Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mies joka on loukannut niin paljon ettei voi loukata enempää

Vierailija
06.07.2018 |

Miten päästä eroon// yli miehestä joka ensin oli hulluna ja sitten jätti kuin rukkasen? Oltu läheisiä ystäviä ja tää on muuttunut viha-rakkaussuhteeksi.

On loukannut minua tuhansilla eri tavoilla, henkisesti sanomalla kauheita asioita (ihan vaan persoonani haukkumista), varmaan on siis pettänytkin ainakin nyttemmin. Poistanut Facebookissa varmaan sata kertaa. Sanonut haukkumasanoilla, ettei halua olla yhteyksissä vaikka kuitenkin on yhteyksissä. On kuulemma tälläinen myös äidilleen ja siskolleen ja kaikille, jotka eivät tee kuten hän haluaa.

Mä melkein menetin terveyteni viime vuonna tämän ihmisen takia. Itkin joka ainoa päivä. Mun iho muuttui, kasvot muuttui, persoona kutistui.

Hän on persoonallisuudeltaan varmaankin epävarma vihreä tyyppi ja itse olen vahva punainen tyyppi. Kaikki mitä teen/ tein ärsyttää häntä ihan jumalattoman paljon. Minun mielestäni hän tekee myös vääriä asioita: pahimpana rumat puheet, lapsellinen, ei koskaan pyydä anteeksi.

Olen rehellinen: vain hän on loukannut minua. Minä olen surrut, antanut loukata ja kärsinyt tästä. Nyt menee vähän paremmin. Asun eri paikassa kuin hän. Koskaan aiemmin en ole kokenut näin kipeää rakkautta.

Miten pääsen täysin, ja lopullisesti irti loukkaajasta? Minkäänlainen kaveruus ei kai onnistu? Ajatuskin luopua kokonaan, sattuu niin paljon. Ajatuskin tästä nöyryyttämisestä, en halua sitäkään!

Kestän radiohiljaisuutta max 1-2 viikkoa, sitten olen ihan varma että hän kaipaa ja rakastaa minua. Otan yhteyttä, ikävöin, näen unia ja aina, hän loukkaa entistä pahemmin.

Neuvoja! 😓💔🖤

Kommentit (458)

Vierailija
1/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eroon kokonaan. Laitat itsesi ja terveytesi etusijalle.

Vierailija
2/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Limerenssi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvin epäterveeltä suhteelta kuulostaa. Ja sinä itse et suinkaan kuulosta erityisen "vahvalta, punaiselta tyypiltä" sietäessäsi tuollaista, anteeksi vain. Terapian tarpeessa olette.

Vierailija
4/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etsi sellainen mies joka rakastaa sua ja näyttää rakkautensa. Et sinäkään tuommoista oikeasti rakasta, tuo tunne on jotain muuta. Nyt jotain uutta sisältöä elämään niin äkkiä unohtuu. Näin se vain on. Pärjäät kyllä!

Vierailija
5/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Blokkast tyypin kokonaan.Pyydät luottokaveria jeesiin..Soitat sinne ensin jos on heikkohetki.Ja kerrot muillekin että yrität olla llematta missään tekemisessä tyypin kanssa.

Vierailija
6/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Epävarma vihreä tyyppi ja vahva punainen tyyppi - mitä noi tarkoittaa?

Kuulostaa vaan siltä, ettet sinä ole vahvaa punaista nähnytkään, paitsi tuossa sun vastustajassa. Olet kynnysmatto. Arvostatko enää itseäsi ollenkaan??

Vierailija
7/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo ole rakkautta.

Vierailija
8/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan irti. Estot joka paikkaan, ei mitään yhteyksiä. Unohdat että olet tuota koskaan tuntenutkaan ja menet eteenpäin. Ei ole muuta vaihtoehtoa tuollaisessa soutamisessa ja huopaamisessa jossa menet selvästikin rikki. 

Vierailija
9/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap tässä!

Mä voin jo paljon paremmin.

Tajusin lähteä eri paikkakunnalle kun terveys alkoi mennä.

Aloitin terapiassa. Seuraava on syyskuussa.

