Muita "ukkomiehiä", joita himoittaisi toiset miehet?
Niin, olen ihanan perheen ja rakastettavan vaimon omaava nelikymppinen mies. Nyt varsinkin kesäkelissä tulee koko ajan vastaan toinen toistaan komeampia 20-30 vuotiaita kundeja ja mielikuvitus laukkaa hulluna.. Uuh! Muilla vastaavia kokemuksia? Miten handlasit?
Kommentit (72)
kivaa kirjoitti:
Kyllä kanssa on alkanut näin vanhempana ukkomiehänä tehdä mieli kokeilla kaikkia seksijuttuja vielä kun pystyy.
Miesten välistä seksiä tekisi mieli kokeilla seuraavaksi ja vaimo jopa siihen vähän yllyttääkin.
Pitäisi vain löytää joku tällainen samanlaisessa tilanteessa oleva kokeilunhaluinen ukkomies.
Ns. Umpihomot ei kiinnosta.
Samassa tilanteessa ja yhtälailla kokeilun haluisia miehiä on aika paljonkin, ongelmana on vain sen sopivan kaverin löytäminen...
Sama juttu, seksi miehen kanssa kiinnostanut jo pidempään.
Tarkoittaako jos mies laittaa käden toisen miehens reidelle jotakin, on käynyt joskus niin, mutta en ole silloin tajunnut miyään 🙄
Vierailija kirjoitti:
Tarkoittaako jos mies laittaa käden toisen miehens reidelle jotakin, on käynyt joskus niin, mutta en ole silloin tajunnut miyään 🙄
Riippuu tilanteesta. Olen ollut tilanteessa, jossa tarkoitti ja ei tarkoittanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riippuu tilanteesta. Olen ollut tilanteessa, jossa tarkoitti ja ei tarkoittanut.
Minulla on aina käynyt jossakin ulkona yms
Hei. 52 v ukkomies pääkaupunkiseutu. Laita viestiä jos kiinnostaa.
Huomenna parin tunnin breikki Hesan reissulla siinä 13-15.30 välillä. Pitääpä suunnata Yrjönkadun uimahalliin katselemaan olisko kivoja ja komeita alle nelikymppisiä kundeja naku-uinnilla.
M44
Täytyypä ihan rehellisesti kertoa että ei ole koskaan kiinnostanut. Ei sitten vähääkään.
Minä haluisin löytää +50v N+bim parin... jossa saisin olla molempien imevä ja antava narttumies.
Vierailija kirjoitti:
Täytyypä ihan rehellisesti kertoa että ei ole koskaan kiinnostanut. Ei sitten vähääkään.
No mut kiva sulle! Helpompi elämä. Tosin oma mielenkiintonsa kaikessa.
Pettäjien kokoontumiset täällä. Toivottavasti edes suojaudutte kunnolla. Aina sydän särkyy vähän kun lukee näitä ketjuja miettii niitä petettyjä puolisoita, jotka ehkä onnellisena luulevat että toinen rakastaa. :(
ööö, eiks se rakkaus ja seksi ollutkaan ihan eri asioita?
Oletko eilen syntynyt?
mistä näitä aivopieruja.. kirjoitti:
ööö, eiks se rakkaus ja seksi ollutkaan ihan eri asioita?
Oletko eilen syntynyt?
Niin että jos toista rakastaa niin on sitten oikeus pettääkin?
Vierailija kirjoitti:
hyi hitto, homo !!! :((((
TÄMÄ.
No tavallaan, mutta haluaisin transnaista ja vaimolta on lupa
Vierailija kirjoitti:
Pettäjien kokoontumiset täällä. Toivottavasti edes suojaudutte kunnolla. Aina sydän särkyy vähän kun lukee näitä ketjuja miettii niitä petettyjä puolisoita, jotka ehkä onnellisena luulevat että toinen rakastaa. :(
Niin. Olisipa vaan todellisuus, kuten juhlapuheet: puhukaa, puhukaa tunteistanne ja tarpeistanne. Arvatkaapa vaan, miten usein erityisesti mies saa kylmähoitoa, kun kehtaa avoimesti puhua tunteistaan ja tarpeistaan? Nehän on ne tietyt, usein romocomista tutut repliikit, joista saa kiitosta. Mutta auta armias jos kehtaat ehdotella sitä seksiä "ai onks tää pelkkää seksiä" saati nyt että uskaltaa kertoa biseksuaalisista tunteistaan ja vaikka ehdottaa avointa suhdetta: alkaa uhriutuminen, syyttäminen ja jopa erolla uhkailu tai HOMOTTELU!
Ei siis ihme, että moni toteuttaa itseään salaa: monissa suhteissa kun on paljon muutakin ja eroa saatetaan lykätä vaikkapa lasten vuoksi.
Itse olen hyväksynyt tilanteen melkoisen kasvuprosessin myötä ja meilläkin oli sovittu avoin suhde. Vaimo kuitenki muuttuikin yllättäen mustasukkaiseksi ja alkoi keksiä niin paljon kaikenlaisia sääntöjä ja kyttäämistä, että hommasta meni maku. Koska hän sitten ensin rikkoi sopimukset ja luottamuksen, oli itsellekin luonnollista alkaa puuhailla omin luvin.
Vierailija kirjoitti:
Kahdenkymmenen vuoden avion ja eron jälkeen uskaltauduin Iskurista etsimään seuraa. Ei minua karvaiset karjut kiinnosta vaan pienikokoiset ja vähän naiselliset miehet. Parasta on ollut viikonlopun kestävät roolileikit, jossa kaveri on tälläytynyt ja pukeutunut naiseksi.
On todella kiihottavaa nostaa hameenhelmaa, jonka alta löytyy vähän erilainen varustus:) Lopuksi pitkien esileikkien jälkeen kunnon panot - ja molemmat tyytyväisiä sessioon!
Harmi kun vanha kunnon Iskuri poistui, nyt pitäisi muuton jälkeen uudelta paikkakunnalta jotenkin löytää uusi "nainen"...
Kannattaa googlailla hakunimellä femboy. NAM!
Hot femboy. Ai saatana kun sellainen tanssis ja flirttais klubis ja pääsis panee hotellihuoneeseen.
hyi hitto, homo !!! :((((