Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies lähti toisen naisen matkaan- jäin viiden lapsen yksinhuoltajaksi..

Vierailija
06.07.2018 |

Meillä on exän kanssa viisi lasta. Ex- mies lähti puoli vuotta sitten nuoren 27v naisen matkaan. Jäin yksin viiden lapsen kanssa. Minulla ei ole mitään tukijoukkoja. Ex-Mies näkee lapsia vain harvoin, koska asuu 300 km: n päässä tämän uuden naisen kanssa.
Kaikkein kamalinta on miehen käytös minua kohtaan, nimittäin kun erosimme, niin mies juhli sitä " saavutusta" , että sai jätettyä minut viiden lapsen kanssa yksin. Oikein exän kaveritkin rehvastelivat " kuinka rohkea veto tuo oli". En voi käsittää.
Tuo ex- miehen uusi nainen on inhottava minua kohtaan. Rehvastelee omalla kauneudellaan instassa ja laittelee minulle viestejä kuinka ihanaa exällä ja hänellä on, kun lapsetkin ovat vain harvoin tiellä ja kuinka heillä on nyt vapaa- aikaa ja rakkaus kukoistaa. Oksettavaa. Olen täynnä vihaa. En edes pysty sanoin kuvailemaan.
En varmaan ikinä tule löytämään enää suhdetta. Kuka tahtoo viiden lapsen äidin? Ei varmasti kukaan. Kai mä vanhenen vain yksin. Eikai tässä muu auta.

Kommentit (241)

Vierailija
221/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla melkoinen narsistimies, ei tervepäinen hylkäisi lapsiaan noin.  Liitto narsistin kanssa ei voi olla hyvä, miksi on silti tehty viisi lasta. Kyllä se narsistin vastenmielinen luonne on paljastunut viimeistään jo ensimmäisen lapsen jälkeen, kauaa eivät jaksa esittää täydellistä kumppania.

Vierailija
222/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä appi ja anoppi tykkää uudesta miniästä?:)

Loppuiko trollilta mielikuvitus?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
223/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea, piti oikein viisi kakaraa tehdä😅😅😅😅

Vierailija
224/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Dumppaa lapsesi miehellesi ja kaasuta suoraan lentokentälle ja häivy muutamaksi vuodeksi Thaimaahan tms.  Muussa tapauksessa turha itkeä omaa naiviuttasi miehenvalinnassa (en hetkeäkään usko etteikö äijä olisi näyttänyt todellista minäänsä monen monta kertaa jo ennen ensimmäistä lasta).

Vierailija
225/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ikävä tilanne, mutta suosittelen ap:lle, että alkaa nyt vaan keskittyä itseensä ja lapsiinsa ja rakentamaan uutta elämää. Katkeroituminen ei auta ketään teistä. Pidä mahdollisimman etäiset välit sekä eksään että hänen nykyiseen vaimoonsa ja keskity löytämään iloa omasta ja omannäköisestä elämästäsi lasten kanssa.

Vierailija
226/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja toivon todellakin että kaikki ne, jotka tässä ketjussa kehottavat käyttämään lapsia pelinappuloina, oppisivat ajattelemaan lapsen parasta. Miksi haluaisit siirtää pahan olosi lapsiin? Jos sinä kärsit, pitääkö lastenkin kärsiä? Miten julma on aikuinen, joka esim. "dumppaa lapset isälleen ja lähtee pariksi vuodeksi Thaimaahan"? Kosto ehkä toimii, mutta entä lapset?

Vierailija
227/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti toi on provo.

Mutta jos ei ole, niin mietippä sitä että kiitos seisoo lopussa. Nuo  lapset kun hyvin ja rakkaudella kasvatat, niin sinä olet se joka olet heille se tärkein ja jonka luokse he aikuisinakin palaavat. Siinä käy hyvin äkkiä niin että se on se mies joka yksin vanhenee, eikä lapset piittaa. ja sinä olet se lasten rakastama mummo.

Vierailija
228/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osta seksileluja. Etsi panoseuraa. Ite ainakin lohduttaisin sua kaikin tavoin.

