Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hyvä jumppaDVD!

28.04.2006 |

Heips,

ensin pikainen esittäytyminen: olen kolmekymppinen esikoista odottava liikunnan parissa työskentelevä ensikertalainen tällä palstalla. Tai no, palsta on kyllä tullut tutuksi jo aiemminkin, mutta ekaa kertaa kirjoittelen itse...

Olen jo jonkin aikaa etsinyt niin netistä kuin kaupoistakin hyvää odotusajan jumppa-dvd:tä. En ole itse niin kovin innostunut pelkästä joogasta/pilateksesta, mitä useimmat näyttävät olevan ja vaikka itsekin vedän vielä viitisen tuntia ns. tavallista jumppaa viikossa (nyt viikolla 25+1) niin olen kaivannut kotihikoiluun jotain tehokasta & juuri raskausaikaa silmällä pitäen suunniteltua jumppaa.

Törmäsin netissä Perfect pregnancy workout dvd:hen, jonka posti kiikutti eilen kotiini. Suosittelen lämpimästi kaikille ns. tavallisesta (ja ihan tehokkaasta...) jumpasta tykkääville. Askelkyykkyjä, punnerruksia, vatsatreeniä, liikkuvuutta höystettynä lantionpohjan lihastreenillä. Mulle osui ihan nappiin, ei tietty miellytä kaikkia...

DVD löytyy netistä osoitteesta http://www.progressiveparent.com/ ja kotiin tuotuna maksoi (jos nyt oikein muistan) vähän yli 30 dollaria. Lähiviikkoina tulee dvd-muotoon myös synnytyksen jälkeiseen aikaan tarkoitettu dvd, missä koko treeni tehdään vauvan kanssa. Neuvoivat auliisti meilitse kun sähelsin tilauksen kanssa eli palvelu pelaa :-)

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiitoksia vinkistä!

Olenkin yrittänyt etsiä jotain vastaavaa päivieni piristeeksi :)

Meitä esikoista odottavia on enemmänkin tuolla Ensikot pinossa! Tervetuloa mukaan :) On aivan huippu porukka..

Niamey rv 26+1

Vierailija
2/2 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kiinnostuin kovasti videosta, mutta saakohan sitä mistään tilattua/ostettua ilman luottokorttia?? Onko kellään tiedossa missä muualla olisi myynnissä?

Sirri rv8

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla