Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Poikaystävä painostaa ottamaan pikavipin että maksaisin hänen puhelinlaskunsa, hänellä luottotiedot menneet

Vierailija
07.07.2018 |

Minulla ei riitä muuten rahaa lainata. Sanoo että ota pikavippi ja kyllä hän sen maksaisi takaisin. Kuulemma joku kaverikin oli ottanut eikä se korko ole niin paha mitä pelotellaan. Olen juuri täyttänyt 18 enkä tiedä myönnettäisiinkö minulle edes? Mikä olisi halvin firma?

Kommentit (87)

Vierailija
1/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota

Vierailija
2/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et tietenkään ota. Paljonko se lasku on?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et missään nimessä ota!

Vierailija
4/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että tälläistä taas tänään.

Vierailija
5/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No et ota! Näitä juttuja on netti pullollaan, kun nuorena on otettu pikavippejä itselle ja muille ja luottotiedot menneet.

Älä ole tyhmä.

Vierailija
6/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten luulet, että poikaystävältäsi on luottotiedot menneet? Koska on niin hyvä hoitamaan raha-asioita eikä pikavipit ole ollenkaan niin pahoja kun pelotellaan?

Vierailija
7/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä vaan ota, menetin itse luottotiedot juuri tuon takia.

Vierailija
8/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siitä se lähtee, sinunkin luottotietosi.....

Vierailija
9/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

120€ mutta siinä laskussa on kuulemma jotain häikkää niin saisi sen ehkä neuvoteltua 100 euroon.

ap

Vierailija
10/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sano sille, että neuvottelee maksuaikaa operaattorin kanssa.

Vierailija
11/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et anna poikaystävän sössiä sinunkin luottotietojasi. Se käyttää sinua hyväkseen, 

Vierailija
12/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko aivan tyhmä? Tuollainen poikaystävä kiertoon, luottotiedot on tärkein asia mitä elämässä tarvitsee.

Vierailija
13/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota. Korot eivät ehkä euromääräisesti kuulosta korkeilta aluksi, mutta prosentuaalisesti ne ovat monia satoja, eli käytännössä pienestäkin lainasta maksat moninkertaisesti takaisin. Muutenkaan toisten laskuja ei kannata maksella, ei edes poikaystävän. Eikä varsinkaan poikaystävän. Siitä tulee kierre, kohta kustannat hänen elämisensä ja sinultakin menee luottotiedot. Älä ota. Poikaystäväsi vastuulla on järjestää omat raha-asiansa kuntoon.

Vierailija
14/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ikinä vaan ota. Oot ku....a kohta ittekkin. Hoitakoot itte omat laskunsa.

Vierailija
15/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä kännykkälasku voi olla 120€? Onko siinä rästejä pitkältä ajalta?

Vierailija
16/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

120€ mutta siinä laskussa on kuulemma jotain häikkää niin saisi sen ehkä neuvoteltua 100 euroon.

ap

Puhelinlaskuja ei voi neuvotella. Mitään häikkää ei varmasti edes ole. Muualla kuin sinun päässäsi, jos olet niin tyhmä että otat pikavipin.

Vierailija
17/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole sinun tehtäväsi maksaa poikaystäväsi laskuja eikä kenelläkään ole oikeutta painostaa raha-asioissa. Älä lainaa rahaa. Poikaystävän pitää uskaltaa itse soittaa puhelinyhtiöön ja pyytää laskulleen lisäaikaa. Ja opetella maksamaan omat laskunsa ajoissa.

Vierailija
18/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävällä ei siis ole enää luottotietoja kun ei itse ota pikalainaa. Ei ole kohta sinullakaan jos erehdyt sellaisen ottamaan.

Vierailija
19/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Älä ota pikavippejä ikinä. Sinun kannattaa myös jättää poikaystävä. Hänestä on sinulle vain harmia. Tuolla tavalla menetät omat luottotiedot.

Älä anna kenenkään kohdella sinua noin.

Vierailija
20/87 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

Sit voi poikaystävä varmasti neuvotella laskuunsa myös lisää maksuaikaa. Jos aiemmin hoitanut kyseiseen firmaan laskunsa kunnialla, niin onnistuu helposti luottotiedottomuudesta huolimatta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme yksi