Vierailija
229/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun tämä uusi nainen kerskailee hänen ”onneaan” niin älä välitä, tuskin hän niin onnellinen on, kun käyttää sen ihanan aikansa sinun kiusaamiseen

Vierailija
230/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kenelle reppanalle kelpasi viiden lapsen isä...

Vierailija
231/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos miehesi olisi lähtenyt vanhemman naisen matkaan ? Sellaistakin tapahtuu. Voi olla jopa kuusi lasta ja silti tulee ero, kuten huutokauppakeisarin Laskulle jolla on kuusi lasta. Uuden vanhemman naisen kanssa heillä yhteensä yhdeksän lasta. Molemmat olivat naimisissa tahoillaan kun ihastuivat ja rakastuivat. Elämä voi yllättää kenet tahansa.

No voi hellanlettas, vai että ihastuivat ja rakastuivat. 

Olen naimisissa oleva nainen, ja rakastunut työkaveriin joka myös on naimisissa tahollaan mutta on myös rakastunut minuun. Kun vihdoinkin lakattiin kiertelemästä ja uskallettiin puhua asiasta suoraan, niin minäpäs valitsin sanoa etten voi aloittaa suhdetta ja erota miehestäni joka on ihan kelpo puoliso ja laittaa kahta lastani ramppaamaan kahden kodin väliä. Sanoin että hän ei ansaitse kumppanikseen akkaa joka on jättänyt aviomiehensä toisen takia, enkä myöskään halua tehdä ihmisestä johon olen rakastunut perheenrikkojaa. Molemmat itkettiin, mutta hän ymmärsi ja arvosti. Seuraavana päivänä aloin katsella uutta työpaikkaa. Ensi viikolla menossa haastatteluun.

Minusta tämä oli rakkautta, molempien miesten suuntiin. Niin meillä ihmisillä on eri käsitykset asioista.

Vierailija
232/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen pahoillani, mutta kuten joku aiemmin sanoi elämä koostuu omista valinnoista. Olet ilmeisesti omasta tahdostasi tehnyt 5 lasta epäkypsän/kusipäisen miehen kanssa ja nyt vaan elät tämän valintasi kanssa. Tuskin tähän muuta apua on kuin että unohdat ja lopetat seuraamasta ex-miehestäsi & puolisoansa ja jatkat elämääsi.

Vierailija
233/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä ex:n ja hänen uuden naisen jutut omaan arvoonsa. Keskity nyt omaan ja lastesi hyvinvointiin.

Itse erosin vuosia sitten lasteni isästä ja jäin yksin viiden lapsen kanssa. Ex otti ensimmäisenä vuotena lapsia luokseen 3-4 kertaa. Sen jälkeen hän ei ole omasta tahdostaan halunnut lapsia tavata. Luuli sillä kostavansa minulle, muttei tajunnut lasten siitä eniten kärsivän.

Ensimmäinen vuosi oli rankin kun lapset kaipasi isäänsä ja kyselivät miksei hän välitä. Nyt erosta on mennyt monta vuotta ja lasten kanssa voimme hyvin. Minulla on uusi hyvä puoliso. Lapset ovat ottaneet hänet hyvin vastaan ja hän lapset. Elämä voittaa!

Muista pitää huolta omasta jaksamisestasi, elää epäröi hakea apua jos väsyt tai tulee ongelmia.

Hyvää kesää ja kaikkea hyvää teille!

t. Kohtalotoveri

Vierailija
234/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskity lapsiin, he tarvitsevat sinua. Tuo exän ja uuden liikkuminen kertoo paljon heistä itsestään: ilkeydestä ja itsekkyydestä. Sinä voitat tässä pitkässä juoksussa. Huolehdi ja rakasta lapsia. He on suurin rakkautesi! Ja rikkaus!!

Ystäväni isä lähti kävelemään, kun ystäväni oli 1,5 vuotta vanha. Heitä on 4 lasta. Isä hylkäsi heidät täysin. Ei mitään yhteydenpitoa. Kun ystäväni oli 30 V, isi soitti että mitä kuuluu. Ystäväni sanoi että mitä vitt... se sinulle kuuluu, kun ei ole aikaisemminkaan kiinnostanut. Ja löi luurin korvaan. Samoin tekivät muut, paitsi vanhin poika, joka oli silloin isän hylätessä 11 V, tapasi kerran sanoakseen suorat sanat.

