Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos voittaisit 90 miljoonaa, käyttäisitkö överikalliita designer-vaatteita, -laukkuja ja muita vastaavia tuotteita?

Vierailija
06.07.2018 |

Kysymys otsikossa. Tarkennan sen verran, että käyttäisitkö 5000 euron laukkuja, 2000 euron kenkiä tai vaikka 100 000 euron koruja? Itse olen sen verran arkinen ja mukavuudenhaluinen, että en käyttäisi. Ostaisin toki siistejä ja laadukkaita vaatteita, mutta en ikipäivänä maksaisi jostain Guccin t-paidasta tai vastaavasta 500 euroa - tai mitä ikinä ne nyt sitten kalleimmillaan maksaakaan.

Käyttäisin ennemmin rahani matkusteluun, jonka tietenkin taas toteuttaisin mukavasti, eli business- ja 1st class -luokissa, laatuhotelleissa, yksityisvilloissa jne. Mutta niissäkin pitäisin ennemmin 30 euron kuin 1000 euron paitaa. :D

Kommentit (122)

Vierailija
21/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ostais mitään, lottoaisin koko rahalla.

Vierailija
22/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ostaisi, koska sellainen tyyli ei ole ollenkaan makuuni. Toki muuten ostaisin vähän kalliimpia vaatteita mitä minulla nyt on, ihan sen takia, että etsisin parempaa laatua, ja enemmän lempivärejäni yms. Etenkin ulkoiluvaatteissa ja kengissä laatu, mukavuus ja kestävyys ois luksusta. Saattaisin jopa jotakin teetättää ompelijallakin, koska makuni on vähän suomalaisesta valtavirrasta poikkeava.

Muutenkaan en tahtoisi näyttää varakkaalta, jos olisinkin varakas. Mitä sillä näyttämisellä muka saavuttaisin? Kateutta, ja feikki-ystäviä? Ei kiitos.

Hyvin sanottu. EVVK pintaliitomeininki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä poka käyttäisi härskihartikaisen tyyppisiä sinapinkeltaisia paskaisia haalareita. Mikä sen mukavampaa kuin näyttää perseaukiselta miljonääriltä :D

Vierailija
24/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, koska merkkivaatteet ovat useasti aika rumia. En ole myöskään koskaan ollut mikään koruihminen. Ostaisin toki laadukasta vaatetta ym, mutta minua ei missään louis vuittonin myymälässä näkisi.

Vierailija
25/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan. Panostaisin elämässäni palvelijoihin, isoon lukaaliin, autoihin ja terveyteen. Toki käyttäisin varmaan kalliitakin tuotteita, mutta se, että se laukuissa ym. räikeästi näkyy ulospäin ei olisi itseisarvo.

Vierailija
26/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En.

Vierailija
27/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen mies ja jos 90 miljoonaa tulisi, niin voisin kyllä laittaa vaikka 100.000 vaateisiin ja kelloon.

Ei silmiinpistävää bling blingiä, vaan melko huomaamattoman näköisiä mutta laadukkaita, sellaisia jotka istuvat hyvin ja tuntuvat hyvältä päällä, lisäksi näyttävät tyylikkäiltä mutta eivät silmiinpistävästi.

Loppuelämän turvaamiseen riittäisi 1 miljoona. Jos rahoille saisi 5% tuoton esim. hyvin osinkoja maksavasta osakkeesta, se olisi 50.000/vuosi ja veroprosentti 29 pääomatulot eli sillä eläisi mukavaa tavallista elämää. Pelkillä korkotuloilla.

Vierailija
28/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä ostaisin. Olisi ihanaa pukeutua haute couture'iin ja aitoihin koruihin. Ne sopisivat hyvin minulle, koska olen kaunis, laiha ja pitkä.

Laihuus ei oo hyve. Voisit syödä paremmin.

Vierailija
29/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä noita pintamuodin bling bling-kamppeita yleensä oikeasti rikkaat suosikaan. Nousukkaat kyllä. Oikeasti vakavaraiset rikkaat tunnistaa juurikin laadukkaista vaatteista, voivat näyttää ulkopuoliselle ihan taviksilta.

Vierailija
30/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä käyttäisin! Olisi ihana mennä luksusliikkeisiin ostoksille ja vieläpä niin, että ei edes tarvitsisi vilkaista hintalappua. Myös teettäisin ompelijalla vaatteita. Ei tietenkään kaikki vaatteet tarvitsisi olla merkkivaatteita.

Vierailija
31/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toki sitä jokunen laukku ja kengät pitäs ostaa, mutta muuten tavallista. Sopii Suomeen paremmin.

Vierailija
32/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole kiinnostunut vaatteista ja muodista, joten tuskin ostaisin. En myöskään muuttaisi mihinkään hienoon lukaaliin. Todennäköisesti alkaisin käymään joka päivä ulkona syömässä ja kahvilla sekä ostaisin isommat pelit ja vehkeet. Matkustelisin myös enemmän.

