Poikaystävä painostaa ottamaan pikavipin että maksaisin hänen puhelinlaskunsa, hänellä luottotiedot menneet
Minulla ei riitä muuten rahaa lainata. Sanoo että ota pikavippi ja kyllä hän sen maksaisi takaisin. Kuulemma joku kaverikin oli ottanut eikä se korko ole niin paha mitä pelotellaan. Olen juuri täyttänyt 18 enkä tiedä myönnettäisiinkö minulle edes? Mikä olisi halvin firma?
Kommentit (87)
Poikaystäväsi vaikuttaa tyhmältä ja vastuuttomalta eikä todennäköisesti juuri välitä sinusta. Älä ota lainaa ja etsi parempi kumppani.
Ja poikaystävä on Mehmet Ahmet. Tee se iso jojo
Vierailija kirjoitti:
Miten ihmeessä kännykkälasku voi olla 120€? Onko siinä rästejä pitkältä ajalta?
Maksaa ehkä kännykällä pikaruokia, limsoja tmv.
Ja se ostelu tulee yltymään kun huomaa että tyttöystävä maksaa.
Ja kohta ei ole luottotietoja tyttöystävälläkään.
Oletko ap kliinisesti tyhmä, vai vaan tavallinen tollo?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tietenkään et ota mitään pikavippiä. Mutta kysypä poikaystävältäsi, menisittekö yhdessä kysymään sun äidiltäsi/isältäsi, jos äitisi/isäsi maksaisi ko laskun (ei siis antaisi rahaa vaan maksaisi laskun) ja poikkis sitten myöhemmin maksaisi äidillesi/isällesi velkansa. Jos poikaystävis vastaus on ei, niin joko ei ole mitään maksamatonta laskua olemassakaan tai sen maksamisessa hänellä ei ole mitään hätää.
Tämä oli hyvä!
Mun nuoruuden poikaystävä veti kunnolla herneet nenään kun äiti.ni ei suostunut maksamaan poikaystävän äidin pikavippejä. Haukkui äitiäni mm vastuuntunnottomaksi. Oma äitinsä ei suinkaan ollut vastuuntunnoton 🤔
Homma eteni sitten niin, että poikaystäväni ja hänen veljensä takasivat äidilleen uuden lainan jotta tämä saisi vanhat vippinsä maksettua.
Muutama kk myöhemmin saatiin postia pankilta. Koko lainasumma oli erääntynyt maksettavaksi ja siirtynyt takaajien vastuulle.
Äitee oli silloin risteilyllä.
Ei ollut maksanut ensimmäistäkään lyhennystä.
Kummallakin pojalla meni luottotiedot.
En tiedä ovatko saaneet lainaa maksettua. Lainan suuruus oli lähes 100.000 €.
Ja kaikki käytetty matkusteluun, ravintoloihin, vaatteisiin ja sen sellaiseen.
Tietenkään et ota, ja heivaat tuollaisen poikaystävän.
Tämä oli hyvä!