Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Suomen merivoimat ostaa ohjuksia Israelista

Vierailija
06.07.2018 |

Tämä rupeaa olemaan jo niin jumalatonta touhua, että kyllä tietää maailmanlopun olevan lähellä:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005745633.html

Miten Suomen asekauppaa tämän kansainvälistä oikeutta rikkovan valtion kanssa voisi vastustaa?

Kommentit (51)

Vierailija
1/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä että ostetaan laatutuotteita sellaiselta maalta, joka tekee ne tosissaan.

Vierailija
2/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

USA! USA! USA!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Israel valmistaa tunnetusti erittäin laadukkaita tuotteita, varsinkin tuolla alalla.

Joten miksi ei ostaisi?

Vierailija
4/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska mitään jumalia tai maailmanloppuja ei ole olemassa niin turha niiden kanssa on meuhkata.

Mitä ohjuksiin tulee, Israel todellakin osaa niitä tehdä. Miksi siis emme ostaisi kunnon tavaraa?

Vierailija
5/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, tuetaan lähi-idän ainoaa sivistysvaltiota.

Vierailija
6/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi Vasemmistoliitto tuomitsee ainakin hankinnan totaalisesti. Israelin valtio sortaa palestiinalaisia ja jos ostamme aseita Israelilta käytännössä hyväksymme sen sortotoimenpiteet. Ja samalla tuemme tuhoisaa aseteollisuutta..

Vierailija
7/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö ole parempi että ne ohjukset ovat meillä, niin niillä ei tähtäillä rauhanrakettien ampujia?

Vierailija
8/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska mitään jumalia tai maailmanloppuja ei ole olemassa niin turha niiden kanssa on meuhkata.

Mitä ohjuksiin tulee, Israel todellakin osaa niitä tehdä. Miksi siis emme ostaisi kunnon tavaraa?

Ehkä sen takia, että kunnon tavaraa saa muualtakin kuin valtiosta, joka harjoittaa apartheid-politiikkaa...

AP

Vierailija
9/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Veriohjuksia

Vierailija
10/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi vasemmistolaiset vastustaa Israelia mutta kristityt kannattaa? Miksi vihreät vastustaa käsiaseita mutta kannattaa kannabiksen laillistamista?

Vierailija
11/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä rupeaa olemaan jo niin jumalatonta touhua, että kyllä tietää maailmanlopun olevan lähellä:

https://www.hs.fi/kotimaa/art-2000005745633.html

Miten Suomen asekauppaa tämän kansainvälistä oikeutta rikkovan valtion kanssa voisi vastustaa?

Todista väitteesi. Kaikki mitä netissä sanotaan ei ole automaattisesti totta.

Vierailija
12/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan sama kuka ketäkin sortaa. Sorto ei tästä maailmasta lopu vaikka kuinka Jeesusteltaisiin. Eikä varsinkaan tuolta, Jeesuksen synnyinmailta, koska sen takiahan siellä nimenomaan meuhkataan. Luvattu kansa joita naapurit inhoavat. Ja tottakai ostetaan aseet sieltä missä niitä on testailtu kautta historian, laatu on taattua!

Vierailija
13/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jesse kirjoitti:

Aivan sama kuka ketäkin sortaa. Sorto ei tästä maailmasta lopu vaikka kuinka Jeesusteltaisiin. Eikä varsinkaan tuolta, Jeesuksen synnyinmailta, koska sen takiahan siellä nimenomaan meuhkataan. Luvattu kansa joita naapurit inhoavat. Ja tottakai ostetaan aseet sieltä missä niitä on testailtu kautta historian, laatu on taattua!

Katso afroamerikkalaisten väkivallatonta kansalaisoikeustaistelua ja Intian itsenäistymistä. Jos ihmiset ajattelisivat kuten sinä, eläisimme maailmassa, jossa afroamerikkalaiset olisivat orjia ja Intia olisi sorrettu Britannian siirtomaa. Sorto kyllä loppuu maailmasta, jos sitä vastaan taistelee. Pessimismillä ei saa mitään aikaiseksi..

AP

Vierailija
14/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

helvetin hyvä että ostaa

Vierailija
15/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ai niinku että sorto olis loppunut muualta kun Israelista? Hahhah. Jenkit on nyt vähän aikaa olleet Afrojensa kans rauhassa, mut johan siellä on sorretaan sitten vähän eri tavalla. Ja Intia? Intiassako ei siis enää sorreta ketään?

Siinä vaiheessa kun tältä pallolta sorto on kokonaan loppu ni Aurinko on jo muuttunut kääpiöksi.

Vierailija
16/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ehkä sen takia, että kunnon tavaraa saa muualtakin kuin valtiosta, joka harjoittaa apartheid-politiikkaa...

AP

Ehkäpä puolustusvoimien tyypit tietävät mitä tehdä. Hinta/laatu/sopivuus olosuhteisiimme.

Poliitiikka politiikkana ja aseet aseina.

Vierailija
17/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Maanpetturit ulisee.

Vieraanvallanagentit kuuluis vankilaan.

Vierailija
18/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja AP sulle vielä sellanen lisäys että mä en ole pessimisti enkä sorra itse ketään. Mä olen realisti enkä elättele haavekuvia. Totta helvetissä mä toivoisin että kukaan ei sorra ketään muttakun ihminen on mikä on, ni minä en kuluta aikaa Jeesustelemiseen kun en asialle pysty mitään tekemään. Ja en, en mene mielenosoituksiin, olen tyytyväinen että olen syntynyt Suomeen jossa sorto on jokseenkin olematonta verrattuna jopa joihinkin euroopan valtioihin.

Mulla on duuni, perhe ja paljon harrastuksia. Kaikilla maailmassa ei ole. En koe että mun sen takia tarvitsee mistään luopua.

Vierailija
19/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kelle tämä oli "uutinen"? Suomesta myydään aseita myös konfliktimaihin.

Vierailija
20/51 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pitäs ostaa judeilta mitään! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän kolme