Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Oottelen täällä Ruisrockissa Jenni Vartiaista Telttalavalle - aika täyttä täällä.

Vierailija
08.07.2018 |

Jenni olisi tarvinnut isomman lavan. Mutta järkkärit sanoi että hän itse halusi tämän esiintymisajankohdan.

Kommentit (35)

Vierailija
1/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko ainoa katsoja yleisössä?

Vierailija
2/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teltta on täynnä väkeä.

T. Somen kautta tarkkaileva

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
4/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko Salmenkivi siellä?

Vierailija
5/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimiiko siellä netti hyvin? Vaikka on valtavasti yleisöä.

Vierailija
6/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimiiko siellä netti hyvin? Vaikka on valtavasti yleisöä.

No ilmeisesti jotenkin, kun Instagram Storyn kautta tulee monilta Ruisrockista koko aika.

Vierailija
7/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko Salmenkivi siellä?

Tottakai, laulaa ja tanssii Jennin taustalla vähissä vaatteissa.

Vierailija
8/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vule vuh!!! Love Jenni.

Vierailija
9/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hemmetin hyvä keikka!

Vierailija
10/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen järkkärinä Ruisrockissa ja Jenni halusi tosiaan itse sunnuntaille aikaisen iltapäiväajankohdan (to-pe-la hän esiintyi muilla festareilla mm. Lohja, Tampere, Hämeenlinna). Hän lähtee iltakoneella Samin luo ulkomaille koska seuraava keikka on to Suomipopin festareilla. Eli esiintymisajankohta on täysin Jennin itsensä valitsema. 

Vierailija
11/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen järkkärinä Ruisrockissa ja Jenni halusi tosiaan itse sunnuntaille aikaisen iltapäiväajankohdan (to-pe-la hän esiintyi muilla festareilla mm. Lohja, Tampere, Hämeenlinna). Hän lähtee iltakoneella Samin luo ulkomaille koska seuraava keikka on to Suomipopin festareilla. Eli esiintymisajankohta on täysin Jennin itsensä valitsema. 

Voi kuule, muuten uskottava, mutta ei järkkäreille kerrota kenenkään syitä noin tarkkaan. Aina ei voi omaan esiintymisaikaan vaikuttaa edes artisti.

Vierailija
12/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi kuule, muuten uskottava, mutta ei järkkäreille kerrota kenenkään syitä noin tarkkaan. Aina ei voi omaan esiintymisaikaan vaikuttaa edes artisti.

Minulla on kontaktini joita en tässä todellakaan ala selostaa. Ja parissa päivässä nähdään että oikeassa olin. 

Vierailija
13/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oikea syy Jennin esiintymisen ajankohtaan (= sunnuntai klo 15 eli huonoin koko festareilla), on se ettei hän ole suosittu eikä häntä kukaan tule katsomaan.

Vierailija
14/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oikea syy Jennin esiintymisen ajankohtaan (= sunnuntai klo 15 eli huonoin koko festareilla), on se ettei hän ole suosittu eikä häntä kukaan tule katsomaan.

Ketäs nämä sitten ovat?

https://www.instagram.com/p/Bk-MDq8F--g/?hl=fi&taken-by=ruisrock

Vierailija
15/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitsiko Abreu itse klo 14 perjantaina ajankohdan?

Vierailija
16/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se oli klo 17..

Ihmetyttää kyllä miten noi lavat päätetään. Aleksanteri Hakaniemi ja Ruudolf kummatkin olleet tänä vuonna Niittylavalla. Isoimmalla Stagella.

Vierailija
17/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli klo 17..

Ihmetyttää kyllä miten noi lavat päätetään. Aleksanteri Hakaniemi ja Ruudolf kummatkin olleet tänä vuonna Niittylavalla. Isoimmalla Stagella.

Oliko Aleksanterilla ja Rudolfilla täys yleisö? Joku mainitsikin että oli turha tunkea Jenni Telttaan kun jengi ei mahtunut sisälle. Ja Evelinalla oli hyvin yleisössä tilaa Rantalavalla...

Vierailija
18/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli klo 17..

Oliko Aleksanterilla ja Rudolfilla täys yleisö? Joku mainitsikin että oli turha tunkea Jenni Telttaan kun jengi ei mahtunut sisälle. Ja Evelinalla oli hyvin yleisössä tilaa Rantalavalla...

Aleksanterilla oli ihan mukavasti, mutta ei täysi. Ruudolfilla oli vain vähän yleisöä paikalla. Taisivat toki olla ensimmäisten joukossa, mutta Vartiainen tai muu iso nimi olisi siihenkin aikaan vetänyt kentän täyteen.

Vierailija
19/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se oli klo 17..

Aleksanterilla oli ihan mukavasti, mutta ei täysi. Ruudolfilla oli vain vähän yleisöä paikalla. Taisivat toki olla ensimmäisten joukossa, mutta Vartiainen tai muu iso nimi olisi siihenkin aikaan vetänyt kentän täyteen.

Joku väitti että Jenni oli itse halunnut tuon ajankohdan ja silloin oli vapaata enää vain Telttalavalla?

Vierailija
20/35 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan se mahdollista, että Jenni on toivonut tiettyä aikaa. Artistit eivät kuitenkaan itse lähtökohtasesti voi vaikuttaa millä lavalla on. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kuusi