Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lampaille tiedotus työttömän työnhakuvelvollisuutta ei oikeasti tarkisteta. Luottavat työttömän sanaan,

Vierailija
31.08.2026 |

Itsehän etsin netistä vain firmojen yhteystietoja, joista olevinaan kysellyt töitä. Koskaan mitään kysellyt. Niitä ei tarkisteta eikä firmat saa edes luovuttaa tietoja. Sellainen psykoosi poksautettiin lampailta tänään.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan samaa teen itse kun välillä on työttömyys jaksoja. Koska suomalainen työelämä on pilattu. Työnhakemisesta tehty pelkkää pelleilyä. Mulle riittää kun leikin mukana.

Vierailija
2/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työkkärin väki ei edes näe tietoja. Ainoastaan että onko tehty ja julkaistu.

Ei tarvitse reagoida työnantajien viesteihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan kiusalla pommittelen työhakemuksia, saavatpahan firmoissa edes jotain tekemistä, kun sähköposti koko ajan tukossa.

M56

Vierailija
4/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ahaa. Muilta tarkastetaan ja ei pääse edes hakijaksi, jos ei täytä loputtomia ehtoja ja kontakteja.

Vierailija
5/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lampaista en tiedä, mutta itse monistin niitä kansalaisopiston koneella kolmeksi vuodeksi. Osan "ruåtsiksi" jos Grankullaan tarvitsevat duunaria.

Vierailija
6/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kyllä on alettu tarkistella. Läheiseltä pyydettiin kopio lähetetystä työhakemuksesta. 

Vierailija
7/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä minun ainakin pitää raportoida haetut työpaikat ja niistä pitää ilmoittaa samalla asioita.

Vierailija
8/8 |
31.08.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on syy epäillä, tarkistavat. Ja kyllä, yrityksellä on velvollisuus luovuttaa tiedot. Löytyy laista.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi