SOTELI syksy 2018
Onko muita hakijoita? Mihin haetta ja monesko haku kyseessä? Mie haen toista kertaa ja ajatuksena hakea sosionomiksi Hämeenlinnaan. Jännittää jo valmiiks millasta materiaalia tulee esivalintakokeeseen ja tietty pääsykokeet. Jäiks.
Kommentit (3148)
Vierailija kirjoitti:
Onko muita joilla ei tuloskirjeen linkki toimi?
Oho, olikin asiasta keskustelua jo edellisellä sivulla.
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään kirjautunut niin monesti opintopolkuun, että nyt pelottaa että verkkopankin aivainnumerot loppuu.
Sama 😅😱 varasija 1...
Sairaanhoitaja Porvoo! Aivan mieletön fiilis!! Onko muita Porvoossa sh-opinnot aloittavia? :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen tänään kirjautunut niin monesti opintopolkuun, että nyt pelottaa että verkkopankin aivainnumerot loppuu.
Sama 😅😱 varasija 1...
Eikö tuo ole aika turhaa jos sivut päivittyy kerran vuorokaudessa ja yleensä aamuisin? kerran päivää käy vilkaisemassa onko muutosta :D
Onko kukaan vielä saanut tilattua päämäärältä sitä testitulosta?
Laurean sh monimuoto kutsuu😍 kiitos ryhmälle vertaistuesta!
Vierailija kirjoitti:
Mihin kampukselle pääsit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😅😱 varasija 1...
Eikö tuo ole aika turhaa jos sivut päivittyy kerran vuorokaudessa ja yleensä aamuisin? kerran päivää käy vilkaisemassa onko muutosta :D
Enpä nyt tiedä pitäänkö tuo paikkaansa. Oma opintopolku päivittyi 3 aikoihin.
Mulla Päämäärän yhteispisteet itse laskettuna ihan eri kuin mitä he on laittaneet kokonaispistemääräksi, vaikka otan huomioon hyvän suorituksen +10 pistettä. Onko laskettu väärin vai onko skaalattu loppupisteet?? He eivät vastaa sieltä tähän aikaan.
Tuloskirje saapui, millasia pisteitä saitte? Mulla todistuksesta 30 ja kokeesta 55,75.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mihin kampukselle pääsit?
Tikkurilaan, entäs itse?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama 😅😱 varasija 1...
Minulla on päivittynyt tänään kaksi kertaa joten en usko tuohon kerran päivässä sääntöön.
Vierailija kirjoitti:
Tuloskirje saapui, millasia pisteitä saitte? Mulla todistuksesta 30 ja kokeesta 55,75.
Kokeesta 70 ☺️
Mulla ei edelleenkään toimi toi sähköpostiin tullu linkki :<
Vierailija kirjoitti:
Käy katsomassa opintopolusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käy katsomassa opintopolusta :)
Ahaa se on sielläkin :D! Kiitti :)
mulle ei edes tullu mitään postia
Jee opiskelupaikka Otaniemestä Sosionomin verkko-opinnoista varmistunut! Pisteet olivat 66, mistäköhän näkee Sosionomien valintakokeen maksimipistemäärän, oliko se 70?
Onnea muillekin paikan saaneille! Ja halaus muille ❤
Onko muita joilla ei tuloskirjeen linkki toimi?