Palasin opiskelupaikkakunnalle ja en oo sen jälkeen puhunut sanaakaan kellekään
ellei lasketa kaupan kassaa. Yksin nyhjötän yksiössäni vain ja luen tenttiin. Ei täällä kaupungissa ole mulla ketään vaikka opiskelenkin! Arvaa vaan keskeytänkö koulun! Kyllä.
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi puhua?
Sosiaalinen kanssakäyminen ja kuuluminen yhteisöön on yksi ihmisen perustarpeista. Olen hyvin yksinäinen täällä.
Ekaa kertaa elämässä oot yksin eikä oo sitä kaverilaumaa siinä ympärillä viihdyttämässä?
Miksi luet tenttiin heinäkuussa? Tuo ei ole hyvä syy keskeyttää jos muutoin opiskelet alaa josta pidät.
Miten ne opiskelukaverit? Etkö niihin tahdo tutustua?
Vierailija kirjoitti:
Ekaa kertaa elämässä oot yksin eikä oo sitä kaverilaumaa siinä ympärillä viihdyttämässä?
Ei asia kyllä aivan niinkään ole. Mulla ei ikinä ole ollut kaverilaumaa ja olen ollut yksinäinen jo ennen opiskeluitakin. En tosin niin yksinäinen, koska oli kumminkin muutama kaveri ja perhe. Nyt ei niitäkään.
Vierailija kirjoitti:
Miten ne opiskelukaverit? Etkö niihin tahdo tutustua?
Se ei ole aina tahtomisen asia. Vaikka kuinka yritin, niin tiiviit kaveripiirit muodostuivat ja jäin yksin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi luet tenttiin heinäkuussa? Tuo ei ole hyvä syy keskeyttää jos muutoin opiskelet alaa josta pidät.
Koska psyykkinen vointini sallii nyt lukea tenttiin. Keväällä en olisi jaksanut enää.
Vierailija kirjoitti:
Mene kirjastoon.
Miksi menisin? Siellä en voi keksittyä lukemiseen ja ei siellä edes tutustu ihmisiin.
Vierailija kirjoitti:
Lähe bailaamaan!
Yksinkö? Ei kiitos. Lähtisin kyllä, jos olisi joku kenen kanssa lähteä.
Mitä sä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?
Etsi Vinasta tai Facen ryhmistä kavereita.
Vierailija kirjoitti:
Mitä sä tykkäät tehdä vapaa-ajalla?
Haaveilla siitä, että pääsisin pois täältä.
Vierailija kirjoitti:
Etsi Vinasta tai Facen ryhmistä kavereita.
Enpä oo kuullutkaan Vinasta. Täytyy harkita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähe bailaamaan!
Yksinkö? Ei kiitos. Lähtisin kyllä, jos olisi joku kenen kanssa lähteä.
🍹🍸💊
Miksi pitäisi puhua?