Missä pelissä olet hyvä?
Lautapeli, korttipeli, pallopeli, uhkapeli...kaikki lasketaan!
Kerro mikä peli sulta onnistuu.
Kommentit (18)
Monoopolisssa kos aiina kunnn silmä välttäää niin varasstan parisataaa kassasta. Se on juurikin kilpailun valtti että pienettt asiat ratkaisee.
Trivial Pursuit.
Scrabble englanniksi ja suomeksi.
Erilaiset korttipelit.
Kyodai Mahjong.
Nonogram's Katana.
Vierailija kirjoitti:
Pippelissä.
Harjoittelu tekee mestarin.
Tenniksessä olen jo nyt 7 vuoden jälkeen kohtalainen. Annan itselleni arvosanan 2/5. Olen hyvä Skipbossa.
Tennis, pingis, pesäpallo ja hertta.
Mä olen hullunhyvä Rapakalja-lautapelissä.
Voitan lähes aina pitkällä etumatkalla muihin.
Osaan keksiä vakuuttavan kuuloisia selityksiä sanoihin ja muut menee ihan halpaan.
Lisäksi arvaan usein vielä sanan oikean merkityksen muiden sepustuksien seasta.
Tämä ehkä siksi, että rakastan suomen kieltä ja sanoja.
Mä oon hyvä Ristiseiskassa. Vaikka muiden pelaamisella on iso vaikutus pelin kulkuun, niin osaa pihtaa just sopivasti ja saattaa muut ahtaalle.
Vierailija kirjoitti:
Mä oon hyvä Ristiseiskassa. Vaikka muiden pelaamisella on iso vaikutus pelin kulkuun, niin osaa pihtaa just sopivasti ja saattaa muut ahtaalle.
Kyllä sitä on muuten tullut vanhaksi, kun muistaa pelin nimen, muttei miten sitä pelataan.
Silmäpelissä.
Juju on aavistuksen liian pitkässä katsessa. Niin pitkässä, että kohde huomaa sen epätavallisena. Kuitenkin niin vähän pitkittyneessä, ettei kohde tiedä oliko se tarkoituksellista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sitä on muuten tullut vanhaksi, kun muistaa pelin nimen, muttei miten sitä pelataan.
Helppo. Ristiseiska aloittaa, siitä seuraava pelaaja saa laittaa ristikutosta tai muita seiskoja, maittain rakennetaan seiska-ensin kutonen-sitten kasi-> järjestyksessä maan kortit kurkoon ja ässään asti. Kurko kääntää yläpäässä ja ässä alapäässä. Kääntäjä saa jatkaa jos haluaa.
Jos ei omalla vuorolla käy yksikään kortti, niin meillä ei oteta panttia vaan otetaan kortti seuraavalta pelaajalta. Kuka pääsee ensimmäisenä korteistaan eroon voittaa.
Ping pong. Tennis. Tennistä en ole paljon pelannut mutta olen luonnon lahjakkuus kuin olen pelannut. Jalkapallossa hyvä tatsi mutta en ole koskaan kokenut olevani hyvä koska olen nöyrä siinä ja tykkään treenata futista mutta suomessa jalkapallo on kehityvammaisten tasolla joten olen melko eläköitynyt siitä.
Kaikissa perusjoukkuepeleissä, futis, säbä, koris, lentis, pesis jne.
Scrabble ja korttipelit onnistuu myös hyvin.
Alias, varsinkin jos poikani on parinani. Ollaan ihan lyömätön selittäjäpari.
Muuttuva labyrintti on myös vahvuuksiani ja palapelit.
En taida olla hyvä missään pelissä. Aliaksessa ehkä selittämisessä... mutta niin vähäinen kokemus, että vaikea oikeastaan sanoa.