Epäviehättävä mutta kiinnostava piirre itsessä?
[Ja hei moderaattori/tekoäly! Tämä on vilpitön aloitus, ei provokaatio, älä poista tätä, pyydän..]
Onko sinulla jokin epäviehättäväksi arvioimasi ulkoinen ominaisuus/piirre, jonka lopulta olet huomannut ehkä olevankin sen "yhden kolon komiassa", joka voi lopulta kääntyäkin viehättävyydeksi tai kiinnostavuudeksi?
Minulla on naiseksi rumat, leveähköt kädet ja kierot, luolamiehiset etusormet ja pyöreähköt kynnet, mutta olen alkanut huomata niiden olevan vahvat ja tekevät ja jopa pikantit yksityiskohdat muuten ihan simpsakassa paketissa. [Toki olen raivoisan kateellinen pianistisormisille, tunnustan!]
Kommentit (17)
En kyllä pohdi ja arvota itseäni. Ehkä ap:nkaan ei kannattaisi. Ole mitä olet, se on yleensä ihmisissä kaikkein viehättävintä.
Olen lyhyt, pyöreä, lyhytjalkainen, reitevä, takapuoleni on pyöreä ja pysty, rinnat isot ja riippuvat, hiukseni pitkät karheat ja luonnonkiharat. Eli en ole mikään siro kaunokainen mutta tietyllä tapaa kuitenkin naisellinen.
Vierailija kirjoitti:
Pitkä ja paksu kulli.
Epäviehättävä mutta kiinnostava? 🤔
Tietynlainen epätäydellisyys voi olla kyllä todella viehättävää. Pieni puhevika, linkuttava kävelytyyli, isohko pää, vino hymy, ohuet hiukset, mikä vain, joka ehkä kiinnittää huomiota, muttei huonolla tavalla!
Erittäin leveä peppu. Siis oikeasti 115cm lantionympärys ja en ole ylipainoinen. Itseä häiritsee kovasti kun housujen koko iso.
Osa miehistä taas tuntuu tykkäävän kovastikin.
N34
Vierailija kirjoitti:
Erittäin leveä peppu. Siis oikeasti 115cm lantionympärys ja en ole ylipainoinen. Itseä häiritsee kovasti kun housujen koko iso.
Osa miehistä taas tuntuu tykkäävän kovastikin.
N34
Tuohan kuulostaa oivallisen hyvältä!
Vierailija kirjoitti:
Olen lyhyt, pyöreä, lyhytjalkainen, reitevä, takapuoleni on pyöreä ja pysty, rinnat isot ja riippuvat, hiukseni pitkät karheat ja luonnonkiharat. Eli en ole mikään siro kaunokainen mutta tietyllä tapaa kuitenkin naisellinen.
Lapista?
Omaan Kleopatran nenän (näin eräs pulsu minulle kerran bussissa kehaisi 😄), eli naiseksi melko iso nenä. Tottakai siitä kehittyi koko nuoruuden mittainen nenäkompleksi, eikä monet siitä varmaan tykkää. Mutta onpahan kohdalle sitten osunut useampi sellainen joka on tykännyt. Ja näin vanhemmiten olen voinut ymmärtää sen syyn itsekin; se tekee minusta melko persoonallisen näköisen, hieman erilaisen kuin muut. Suomalaisilla naisilla kuitenkin on useimmiten sellaiset pienet nykerönenät. Ne on ihan sieviä ja söpöjä, mutta toisaalta myös aika tylsiä ja geneerisiä loppujen lopuksi.
Omaa nenää en enää vaihtaisi pieneen.
Nuorena hävetti äärimmäinen päärynävartalo, erityisesti valtava persus. Siitä kiusattiin jo 80-luvulla ala-asteella.
Oma mies jostain syystä tykkää.
Vierailija kirjoitti:
Omaan Kleopatran nenän (näin eräs pulsu minulle kerran bussissa kehaisi 😄), eli naiseksi melko iso nenä. Tottakai siitä kehittyi koko nuoruuden mittainen nenäkompleksi, eikä monet siitä varmaan tykkää. Mutta onpahan kohdalle sitten osunut useampi sellainen joka on tykännyt. Ja näin vanhemmiten olen voinut ymmärtää sen syyn itsekin; se tekee minusta melko persoonallisen näköisen, hieman erilaisen kuin muut. Suomalaisilla naisilla kuitenkin on useimmiten sellaiset pienet nykerönenät. Ne on ihan sieviä ja söpöjä, mutta toisaalta myös aika tylsiä ja geneerisiä loppujen lopuksi.
Omaa nenää en enää vaihtaisi pieneen.
Muistan kun kerran eräs nykerönokkainen mies sanoi pitävänsä kyömynenäisistä naisista, koska "itsellä ei ole hienoa nenää".
Pitkä ja paksu kulli.