Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ei vitsi, oon ihastunut itseäni noin 15 vuotta nuorempaan jäbään!

Vierailija
06.07.2018 |

Oon siis itse päälle nelikymppinen. Mä en kestä, sit vaan mietin, voisko se olla kiinnostunut minusta, ja jos olisikin, niin mitenköhän mahdollisesti mistään voisi tulla mitään!? Siis tuskinpa kumpikaan tulee tekemään aloitetta, pööh.... :(

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Ymmärrän. Mulle kävi noin. Tapasin työni kautta itseäni paaaaljon nuoremman miehen, joo tai lukiolaisen. Oli sielunkumppani, mun ei tarvinnut yrittää mitään, olin vain oma itseni. Meillä vain juttu sujui ja sähkö oli käsinkosketeltavaa. Mihinkään en ikinä ryhtynyt. Olin onnellinen, usko elämään säilyi. Ehkä seuraavassa elämässä tai ajattelin että etin hänet käsiini sitte joskus. Upea kaveri oli, hienosta (siis olivat kaikesta kulttuurista ja politiikasta kiinnostuneita rentoja tyyppejä, monialainen yliopistokoulutus molemmilla vanhemmilla) perheestä. Selvisin. Kiitos yli tunnin työmatka ajon. Musiikit tuli kuunneltua. Oon silti ikuisesti kiitollinen kun hänet tapasin. Hitto ku ois tavattu ku molemmat oli 18 tai21

Tässä on se samaa, että kaveri on vähän sellainen sivistyneemmän oloinen.

Ap

Vierailija
22/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tyttöystäväni on 17 vuotta nuorempi ja minua ei haittaa yhtään. Ikä on vain numero!

M37

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minun tyttöystäväni on 17 vuotta nuorempi ja minua ei haittaa yhtään. Ikä on vain numero!

M37

Setämies

Vierailija
24/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Jäbään"? Kuulostat siltä että nuorempi seura olisikin parempi vaihtoehto.

Vierailija
25/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap on Milf-ainesta

Vierailija
26/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

"Jäbään"? Kuulostat siltä että nuorempi seura olisikin parempi vaihtoehto.

Pisti kans silmään toi. Ap taitaa olla sellainen omasta mielestään nuorekas ja räväkkä täti, joka allit heiluen bilettää yöelämässä ja kuvittelee olevansa yksi nuorista.

Vierailija
27/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yli 40 v. ja puhuu jäbistä? Miten olisi aikuistuminen, onnistuuko? Kuulostat teiniltä.

Vierailija
28/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi ei! Ymmärrän. Mulle kävi noin. Tapasin työni kautta itseäni paaaaljon nuoremman miehen, joo tai lukiolaisen. Oli sielunkumppani, mun ei tarvinnut yrittää mitään, olin vain oma itseni. Meillä vain juttu sujui ja sähkö oli käsinkosketeltavaa. Mihinkään en ikinä ryhtynyt. Olin onnellinen, usko elämään säilyi. Ehkä seuraavassa elämässä tai ajattelin että etin hänet käsiini sitte joskus. Upea kaveri oli, hienosta (siis olivat kaikesta kulttuurista ja politiikasta kiinnostuneita rentoja tyyppejä, monialainen yliopistokoulutus molemmilla vanhemmilla) perheestä. Selvisin. Kiitos yli tunnin työmatka ajon. Musiikit tuli kuunneltua. Oon silti ikuisesti kiitollinen kun hänet tapasin. Hitto ku ois tavattu ku molemmat oli 18 tai21

Ap

Nuoret skarppaa aikuisten seurassa, ovat sitten kovin erilaisia omien kavereidensa kanssa kuin täti-ihmisten.

Vierailija
29/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hopeamirrin päiväuni

Vierailija
30/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

Nuoret skarppaa aikuisten seurassa, ovat sitten kovin erilaisia omien kavereidensa kanssa kuin täti-ihmisten.

Kun nyt et tiedä, mistä kaikista seikoista tuo käsitys syntyy, niin olisin sinuna ihan hiljaa vain.

Ap

Vierailija
31/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puumat vauhdissa. 

Vierailija
32/32 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mäkin oon ihastunut nuorempaan, tosin vaan 8 vuotta nuorempaan. Oon ite 29. Kiva sitä on katella ja siitä haaveilla, vaikkei mitään koskaan tapahtuiskaan. Ihastuminen on aika kivaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yksi neljä