Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oottelen täällä Ruisrockissa Jenni Vartiaista Telttalavalle - aika täyttä täällä.

Vierailija
08.07.2018 |

Jenni olisi tarvinnut isomman lavan. Mutta järkkärit sanoi että hän itse halusi tämän esiintymisajankohdan.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onhan se mahdollista, että Jenni on toivonut tiettyä aikaa. Artistit eivät kuitenkaan itse lähtökohtasesti voi vaikuttaa millä lavalla on. 

Jennillä on kiire lentokentälle illalla, siksi halusi mahd. aikaisen ajan. Silloin tilaa oli vain Teltassa joten hänet tungettiin sinne. Harmi, Jennin musiikki ja yleisön viihdyttämiskyky olisivat päässeet oikeuksiinsa ranta- tai Niittylavalla. Teltassakin oli tunnelma katossa mutta minä ja kaverit ei mahduttu sinne edes sisään :(

Vierailija
22/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ihmettelisi vaikka olisi täysin järjestäjien moka. Sama kävi 2015 Tuiskulle, kun hänet laitettiin sunnuntaina klo 15 esiintymään telttalavalle. Tuhansia ihmisiä jäi ulkopuolelle ja samaan aikaan Edelmann veti kouralliselle yleisöä. Ihan Merimaa kävi henkilökohtasesti pyytämässä anteeksi liian pientä lavavalintaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jenni kyllä kiitteli juuri Insta Storyssaan ja edelleen Ruisrockissa..

Vierailija
24/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitsiko Abreu itse klo 14 perjantaina ajankohdan?

Se oli klo 17..

Ihmetyttää kyllä miten noi lavat päätetään. Aleksanteri Hakaniemi ja Ruudolf kummatkin olleet tänä vuonna Niittylavalla. Isoimmalla Stagella.

Keitä nämä ihmiset ovat? t: setä 41v.

Vierailija
25/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennillä mihinkään kiire ollut eli potaskaa taas jauhettu. Lähti katsomaan Almaa, joka esiintyy parhaillaan. Jos sillä olisi kiire jonnekkin niin ei se nyt enää Ruississa olisi..

Vierailija
26/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennillä mihinkään kiire ollut eli potaskaa taas jauhettu. Lähti katsomaan Almaa, joka esiintyy parhaillaan. Jos sillä olisi kiire jonnekkin niin ei se nyt enää Ruississa olisi..

Lähdössä on Jenni yökoneella erääseen Eurooppalaiseen kaupunkiin. Ehtii hyvin nähdä Alman keikan ja pari seuraavaakin. 

Vierailija
27/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lähdössä on Jenni yökoneella erääseen Eurooppalaiseen kaupunkiin. Ehtii hyvin nähdä Alman keikan ja pari seuraavaakin. 

Aamuyöllä kyllä lähtee seuraava kone Eurooppaan minne Jenni kerkeäisi. Tietääkseni aamu kuusi ei ole iltakone.

Vierailija
28/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Aamuyöllä kyllä lähtee seuraava kone Eurooppaan minne Jenni kerkeäisi. Tietääkseni aamu kuusi ei ole iltakone.

Onkohan tämä nyt sellainen asia, joka millään muotoa kuuluu av-mammojen pohdittavaksi? Sen verran Ruisrocista että Jennin keikka oli parhaita mitä siellä pariin päivään olen nähnyt, paras suomalaisista. Ehkä Haloo Helsinki ja Paperit-T pääsee lähelle muttei muut. Siis minun mielestä. Ja ollaan hengailty täällä perjantaiaamusta.

Vierailija
29/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en ainakaan usko, että Jenni mihinkään Eurooppaan on lähdössä enää tänään. Erikoista, että jonkun täytyy koko aika jankata samaa asiaa. Iltakone vaihtuu yökoneeksi ja kohta se olikin päiväkone huomenna. Jenni olisi ansainnut isomman lavan. Oli kenen tahansa päätös olla telttalavalla niin hemmetin kova meininki keikalla kaikesta huolimatta oli. Teltan ulkopuolellakin oli yleisöä.

Vierailija
30/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en ainakaan usko, että Jenni mihinkään Eurooppaan on lähdössä enää tänään. Erikoista, että jonkun täytyy koko aika jankata samaa asiaa. Iltakone vaihtuu yökoneeksi ja kohta se olikin päiväkone huomenna. Jenni olisi ansainnut isomman lavan. Oli kenen tahansa päätös olla telttalavalla niin hemmetin kova meininki keikalla kaikesta huolimatta oli. Teltan ulkopuolellakin oli yleisöä.

Eiköhän se Jenspa käytä nämä pari päivää ennen seuraavaa keikkaa hyväksi matkustamalla Salmenkiven luo. Niin on tehnyt jo pari vuoden ajan. 

Vierailija
31/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onkohan tämä nyt sellainen asia, joka millään muotoa kuuluu av-mammojen pohdittavaksi? Sen verran Ruisrocista että Jennin keikka oli parhaita mitä siellä pariin päivään olen nähnyt, paras suomalaisista. Ehkä Haloo Helsinki ja Paperit-T pääsee lähelle muttei muut. Siis minun mielestä. Ja ollaan hengailty täällä perjantaiaamusta.

Ei kuulu. Halusin itse lähinnä näpäyttää ensimmäiseltä sivulta asti jankannutta tyyppiä. Oli muka sisäpiirin tietoa miksi Jenni telttalavalla on. Koko homma on Jennin stoorien takia paljastunut paskapuheeksi.

Vierailija
32/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Abreu Niittylavalla ja Jenni teltassa - ei ihan nappiin mennyt. No taisi Annallakin olla yleisöä mutta Jenniä ei kaikki halukkaat mahtuneet katsomaan.

Vierailija
33/35 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jennin keikka ruississa oli jotain niin mahtavaa. Kaikki lauloi mukana ja oli ihan fiiliksissä. Ihana Jenni ❤️

Vierailija
34/35 |
10.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jennin keikka ruississa oli jotain niin mahtavaa. Kaikki lauloi mukana ja oli ihan fiiliksissä. Ihana Jenni ❤️

Alapeukuttaja - olitko paikalla? Jos et ollut, voit jättää ottamatta kantaa. Minä olin ja samaa mieltä eli parhaita keikkoja Jennillä oli kaikista pop-artisteista tuon 3 pvän aikana. Ja kuten joku sanoi, Telttalava oli aivan liian pieni paikka hänelle, olisi voitu vaihtaa Evelinan kanssa.

Vierailija
35/35 |
11.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Alapeukuttaja - olitko paikalla? Jos et ollut, voit jättää ottamatta kantaa. Minä olin ja samaa mieltä eli parhaita keikkoja Jennillä oli kaikista pop-artisteista tuon 3 pvän aikana. Ja kuten joku sanoi, Telttalava oli aivan liian pieni paikka hänelle, olisi voitu vaihtaa Evelinan kanssa.

❤️ Ihan totta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi yhdeksän