Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies lähti toisen naisen matkaan- jäin viiden lapsen yksinhuoltajaksi..

Vierailija
06.07.2018 |

Meillä on exän kanssa viisi lasta. Ex- mies lähti puoli vuotta sitten nuoren 27v naisen matkaan. Jäin yksin viiden lapsen kanssa. Minulla ei ole mitään tukijoukkoja. Ex-Mies näkee lapsia vain harvoin, koska asuu 300 km: n päässä tämän uuden naisen kanssa.
Kaikkein kamalinta on miehen käytös minua kohtaan, nimittäin kun erosimme, niin mies juhli sitä " saavutusta" , että sai jätettyä minut viiden lapsen kanssa yksin. Oikein exän kaveritkin rehvastelivat " kuinka rohkea veto tuo oli". En voi käsittää.
Tuo ex- miehen uusi nainen on inhottava minua kohtaan. Rehvastelee omalla kauneudellaan instassa ja laittelee minulle viestejä kuinka ihanaa exällä ja hänellä on, kun lapsetkin ovat vain harvoin tiellä ja kuinka heillä on nyt vapaa- aikaa ja rakkaus kukoistaa. Oksettavaa. Olen täynnä vihaa. En edes pysty sanoin kuvailemaan.
En varmaan ikinä tule löytämään enää suhdetta. Kuka tahtoo viiden lapsen äidin? Ei varmasti kukaan. Kai mä vanhenen vain yksin. Eikai tässä muu auta.

Kommentit (241)

Vierailija
201/241 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi olkoon ap:lle. Sait evoluution voittajalajiketta. Mistä vetoa, että miehesi saa lisää lapsia nuoren naisensa kanssa?

Vierailija
202/241 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tai kokeile Pertsan, Carlin ja muiden sijaan vaikka Abdullahia tai Mohamedia :)

Sinänsä komea Abdullah voisi olla hyvä, mutta ap:n mies on todennäköisesti myös rasisti kun on muutenkin niin ääliö. Abdullah ei uhkaisi tarpeeksi hänen mahtisonniharhojaan.

Rassethan juuri huutaa, kuinka Abet vie kaikki naiset. Josko edes lapsiensuojeluvaisto heräisi?

Hyvä pointti...paitsi että Abdullah ei vienyt ap:lta naista. Rasistithan haukkuvat myös Abdullahien kanssa seurustelevia suomalaisnaisia yh-mamupatjoiksi joihin suomalaismies ei enää ikinä koskisi.

Lapsensuojeluvaiston herääminen olisi kyllä hyvästä, mutta en tiedä onko sitä hyypiöllä joka on mennyt tuollaisen tempun tekemään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/241 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi miehellä olla vanhuuspäivinä itku silmässä kun yksinäisyys koittaa, mutta sulla onki silloinkin viisi lastasi seurana ja ilona :)

Ja siihen vanhuuteen on vaan...25 vuotta?

Iloista vanhuutta odotellessa:)

Olen lapseton 50v nainen...onko minulla vanhuuspäivinä itku silmässä kun yksinäisyys koittaa,

No tuolla isällä todennäköisesti silloin herää katumus kun on hylännyt lapsensa, sulla ei sellaista painolastia ole harteillasi.

Vierailija
204/241 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se voi miehellä olla vanhuuspäivinä itku silmässä kun yksinäisyys koittaa, mutta sulla onki silloinkin viisi lastasi seurana ja ilona :)

Olen lapseton 50v nainen...onko minulla vanhuuspäivinä itku silmässä kun yksinäisyys koittaa,

No tuolla isällä todennäköisesti silloin herää katumus kun on hylännyt lapsensa, sulla ei sellaista painolastia ole harteillasi.

Tai kolmas nainen kierrossa.

Vierailija
205/241 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäs pihtasit ja nalkutit miehellesi. Sait ansiosi mukaan. Vakka kantensa valitsee.

Vierailija
206/241 |
07.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä on katkeraa. Jätä exän kadehtiminen ja mieti mitä sinulla on. Viisi rakastamaasi lasta joiden kanssa saat viettää rajattomasti aikaa.

Vierailija
207/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Omista valinnoista oma elämä koostuu. Joillekkin se koostuu omista valinnoista ja seurausten valittamisesta..

Hienosti ilmaistu! 

Vapaus ja vastuu.  Kannattaa vähän miettiä ennakkoon - jo silloin nuorena, mitä elämä mahdollisesti on viiden-kymmenen vuoden haarukassa... mitä haluan... lauman lapsia ja elän miehen lompakolla vai vähemmän lapsia ja pärjään myös itse taloudellisesti... 

Avatakaa silmät ja katelkaa vähän ympärille ennen perheen perustamista. Realistisuutta. 

Vierailija
208/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lapsia kannattaa tehdä sitä silmälläpitäen, että jaksaa niistä myös itse huolehtia, jos parisuhde syystä tai toisesta loppuu. 

Ja tämä auttaa aloittajaa nyt miten? Jälkiviisastelu on väkivaltaa, lyöt lyötyä. Taas tuli todistettua että suomalaiset on maailman epäempaattisin kansa.

Vierailija
209/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Omista valinnoista oma elämä koostuu. Joillekkin se koostuu omista valinnoista ja seurausten valittamisesta..

Hienosti ilmaistu! 

Vapaus ja vastuu.  Kannattaa vähän miettiä ennakkoon - jo silloin nuorena, mitä elämä mahdollisesti on viiden-kymmenen vuoden haarukassa... mitä haluan... lauman lapsia ja elän miehen lompakolla vai vähemmän lapsia ja pärjään myös itse taloudellisesti... 

