Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Epäviehättävä mutta kiinnostava piirre itsessä?

Vierailija
29.07.2026 |

[Ja hei moderaattori/tekoäly! Tämä on vilpitön aloitus, ei provokaatio, älä poista tätä, pyydän..]

Onko sinulla jokin epäviehättäväksi arvioimasi ulkoinen ominaisuus/piirre, jonka lopulta olet huomannut ehkä olevankin sen "yhden kolon komiassa", joka voi lopulta kääntyäkin viehättävyydeksi tai kiinnostavuudeksi?

Minulla on naiseksi rumat, leveähköt kädet ja kierot, luolamiehiset etusormet ja pyöreähköt kynnet, mutta olen alkanut huomata niiden olevan vahvat ja tekevät ja jopa pikantit yksityiskohdat muuten ihan simpsakassa paketissa. [Toki olen raivoisan kateellinen pianistisormisille, tunnustan!]

Kommentit (17)

Vierailija
1/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkä ja paksu kulli.

Vierailija
2/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä pohdi ja arvota itseäni. Ehkä ap:nkaan ei kannattaisi. Ole mitä olet, se on yleensä ihmisissä kaikkein viehättävintä. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valtavat hölskyvät lollottimet 😵

Vierailija
4/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Peräsuolen laskeuma.

Vierailija
5/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viikset

Vierailija
6/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen lyhyt, pyöreä, lyhytjalkainen, reitevä, takapuoleni on pyöreä ja pysty, rinnat isot ja riippuvat, hiukseni pitkät karheat ja luonnonkiharat. Eli en ole mikään siro kaunokainen mutta tietyllä tapaa kuitenkin naisellinen.

Vierailija
7/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nosto

Vierailija
8/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkä ja paksu kulli.

Epäviehättävä mutta kiinnostava? 🤔 

Vierailija
9/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielen terveys. 

Vierailija
10/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tietynlainen epätäydellisyys voi olla kyllä todella viehättävää. Pieni puhevika, linkuttava kävelytyyli, isohko pää, vino hymy, ohuet hiukset, mikä vain, joka ehkä kiinnittää huomiota, muttei huonolla tavalla!

Vierailija
11/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kilttimies. Kiltti tekee vaikutuksen.

Vierailija
12/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erittäin leveä peppu. Siis oikeasti 115cm lantionympärys ja en ole ylipainoinen. Itseä häiritsee kovasti kun housujen koko iso.

Osa miehistä taas tuntuu tykkäävän kovastikin.

N34

Vierailija
13/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin leveä peppu. Siis oikeasti 115cm lantionympärys ja en ole ylipainoinen. Itseä häiritsee kovasti kun housujen koko iso.

Osa miehistä taas tuntuu tykkäävän kovastikin.

N34

Tuohan kuulostaa oivallisen hyvältä!

Vierailija
14/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen lyhyt, pyöreä, lyhytjalkainen, reitevä, takapuoleni on pyöreä ja pysty, rinnat isot ja riippuvat, hiukseni pitkät karheat ja luonnonkiharat. Eli en ole mikään siro kaunokainen mutta tietyllä tapaa kuitenkin naisellinen.

Lapista?

Vierailija
15/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Omaan Kleopatran nenän (näin eräs pulsu minulle kerran bussissa kehaisi 😄), eli naiseksi melko iso nenä. Tottakai siitä kehittyi koko nuoruuden mittainen nenäkompleksi, eikä monet siitä varmaan tykkää. Mutta onpahan kohdalle sitten osunut useampi sellainen joka on tykännyt. Ja näin vanhemmiten olen voinut ymmärtää sen syyn itsekin; se tekee minusta melko persoonallisen näköisen, hieman erilaisen kuin muut. Suomalaisilla naisilla kuitenkin on useimmiten sellaiset pienet nykerönenät. Ne on ihan sieviä ja söpöjä, mutta toisaalta myös aika tylsiä ja geneerisiä loppujen lopuksi. 

Omaa nenää en enää vaihtaisi pieneen. 

Vierailija
16/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nuorena hävetti äärimmäinen päärynävartalo, erityisesti valtava persus. Siitä kiusattiin jo 80-luvulla ala-asteella.

Oma mies jostain syystä tykkää.

Vierailija
17/17 |
29.07.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omaan Kleopatran nenän (näin eräs pulsu minulle kerran bussissa kehaisi 😄), eli naiseksi melko iso nenä. Tottakai siitä kehittyi koko nuoruuden mittainen nenäkompleksi, eikä monet siitä varmaan tykkää. Mutta onpahan kohdalle sitten osunut useampi sellainen joka on tykännyt. Ja näin vanhemmiten olen voinut ymmärtää sen syyn itsekin; se tekee minusta melko persoonallisen näköisen, hieman erilaisen kuin muut. Suomalaisilla naisilla kuitenkin on useimmiten sellaiset pienet nykerönenät. Ne on ihan sieviä ja söpöjä, mutta toisaalta myös aika tylsiä ja geneerisiä loppujen lopuksi. 

Omaa nenää en enää vaihtaisi pieneen. 

Muistan kun kerran eräs nykerönokkainen mies sanoi pitävänsä kyömynenäisistä naisista, koska "itsellä ei ole hienoa nenää".