Mistä löytäis hyvän naisen? Olen ollut pitkään sinkkuna ja tinderistä ei löydy Kertokaas vonkkejä :)
En siis jaksais olla enään sinkkuna ja haluisin edes kesä heilan.
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luovu ensin tuosta hoikkuuden vaatimuksesta. Kaksi kolmasosaa naisista on ylipainoisia. Kun hyväksyt vähän pyöreämmätkin naiset, tarjolla olevien naisten määrä kasvaa huomattavasti.
https://thl.fi/fi/tutkimus-ja-kehittaminen/tutkimukset-ja-hankkeet/kans…
.
Minä taas sanon: älä koskaan ota itsellesi lihavaa naista. Siitä ei tule kuin vihaiseksi.
Ja yleensä lihavat naiset ovat jo valmiiksi vihaisia. Sen voi lukea esim. tältä palstalta jokaikinen päivä.
Niin, että mitenkäs se menikään?
"Miehistä lihavia on 26,1 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän).
Naisista lihavia on 27,5 % (painoindeksi 30 kg/m2 tai enemmän)."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
1. Kirjoitusvirheet ja yhdyssanat kuntoon.
2. ???
3. Kesäheila!
M
Haha ei tarvii kuule jollain palatal puuttuu mun kirjotus tyyliin. Kysyon vaan vikkiä miten löytyis nainen. Ap
Jos kirjoitat kuin 8-vuotias, niin arvaappa kiinnostatko ketään?
Miksi kaikki tarttuu tohon virheeseen ja kirjotus tyyliin. Voitaisko vaik pysyä aihees. Mistä muut on löytäny naisen? En enään jaksaisi baarist kattella ap nii ja sit sellanen et toi tinderkään ei toiminu niinku sanoinki
No just siksi se Tinder ei toiminut, koska sun kirjoitustyyli on niin kummallinen. Joku yhdyssanavirhe siellä tai täällä ei haittaa, mut jos joka lause on kummallista jupinaa niin...
Olen nainen, mut on löydetty esim. yhteisten tuttujen kautta, kotibileistä jne.
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Ponnarinainen kirjoitti:
Baaritiskiltä tai yökerhoista vapaita naisia yleensä löytyy ainakin viikonloppuisin. Samalla saa todellisen kuva millainen tyyppi kukin on esim.mittasuhteet, ääni, älykkyys ja tyyli. Tinderit ym. valokuviin ja sanalliseen kuvailuun perustuvat seuranhaku sovellutukset ovat aivan paskaa. Samoin nolot tatuoinnit. Baareista pitää tietää millaista väkeä kussakin käy ja valita niistä sopivin. Eikä sitten saa olla liian humalassa ja pitää jutella vain hauskoja juttuja eikä vain murista ja murjottaa. Pukeutumistyylissä voisi ottaa länsinaapurista mallia ja jättää hautajais-, metsästys- ja armeijavaatteet kotiin vaatekaappiin.Eikä pidä liian nopeasti edetä vaan hiljaa hyvä tulee näissäkin asioissa.
En tiedä missä baareissa pitäisi käydä että niitä vapaita naisia löytyisi. Itsellä tullut kyllä se kuva tässä pari vuotta sinkkuilessa, että baareista ei ainakaan löydy.
Miksi yleensäkin edes mietit suomalaisia, kymmenien eri miesten polkemia luuskia?
Ei minulla kiinnosta tuontivaimot Aasiasta vaikka sinulla kiinnostaakin.
Taidat olla oikeasti ylipainoinen nainen kun tuollaisia puhut. Mikä ihmeen tuontivaimo se on, jos tapaat reissullasi ulkomaalaisen kaunottaren ja kumpikin rakastuu tulisesti?
Tämä ei ollu minä ja voisin ottaa ulkomaillakin ap
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M35 kirjoitti:
Ponnarinainen kirjoitti:
Baaritiskiltä tai yökerhoista vapaita naisia yleensä löytyy ainakin viikonloppuisin. Samalla saa todellisen kuva millainen tyyppi kukin on esim.mittasuhteet, ääni, älykkyys ja tyyli. Tinderit ym. valokuviin ja sanalliseen kuvailuun perustuvat seuranhaku sovellutukset ovat aivan paskaa. Samoin nolot tatuoinnit. Baareista pitää tietää millaista väkeä kussakin käy ja valita niistä sopivin. Eikä sitten saa olla liian humalassa ja pitää jutella vain hauskoja juttuja eikä vain murista ja murjottaa. Pukeutumistyylissä voisi ottaa länsinaapurista mallia ja jättää hautajais-, metsästys- ja armeijavaatteet kotiin vaatekaappiin.Eikä pidä liian nopeasti edetä vaan hiljaa hyvä tulee näissäkin asioissa.