Vierailija
33/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys otsikossa. Tarkennan sen verran, että käyttäisitkö 5000 euron laukkuja, 2000 euron kenkiä tai vaikka 100 000 euron koruja? Itse olen sen verran arkinen ja mukavuudenhaluinen, että en käyttäisi. Ostaisin toki siistejä ja laadukkaita vaatteita, mutta en ikipäivänä maksaisi jostain Guccin t-paidasta tai vastaavasta 500 euroa - tai mitä ikinä ne nyt sitten kalleimmillaan maksaakaan.

Käyttäisin ennemmin rahani matkusteluun, jonka tietenkin taas toteuttaisin mukavasti, eli business- ja 1st class -luokissa, laatuhotelleissa, yksityisvilloissa jne. Mutta niissäkin pitäisin ennemmin 30 euron kuin 1000 euron paitaa. :D

No en käyttäisi suuria summia vaatteisiin, enkä varsinkaan laukkuihin.

Toki ostaisin varmasti kalliimpia vaatteita kuin nykyisin, varsinkin harrastevaatteissa vain paras olisi sen jäkeen riittävän hyvä.

Uskon että minulla pysyisi järki ostoksissa vaikka olisin miljonääri.

t. Mies

Vierailija
34/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen minimalisti enkä kaipaa elämääni tavaraa. Välttämättömän ostan esimerkiksi kierrätyskeskuksesta ja syy siihen ei ole rahattomuus. Jos voittaisin lotossa, laittaisin sopivan summan ns. pahan päivän varalle säästöön ja sijoituksiin, lopuilla tekisin jotain hyvää. Voisin muun muassa ostaa alueita Suomesta ja ulkomailta luonnonsuojelualueiksi.

Vierailija
35/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä noita pintamuodin bling bling-kamppeita yleensä oikeasti rikkaat suosikaan. Nousukkaat kyllä. Oikeasti vakavaraiset rikkaat tunnistaa juurikin laadukkaista vaatteista, voivat näyttää ulkopuoliselle ihan taviksilta.

Tuntemani ökyrikas pariskunta käyttää luksusmerkkejä mutta vaatteet ovat kyllä sellaisia joissa ei ne logot paista. Tajusin kerran, että meidänkin eteisen penkillä on monet kerrat ollut varmaan kymppitonnin maksava Hermesin laukku kun käyvät kylässä😆 onneksi ei ole koira saanut mitään ideoita päähänsä, sillä oli joskus nuorempana ihme fetissi nahkakenkiin ja se saattoi kanniskella ja järsiä niitä.

Vierailija
36/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos noin iso voitto tulisi maksaisin lainat ja yrittäisimme elää aika tavallisesti. Tuskin kertoisimme siitä edes suvulle, sillä siellä on monenlaista porukkaa ja tarina varmaan leviää.

Jos ostaisin viien tonnin käsilaukun, parin tonnin kengät yms, minulta kysyttäisiin kävinkö Tallinnassa Sadamarketissa :)

Vierailija
37/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostaisin metsää.

Ostaisitko rehellistä mäntymetsää vai överikallista designer-balsaa?

Minä ostaisin epärehellistä mäntymetsää, joka huijaisi naapuripalstan hömelöitä kuusia, antaisi katteettomisia lupauksia naiiveille lehtipuille, virtsaisi ohikulkevien karhujen päälle ja esittäisi rivoja näytöksiä kasvien elämästä metsäretkellä oleville eskarilaisille.

Vierailija
38/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostaisin 4000 e maksavan housupuvun.  Osallistuisin köyhien auttamiseen myös.  Teen näin nytkin vaikka olen melko köyhä itsekin.

Vierailija
39/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos noin iso voitto tulisi maksaisin lainat ja yrittäisimme elää aika tavallisesti. Tuskin kertoisimme siitä edes suvulle, sillä siellä on monenlaista porukkaa ja tarina varmaan leviää.

Jos ostaisin viien tonnin käsilaukun, parin tonnin kengät yms, minulta kysyttäisiin kävinkö Tallinnassa Sadamarketissa :)

Suurin osa tavallisista suomalaisista ei tunnista merkkilaukkuja. Jos tunnistaa niin pitää laukun ostajaa hölmönä tai laukkua väärennöksenä.

Vierailija
40/122 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Suurin osa tavallisista suomalaisista ei tunnista merkkilaukkuja. Jos tunnistaa niin pitää laukun ostajaa hölmönä tai laukkua väärennöksenä.

Just joo, ettäkö sitä suomalaisten tusinapissisten suosimaa LV:n Klarnalla ostettua peruskuosia ei "suurin osa suomalaisista" tunnista?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi neljä