Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mistä löytäis hyvän naisen? Olen ollut pitkään sinkkuna ja tinderistä ei löydy Kertokaas vonkkejä :)

Vierailija
08.07.2018 |

En siis jaksais olla enään sinkkuna ja haluisin edes kesä heilan.

Kommentit (52)

Vierailija
1/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Millainen nainen on hyvä?

Vierailija
2/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kehäheila-vonkki: ole ystävällinen ihmisille.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Millainen nainen on hyvä?

Miellään hoikka ja uskollinen. Ap

Vierailija
4/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

1. Kirjoitusvirheet ja yhdyssanat kuntoon.

2. ???

3. Kesäheila!

M

Vierailija
5/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

1. Kirjoitusvirheet ja yhdyssanat kuntoon.

2. ???

3. Kesäheila!

M

Haha ei tarvii kuule jollain palatal puuttuu mun kirjotus tyyliin. Kysyon vaan vikkiä miten löytyis nainen. Ap

Vierailija
6/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta. Ihan pelästyn aina kun tulen suomeen kun voi joskusnmennä päiviä ilman että näen kauniin naisen. Ja sitten se kylmä ja huono käytös vielä plussana. Suomalaiset naiset ovat kyllä täysin harhoissa oman tasonsa suhteen.

Ja joo, en asu kaukoidässä enkä ole käynytkään. Turha tulla siitä inisemään. En ole sitä porukkaa.

Vierailija
7/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloita maailmansota, joka tappaa puolet miehistä. Sitten saat hyvän naisen.

Vierailija
8/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kehäheila-vonkki: ole ystävällinen ihmisille.

Ei toimi, jos ei ole spontaanisti sellainen. Ja kuten sanoit, luonnostaan ystävällisillä miehillä ei ole puutetta seurasta.

Vierailija
9/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt niitä vonkkeja aplle et löytää hyvän kesäheilan!! Kyllä tolla "kirjoitus tyylillä" pitäis hoikka ja uskollinen nainen löytyy.

Vierailija
10/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tältä palstalta on täysin turha kysellä neuvoja.

Vierailija
11/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aattelin että tällä palstal ois paljon naisia nii mitenii oon väärässä pakassa ap ja vieläkää ei yhtää vinkkii

Vierailija
12/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa kysellä, jos haluaa pilata oman päivänsä tai kuulla pääosin pelkkää kettuilua... muussa tapauksessa kannattaa harkita kaksi kertaa ;)

Vierailija
13/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aattelin että tällä palstal ois paljon naisia nii mitenii oon väärässä pakassa ap ja vieläkää ei yhtää vinkkii

Tässäpä sulle vinkki: se, että ei osaa oikeinkirjoitusta, karkoittaa naisia. Eli suosittelen, ettet lähesty naisia kirjallisesti / netin kautta.

Vierailija
14/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset sitä sulle kerro. Pelkäävät että joku sinkkukavereistaan saisi parisuhteen.

Vierailija
15/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en ottaisi noin surkeasti kirjoittavaa miestä. En mä jaksaisi tekstata sulle, kun tuntuu kuin jollekin vajakille tekstaisi. En myöskään huolisi kesäheila-asenteella liikkeellä olevaa miestä. Miksi? Koska se nyt vaan on pakko saada kesäheila, syksystä niin väliä? Koska pakko?

N20

Vierailija
16/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baaritiskiltä tai yökerhoista vapaita naisia yleensä löytyy ainakin viikonloppuisin. Samalla saa todellisen kuva millainen tyyppi kukin on esim.mittasuhteet, ääni, älykkyys ja tyyli. Tinderit ym. valokuviin ja sanalliseen kuvailuun perustuvat seuranhaku sovellutukset ovat aivan paskaa. Samoin nolot tatuoinnit. Baareista pitää tietää millaista väkeä kussakin käy ja valita niistä sopivin. Eikä sitten saa olla liian humalassa ja pitää jutella vain hauskoja juttuja eikä vain murista ja murjottaa. Pukeutumistyylissä voisi ottaa länsinaapurista mallia ja jättää hautajais-, metsästys- ja armeijavaatteet kotiin vaatekaappiin.Eikä pidä liian nopeasti edetä vaan hiljaa hyvä tulee näissäkin asioissa.

Vierailija
17/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Piirrä käteesi naisen kuva ja vetele kesä siihen. Syksyn tullen maittaakin jo sitten karvainen peppureikä.

Vierailija
18/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sää oot niin päissään. Vonkki sulle, mäe nukkuman.

Vierailija
19/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joo en ottaisi noin surkeasti kirjoittavaa miestä. En mä jaksaisi tekstata sulle, kun tuntuu kuin jollekin vajakille tekstaisi. En myöskään huolisi kesäheila-asenteella liikkeellä olevaa miestä. Miksi? Koska se nyt vaan on pakko saada kesäheila, syksystä niin väliä? Koska pakko?

N20

Tarkoti et jos ei löydy vakituisia nii. Myös kesä heila menee. Ja mitä menee vajakkii nii mulla on huono näppis ja siis niin ap ja krapula myös vähän..

Vierailija
20/52 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huono näppis ja krapula eivät ole tekosyitä sille, että ei osaa yksinkertaisiakaan oikeinkirjoitussääntöjä. Annat itsestäsi idiootin vaikutelman, näin suoraan sanottuna.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi kuusi