Välillä tunteet heittelee. Kova ikävä. Noi unet pelottaa.Toivon teiltä ihan käytännön neuvoja. Välillä on halu loukata, tarkoitan siis näyttää hänelle että minä olen arvokas, ja pärjään.

Mietin, onko hänellä joku persoonallisuushäiriö? On niin itsekäs ihminen, etten ole aiemmin koskaan tavannut. Voi pitää odottamassa vastausta viestiin helposti koko illan/ viikonlopun tai päivän. Räjähtää helposti.

Miten vastata viesteihinsä? Vai poistaako täysin Whatsappista, Facessa, laittaa soiton esto jne?

Vierailija
10/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Että inhoan tuota Facebook Messengeriäkin, sinne kun kerran viestitätte jollekin, ne jää sinne!

Vierailija
11/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Läheisiä ystäviä - siis ette olleet parisuhteessa, ja silti noin sekaisin?

Vierailija
12/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poista se. Se hypyttää sua ku mitäkin nukkea ja nauraa päälle. On yhteyksissä sillon kun kokee hyötyvänsä siitä jotain. Mä olen poistanut tuollaisen tyypin elämästäni ja se oli paras päätös ikinä. Olet läheisriippuvainen jos annat tuon jatkua.

Vierailija
13/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poista se. Se hypyttää sua ku mitäkin nukkea ja nauraa päälle. On yhteyksissä sillon kun kokee hyötyvänsä siitä jotain. Mä olen poistanut tuollaisen tyypin elämästäni ja se oli paras päätös ikinä. Olet läheisriippuvainen jos annat tuon jatkua.

Näin on.

Jos poistan, niin toivon, että se meilaisi vaikka pian.

Mistä tälläinen käytös johtuu miehellä? Onko se joku sairaus?

Ap

Vierailija
14/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukutatteko te tässä pohdiskelevaa fiksua Ap:ta vai tuon miehen paskaa käytöstä?

Vierailija
15/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Ap

Ei taida olla nyt pelkästään mies ongelmana vaan oma suhtautumisesi. Jos haluat eroon niin tee se ero äläkä jahkaile. Totaalikieltäytyminen on paras vaihtoehto. 

Vierailija
16/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Ap

Tärkeämpää sun olisi nyt miettiä, mikä sussa on vikana, kun vielä roikut perässä kuin pukama.

Lopeta viestittely ja ala elämään, omaa elämää.

Vierailija
17/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Ap

Ei taida olla nyt pelkästään mies ongelmana vaan oma suhtautumisesi. Jos haluat eroon niin tee se ero äläkä jahkaile. Totaalikieltäytyminen on paras vaihtoehto. 

Ap tässä,

Älä sekoita asioita.

Olen tehnyt isoja muutoksia: muutto ym.

Tässä kerroin että mun MIELI toivoo, että hän kaipaisi, pyytäisi anteeksi. Kai kaikki toivoo hyvää? Se on aivan eri asia kuin mitä tekee.

Vierailija
18/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi kuule toi ei ole vielä mitään, odota kun tapaat tyypin joka on samanlainen ja lisäksi pitää _kuukausien_ totaalisia mykkäkouluja, joiden jälkeen on kuin mitään ei olisi tapahtunut. Sairas, kuvottava tyyppi...

Vierailija
19/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin on.

Ap

Jokin persoonallisuushäiriö luulisin. Tämmöiset ihmiset eivät halua päästää irti kun ovat saaneet uhrinsa kieputeltua sormensa ympärille. Hän ei tule muuttumaan. Saattaa pyytää anteeksi ja olla ystävällinen jos kokee siitä jortain hyötyvänsä. Sitten taas näyttää todellisen luonteensa kun sinusta ei ole hyötyä/kyllästyy sinuun. Hän ei tunne sinua kohtaan empatiaa tai rakkautta eikä koe syyllisyyttä sinun satuttamisesta. Arvosta itseäsi äläkä anna hänen kohdella sinua noin! Jätät vain vaivihkaa kaiken yhteydenpidon.

Vierailija
20/458 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Punainen ja vihreä eivät sovi yhteen. Olet sen jo huomannutkin. Erotkaa lopullisesti.