SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Keljuttaa. Minä olisin ollut hyvä oppilas.
Ei oo Turun tulokset tulleet vielä
Huh, onneksi huomenna on työpäivä. Muuten kyttäisin lähdekoodia koko päivän hulluksi tullen.
Vierailija kirjoitti:
Huh, onneksi huomenna on työpäivä. Muuten kyttäisin lähdekoodia koko päivän hulluksi tullen.
Sama juttu. Alkaa vaan tuntuu jo niin epätoivoselle.
Åååk kirjoitti:
Hulluksi tässä tulee
Älä muuta sano.
Joko Seamkiin hakeneilla näkyy jotain?
Seamkin lähdekoodilla lukee joka kohdassa false sekä ei vastaanotettavissa... Eli ilmeisesti jäi koulupaikka saamatta.. Ellei käy hyvä tuuri ja lähdekoodi ei pidä yhtään paikkaansa
Mulla on toi lähdekoodi muuttunut ihan täysin siitä kun viimeks katsoin, kaikki jononumerot ja varasijanumerot hävinneet.
Ne falset ja ei vastaanotettavissa tarkoittaa siellä sitä ettei niitä tuloksia ole sinne vielä laitettu. Minkäänlaisia. Eli malttia, malttia. Keväällä tuli vika päivänä vasta monesta koulusta.. Oon varautunut nyt samaan.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on toi lähdekoodi muuttunut ihan täysin siitä kun viimeks katsoin, kaikki jononumerot ja varasijanumerot hävinneet.
Sama mulla!
Tuskin tänäänkään tulee mittään uutta tietoa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla!
Mulla ei niitä ollutkaan.. Eilen muokattu viimeks 15:35 eli siirtäneet sijoitteluun ja valintatapajonon jälkeen ilmestynyt joko helvetin pitkä rimpsu numeroita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla!
Mulla ei niitä ollutkaan.. Eilen muokattu viimeks 15:35 eli siirtäneet sijoitteluun ja valintatapajonon jälkeen ilmestynyt joko helvetin pitkä rimpsu numeroita.
Onko sulla siinä numerorimpsussa väliviiva?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla!
Sehän oli jossakin keskustelussa todettu että sillä väliviivalla ei ole väliä. Ei sano mitään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla!
Sehän oli jossakin keskustelussa todettu että sillä väliviivalla ei ole väliä. Ei sano mitään.
Joo eihän noilla sillä tavalla väliä olekaan. On vaan kiva spekuloida ja koota jotain "omaa" vertailupohjaa 😅
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama mulla!
Jep kyllä
Epäilen että esim. Metropoliaan tai diak tulokset tulee vasta ma.. Hyvällä tuurilla huomenna