En tiedä missä baareissa pitäisi käydä että niitä vapaita naisia löytyisi. Itsellä tullut kyllä se kuva tässä pari vuotta sinkkuilessa, että baareista ei ainakaan löydy.
Miksi yleensäkin edes mietit suomalaisia, kymmenien eri miesten polkemia luuskia?
Ei minulla kiinnosta tuontivaimot Aasiasta vaikka sinulla kiinnostaakin.
Taidat olla oikeasti ylipainoinen nainen kun tuollaisia puhut. Mikä ihmeen tuontivaimo se on, jos tapaat reissullasi ulkomaalaisen kaunottaren ja kumpikin rakastuu tulisesti?
No minä haluan ihan suomalaisen naisen. Ei siihen mitään muuta syytä tarvitse. En koe mitään kiinnostusta aasialaisiin naisiin esim.
Mikä saa sinut luulemaan, että kaikki on kiinnostuneita ulkomaalaisista?
Vierailija kirjoitti:
Luovu ensin tuosta hoikkuuden vaatimuksesta. Kaksi kolmasosaa naisista on ylipainoisia. Kun hyväksyt vähän pyöreämmätkin naiset, tarjolla olevien naisten määrä kasvaa huomattavasti.
.
Ainahan voi laihduttaa, eikö vain? Nyt olikin kyse siitä, kuinka suomalaiset naiset ovat muutenkin rumia, joten miksi edes yrittää miellyttää suomalaisia miehiä, kun emme kelpaa heille omina itsenämme? Antaa olla, ihan se ja sama. Olen muutenkin täysin kyllästynyt deittailuun, seurusteluun ja seksiin, Jätän tuollaisen pelleilyn niille, joita se vielä kiinnostaa. Ei ihme että tässä maassa on syntyvyys laskussa, kun eihän nämä nirppanokkamiehet ketään huoli. Silloin kun olin fyysisesti terässä, niin en kelvannut kenellekään. Että eipä se hoikkuuskaan takaa menestystä miesmarkkinoilla. On todellinen mysteeri ainakin minulle, että mitä suomalaiset miehet naiselta todella haluavat. Liekö tietävät tätä itsekään.
Mun paras vonkki sulle: mee hautausmaalle. Sieltä löytyy ihan sikana tosi hyviä naisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Ainahan voi laihduttaa, eikö vain? Nyt olikin kyse siitä, kuinka suomalaiset naiset ovat muutenkin rumia, joten miksi edes yrittää miellyttää suomalaisia miehiä, kun emme kelpaa heille omina itsenämme? Antaa olla, ihan se ja sama. Olen muutenkin täysin kyllästynyt deittailuun, seurusteluun ja seksiin, Jätän tuollaisen pelleilyn niille, joita se vielä kiinnostaa. Ei ihme että tässä maassa on syntyvyys laskussa, kun eihän nämä nirppanokkamiehet ketään huoli. Silloin kun olin fyysisesti terässä, niin en kelvannut kenellekään. Että eipä se hoikkuuskaan takaa menestystä miesmarkkinoilla. On todellinen mysteeri ainakin minulle, että mitä suomalaiset miehet naiselta todella haluavat. Liekö tietävät tätä itsekään.
No eipä tiedetä, se on jämpti se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
No eipä tiedetä, se on jämpti se.
Ongelman myöntäminen on ensimmäinen askel.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
.
Miksi uliset? Tuohan on vain tasa-arvoista, että miehetkin ovat ryhtyneet asettamaan kumppaneille jotain vaatimuksia. Minkä ihmeen takia miesten pitäisi vain ottaa joku ääliö paksukainen vain siksi, että tämä on nainen?
Jos saa kysyä herran ikää, asuinpaikkaa ja minkälaista naista etsii. Onko este jos on lapsia jne. Nyt äkkiseltään vähän vaikea muuten kommentoida :)
Mä en kesäheilaa halua, mut heinä-elokuu pimpsa olis kiva