Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kolmivuorotyö hirveän raskasta? Kertokaa kokemuksia.

Vierailija
06.07.2018 |

Ei ole kyse hoitotyöstä. Kertokaa kokemuksia kolmivuorotyöstä? Onko raskasta?
Meillä lapsi jo teini ja mies tekee päivätyötä 7-15.

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta ei ole ollenkaan. Kokisin raskaaksi olla joka päivä vaikka 7-15 tai 8-16 töissä arkisin. Tosin jos on ilta ja aamu peräkkäin, niin se on kyllä tosi kauhea yhtälö.

Vierailija
2/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä pidin kolmivuorosta, mutta olin silloin perheetön.

Kovasti henkilökohtainen juttu, miten sopeutu. Riippuu työn luonteesta myös.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu vähän, miten vuorot menee. Onko niin esim. että ensin 2x aamu, 2x ilta ja 1 yö. Vaiko kolmen viikon jaksoissa, ensin aamu-, sitten yö- ja lopuksi iltaviikko. Itse olen jälkimmäistä tehnyt vuosia ja minulle se sopi. Aamuvuoroista en tykkää, olen aina todella väsynyt. Yövuoroissa olen virkeimmilläni, jos päivisin vain saa nukuttua. Kerrostalossa se ei toisinaan aina onnistu, naapurit kolistelee/poraa/paiskoo ovia pitkin päivää ja vielä jos on lapsia kotona, niin ei tule mitään. 

Muuten tykkäsin kyllä, ja yö&iltaviikot toivat mukavasti lisiä palkkaan. Yksi huono puoli oli harrastusten järjestäminen, kun joka viikko elettiin eri rytmiä. 

Vierailija
4/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivot alkaa kärsiä jossain vaiheessa. Moni tuttu tekee kolmivuorotyötä ja on kertonut näin käyvän.

Vierailija
5/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hoitoalalla ja teen kolmivuorotyötä. Meillä vuorot menee miten sattuu eli ilta-aamuja on aika paljon ja siinä jää nukkuminen kyllä tosi vähälle. Yöt on hanurista kun parin yön jälkeen on vain yksi vapaa tai pahimmillaan ei vapaata ollenkaan eli makuun jälkeen töihin

Vierailija
6/6 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erityisen raskaita ilta- aamut. Itse tehnyt vuorotyötä kohta 20 vuotta ja nyt päivätyö hakusessa. Ikää kun tulee lisää keho ei meinaa kestää vuorotyön rytmiä, vielä kun lapsiakin hoidettavana. En voi suositella perheelliselle, parhaiten sopii nuorille sinkuille.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan seitsemän neljä