Isä kuoli, (ystäväni on nyt 55) eikä kukaan lapsista mennyt hautajaisiinkaan. Äiti on nyt 89 v ja kaikille tärkeä, asuu palvelutalossa ja vuorollaan käyvät auttamassa. Usko pois, mies on paskiainen ja, unohda hänet. Blokkaa se uusi akka. Vaihda puhelinumerosikin. Laita salaiseksi.

Te kyllä selviätte! Tsemppiä!

Vierailija
235/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei niistä ole kuin siittäjiksi. Älä sure sitä mikä on mennyttä vaan siihen mitä on. Sinulla on lapset. Lapset pitää arjessa kiinni. Kyllä se vähitellen arki menee uusiin uomiinsa. Saisko sossusta tai diakoniatyöstä apua.

Vierailija
236/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia kannattaa tehdä sitä silmälläpitäen, että jaksaa niistä myös itse huolehtia, jos parisuhde syystä tai toisesta loppuu. 

Juuri näin. Toisen ihmisen varaan ei voi laskea, koska mitä vaan voi tapahtua. Minun mieheni sairastui vakavasti, joten joudun tulevaisuudessa pärjäämään yksin leskenä lastemme kanssa. Onneksi meillä on vain kaksi lasta.

Vierailija
237/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko siitä miehestä sitten jotain apua silloin, kun yhdessä asuitte? Vaikea uskoa. Jos on viisi lasta halunnut alunperin niin sen kanssa voi varmaan elää.

Vierailija
238/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En jaksa lukea kommentteja, mutta menkää lastenvalvojalle ja sovitte tapaamiset isän ja lasten välille, samoin elatusmaksut. Pyydä yksinhuoltajuus jos vain saat niin pääset helpommalla esim. lasten pankkiasioissa jatkossa. Huoltajuuden la ei ole mitään merkitystä tapaamisten kanssa, vaan tarkoitus on turvata myös lasten ja isän välit. Ketään ei tietenkään voi pakottaa, mutta ehkä se että asiasta pyydetään keskustelemaan lastenvalvojalle voi herättää miehen ajattelemaan lapsia edes vähän.

Kovasti voimia rankkaan tilanteeseen!

Vierailija
239/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No voi hellanlettas, vai että ihastuivat ja rakastuivat. 

Olen naimisissa oleva nainen, ja rakastunut työkaveriin joka myös on naimisissa tahollaan mutta on myös rakastunut minuun. Kun vihdoinkin lakattiin kiertelemästä ja uskallettiin puhua asiasta suoraan, niin minäpäs valitsin sanoa etten voi aloittaa suhdetta ja erota miehestäni joka on ihan kelpo puoliso ja laittaa kahta lastani ramppaamaan kahden kodin väliä. Sanoin että hän ei ansaitse kumppanikseen akkaa joka on jättänyt aviomiehensä toisen takia, enkä myöskään halua tehdä ihmisestä johon olen rakastunut perheenrikkojaa. Molemmat itkettiin, mutta hän ymmärsi ja arvosti. Seuraavana päivänä aloin katsella uutta työpaikkaa. Ensi viikolla menossa haastatteluun.

Minusta tämä oli rakkautta, molempien miesten suuntiin. Niin meillä ihmisillä on eri käsitykset asioista.

Respect. Tuohon ei kyllä kaikki pystyisi. En hyväksy pettämistä, mutta ymmärrän miten joku on voinut tuollaiseen naiseen rakastua vaikka se olisikin varattu.

t.mies

Vierailija
240/241 |
14.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lapsia kannattaa tehdä sitä silmälläpitäen, että jaksaa niistä myös itse huolehtia, jos parisuhde syystä tai toisesta loppuu. 

Siis kuka jaksaa? Äitipä tietrnkin, tämähän on suomalaisten roolimallikuva.

Siis muijahan lisääntymisestä päättää ja siihen usein myös painostaa.