Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pistäisittekö lopun tällaiselle teinin seurustelusuhteelle? Hieman ällöttävä olo

07.07.2018 |

Ja tästä tulee mieleen jokin insesti, vaikkei kuitenkaan käytännössä sitä ole.

Oma lapseni seurustelee siis exäni lapsen kanssa. Muuten tämä voisi olla ehkä vähemmän ällöttävää, mutta minulla ja exälläni on yksi yhteinen lapsi joka on siis näiden kahden molempien isoveli. Eli siis käytännössä vanhimman lapsen kaksi nuorempaa sisarusta ovat seurustelusuhteessa keskenään.

He eivät siis ole mitään sukua keskenään, mutta koska heillä on kuitenkin yhteinen (puoli)veli niin väkisinkin itselleni tulee insestimäinen olo tästä. Ja tiedän että aloitus kuulostaa täysin provolta, ja ymmärrän kyllä jos tulee provohuutelijoita koska ellen olisi tässä tilanteessa niin ei menisi itsellenikään läpi.

Asiallisilta vastaajilta kuitenkin kysyn, että pistäisittekö minun tilanteessani suhteelle lopun?

Kommentit (145)

Vierailija
1/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä laittaisin. 

Vierailija
2/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäisistä teineistä on kyse? Oli miten oli, ei ole sinun asiasi lopettaa toisten suhteita, kyllä he päättävät asiasta itse.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minkä ikäisistä teineistä on kyse? Oli miten oli, ei ole sinun asiasi lopettaa toisten suhteita, kyllä he päättävät asiasta itse.

Oma lapseni 15v, exän lapsi 13v.

Vierailija
4/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna seurustella, asialle ei ole mitään biologista estettä. Teinien seurustelut nyt muutenkin tulee ja menee.

Aiheutat vain uhmaa ja ehkä suhteen tiivistymisen, jos puutut tuohon.

Vierailija
5/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mun mielestä oikeutta puuttua. Isovelipuoli totutelkoon asiaan.

Vierailija
6/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä17216 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, aika nuoria, mutta silti seurusteluikäisiä. Mutta miten sinä käytännössä pistäisit suhteelle lopun? Et voi estää nuoria pitämästä yhteyttä ja tapaamasta toisiaan? Entä mitä mieltä exäsi on asiasta?

Vierailija
7/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se, että sinua ällöttää ei tarkoita että se olisi väärin. Lapset eivät ole verisukulaisia vaikka heillä on yhteinen puoliveli.

Vierailija
8/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpas kinkkinen tilanne. 

Ymmärrän tuntemuksesi, ovathan he ikään kuin sisaruksia. 

Mutta miten sinä voit vain "laittaa poikki" toisten suhteen? Eli pakko luottaa siihen, että loppuu omalla painollaan. Ei tuon ikäisten suhteet kauan yleensä kestä. 

Vierailija
9/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän, että asia ei sinänsä kuulu minulle ja että loppukädessä teinit päättävät seurustelustaan, mutta en voi olla miettimättä että mielestäni koko suhde on aika ällöttävä. Lisäksi mietin, miltä vanhimmasta lapsestani tuntuu, kun yhtäkkiä pikkusisarukset seurustelevatkin keskenään.

Vierailija
10/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten käytännössä voi olla isoveli tämä yhteinen?

Vierailija
11/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta se ylitunteellinen ajattelu.

Vierailija
12/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna olla, harvoin se tuonikäisenä pitkään kestää muutenkaan. Ja ainakin itse olin teininä sellainen että jos vanhempani eivät tykänneet jostakusta niin roikuin tässä kahta kauheammin kiinni.

Vierailija
13/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä17216 kirjoitti:

Ymmärrän, että asia ei sinänsä kuulu minulle ja että loppukädessä teinit päättävät seurustelustaan, mutta en voi olla miettimättä että mielestäni koko suhde on aika ällöttävä. Lisäksi mietin, miltä vanhimmasta lapsestani tuntuu, kun yhtäkkiä pikkusisarukset seurustelevatkin keskenään.

Vanhin lapsesi on melkein aikuinen, joten aivan varmasti oppii ymmärtämään.

Vierailija
14/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä17216 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ok, aika nuoria, mutta silti seurusteluikäisiä. Mutta miten sinä käytännössä pistäisit suhteelle lopun? Et voi estää nuoria pitämästä yhteyttä ja tapaamasta toisiaan? Entä mitä mieltä exäsi on asiasta?

Exäni ei taida tietää asiasta ellei yhteinen poikamme ole kertonut. Uskoisin, ettei ole kertonut koska kaksi nuorempaa ovat yhä yhdessä, ja olen lähes 100% varma että jos asia olisi exäni tiedossa hän pistäisi suhteelle stopin välittömästi.

Vierailija
15/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä kysymystä.

Vierailija
16/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No mutta hyvänen aika, eihän tuossa mitään. Noita varmasti tulee näinä aikoina kun on exiä ja nyxiä pilvin pimein. He eivät ole sukua, siis mitään kummallista ja inhottavaa ei tuossa ole.

Vierailija
17/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Daa?

Äiti ja isä ovat saaneet yhteisen lapsen, eronneet ja hankkineet nuoremmat toisen puolison kanssa.

Vierailija
18/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkoitat? He ovat ensin saaneet tämän isoveljen, sitten eronneet ja molemmat tahoillaan saaneet uusien kumppanien kanssa nämä pikkusisarukset.

Vierailija
19/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei vanhemmat voi päättää lapsen puolesta tuollaista asiaa, ei vaikka kuinka ällöttäisi. Omassa asenteessasi on nyt jotain vialla.

Vierailija
20/145 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ällöttävämpää on kyllä sun tapas levitellä ympäriinsä. Siitähän tuohon tilanteeseen on päädytty.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kuusi kaksi