Avatakaa silmät ja katelkaa vähän ympärille ennen perheen perustamista. Realistisuutta. 

Miksi aina tällaista lapsivihaa kylvetään joka paikassa? Ei kukaan voi yksin tehdä lapsia. Avioliitto on lupaus ja ihminen automaattisesti odottaa sen kestävän elämän loppuun saakka. Perhe tehdään sillä ajatuksella, eikä miettien sitä "kun sitten erotaan mihin tungetaan lapset jos niitä on, koiran huoltajuus on minun vaikka pitäisi mennä käräjille". On sinulla kevytkenkäinen maailmankatsomus! Miksi et itse usko ikuiseen rakkauteen? Sinunlaiset ihmiset ovat yhteiskunnan ongelma.

Vierailija
210/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Monet rakastaa sitä tunnetta olla rakastunut olkoon se parisuhde millainen vaan, kunhan minua rakastetaan. Tuntuu läheisriippuvuudelta. Olla rakastettu ja tärkeä ihminen voi olla myös ilman parisuhdetta.

Vierailija
211/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos miehesi olisi lähtenyt vanhemman naisen matkaan ? Sellaistakin tapahtuu. Voi olla jopa kuusi lasta ja silti tulee ero, kuten huutokauppakeisarin Laskulle jolla on kuusi lasta. Uuden vanhemman naisen kanssa heillä yhteensä yhdeksän lasta. Molemmat olivat naimisissa tahoillaan kun ihastuivat ja rakastuivat. Elämä voi yllättää kenet tahansa.

Vierailija
212/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Entäs jos miehesi olisi lähtenyt vanhemman naisen matkaan ? Sellaistakin tapahtuu. Voi olla jopa kuusi lasta ja silti tulee ero, kuten huutokauppakeisarin Laskulle jolla on kuusi lasta. Uuden vanhemman naisen kanssa heillä yhteensä yhdeksän lasta. Molemmat olivat naimisissa tahoillaan kun ihastuivat ja rakastuivat. Elämä voi yllättää kenet tahansa.

Katos vaan tuli kirjoitusvirhe. Siis Markku piti olla. En tajuu miten nimi väänty " laskuksi" ...

Vierailija
213/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa kurja tilanne, en oikein osaa muuta sanoa.

Jos/kun sinulla on yksinhuoltajuus, älä, hyvä ihminen, yritä sitä turhaksi yhteishuoltajuudeksi muuttaa, koska silloin lasten isä voi v-ttuuttaan alkaa hankaloittaa elämäänne entisestään estämällä passianomukset, pankkitilien avaamiset ym.

Lapsia ei TEHDÄ, lapsia SAADAAN.

Olet varmasti hyvin lapsirakas ihminen, ap, koska sinulle on viisi lasta annettu. ♥♥♥♥♥

Kohauta olkaasi typerille kommenteille, joissa kummeksutaan lastasi lukumäärää ja eroon johtanutta liittoa.

Ei koskaan voi tietää, miten elämä menee.

Yhtä lailla miehesi olisi voinut kuolla vaikkapa tapaturmaisesti ja olisit samassa tilanteessa kuin nytkin.

Kyllä sinä selviät, selviät oikein hyvin.

Yritä elää tätä päivää huomista hirveästi surematta, jos ei ihan pakko ole.

Vierailija
214/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö isä tahdo tavata lapsia? Onpa outo suurperheen isäksi. Sen naisen kanssa ei kannata ruveta kaveeraamaan. Jättää miehesi kuitenkin jossain välissä, kunhan alku seksihuuma mennyt ohi. Sillä välin kannattais löytää oma voima ja seksuaalisuus takaisin ja kun mies pyytää palata niin mietit sitten monta kertaa otatko tollasen sian takaisin. Mä en ottaisi ja mulla on 5 lasta. Lapset kasvaa ja helpompi keskittyä omiin harrastuksiin ym. Niihin ei rajoittavaa miestä tartte.

Vierailija
215/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tässä puhuttiin yksinäisyydestä

Vierailija
216/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kersat miehen vanhemmille hoitoon JOKA VIIKONLOPPU

Vierailija
217/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä appi ja anoppi tykkää uudesta miniästä?:)

Vierailija
218/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai mies maksaa elatusavut lapsista?

Vierailija
219/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kai mies maksaa elatusavut lapsista?

En usko että ulkomailla asuva mies joutuu maksamaan mitään

Vierailija
220/241 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sinulla on viisi lasta ja se on rikkautesi. Hyvä, että pääsit eroon moisesta äijästä. Muuta näkökulmaasi, niin huomaat, miten hyvin asiasi ovat. Nyt olet tarttunut synkkyyteen. Olet ehkä ylirasittunut. Hae kunnasta apua.

Isoin pointti on, että olet tosi onnekas pääsit huonosta miehestä eroon. Tulee aikanaan takaisin ja vain todella tyhmä ihminen ottaisi moisen äijän takaisin. Ihmisen luonne ei muutu. Tekisit vahinkoa lapsillesi, jos otat tuollaisen miehen kotiisi lapsillesi miehen mallia esittämään.

Aikanaan löydät uuden miehen. Älä lue somen typeriä tekstejä yksinhuoltajista. Monet kunnolliset ja luotettavat miehet, joilla ei ole omia lapsia, tulevat ilomielin perheeseesi iloksi. Ensin osoitat olevasi itsenäinen. Kukaan ei halua takertuvaa ja epätoivoista ihmistä.

Hae apua kunnan perheneuvottelukeskuksesta.