Lampaille tiedotus työttömän työnhakuvelvollisuutta ei oikeasti tarkisteta. Luottavat työttömän sanaan,
Itsehän etsin netistä vain firmojen yhteystietoja, joista olevinaan kysellyt töitä. Koskaan mitään kysellyt. Niitä ei tarkisteta eikä firmat saa edes luovuttaa tietoja. Sellainen psykoosi poksautettiin lampailta tänään.
Kommentit (8)
Työkkärin väki ei edes näe tietoja. Ainoastaan että onko tehty ja julkaistu.
Ei tarvitse reagoida työnantajien viesteihin.
Ihan kiusalla pommittelen työhakemuksia, saavatpahan firmoissa edes jotain tekemistä, kun sähköposti koko ajan tukossa.
M56
Ahaa. Muilta tarkastetaan ja ei pääse edes hakijaksi, jos ei täytä loputtomia ehtoja ja kontakteja.
Lampaista en tiedä, mutta itse monistin niitä kansalaisopiston koneella kolmeksi vuodeksi. Osan "ruåtsiksi" jos Grankullaan tarvitsevat duunaria.
Voi kyllä on alettu tarkistella. Läheiseltä pyydettiin kopio lähetetystä työhakemuksesta.
Kyllä minun ainakin pitää raportoida haetut työpaikat ja niistä pitää ilmoittaa samalla asioita.
Jos on syy epäillä, tarkistavat. Ja kyllä, yrityksellä on velvollisuus luovuttaa tiedot. Löytyy laista.
Ihan samaa teen itse kun välillä on työttömyys jaksoja. Koska suomalainen työelämä on pilattu. Työnhakemisesta tehty pelkkää pelleilyä. Mulle riittää kun leikin mukana.