt eron jo ennen eroa. Osa tekee niin.

Ja hän on ex.

Vierailija
15/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käsittele ero ennen kuin mietit uutta suhdetta. Ammattilainen osaa auttaa

Vierailija
16/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole oakko mieleinen haluan vain vaimoni takaisin ja on minulla jo muitakin naisia ja tinder. ap

Vierailija
17/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja minä en petä eksääni jos joku niin luulee hän kuitenkin alotti se pettämisen kun otti uusia heti. ap

Vierailija
18/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika stalkkeri taidat olla. Jaiks! En haluais olla sun exä!

Vierailija
19/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En sanoisi olevani erityisen mustasukkainen, mutta epäilen eksäni pettävän minua. Suhteen päättymisestä on kuitenkin vasta alle puoli vuotta ja eikö tämä ole jokin yleinen "sääntö" että noin lyhyellä ajalla ei olisi soveliasta ottaa uuta kumppania. ainakin olen nähnyt baarissa eksääni muiden kanassa ja olen asiasta hänelle käynyt jopa sanomassa olen myös ajanut hänen talon ohi ja siellä on ollut jokin vieras auto pihassa.. miten saisin tämän loppumaan hyvän sään aikana mielestäni on epäsopivaa käyttäytyä noin kun kuitenkin on soveliaisuuden säänöt

Hyvä ap, sun exällä  on oikeus tehdä mitä tahtoo vaikkaa 2 sek teidän suhteenne päättymisestä. Jos teillä ei ole suhdetta (koska se on päättynyt)  ei se mitä exäsi tekee ole pettämistä. Tuollaista sääntöä ei ole olemassa, sä kuvittelet omiasi. Lopeta se exäsi  stalkkaaminen, et ole enää osa hänen elämäänsä eikä  hän ole sinulle tilivelvollinen. Sä et omista sitä  ihmistä  eikä  sulla ole mitään oikeutta puuttua hänen valintoihinsa. Olet historiaa. Otsikkosi on siis valheellinen koska mitään pettämistä ei ole tapahtunut.

Typerä trolli.

Vierailija
20/26 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huh, onneksi exäsi on päässyt jo ex-vaiheeseen. Nyt jätät hänet rauhaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kuusi yhdeksän