Loma - eikä mitään tekemistä. Auttakaa piristymään.
Olen lomalla, eikä ole mitään tekemistä. Tänään heräsin 11.15 ja olen istunut koko päivän koneella. Unirytmi on mennyt ihan sekaisin. Olen väsynyt koko päivän, enkä saa mitään aikaan. Istun koneella, syön herkkuja ja otan päiväunia. Myöhään illalla saatan käydä pyöräilemässä. Tässä se loma on mennyt.
Mitä lomalla voisi tehdä? Ei ole kavereita enkä saa aikaiseksi lähteä yksin minnekään. Jotain haluaisin silti tehdä, koska loma tuntuu menevän hukkaan. Olisiko kenelläkään neuvoja kesätekemiseen ja piristymiseen?
Kommentit (26)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos teille kaikille ideoista. Olen erakoitunut täysin lomani aikana ja tullut apaattiseksi. Tänään oli työn ja tuskan takana siivota, mutta olipahan hetkeksi jotain hommaa.
Paikallislehdessä oli jotain kesäohjelmaa, mutta laitoin sen pois. Masensi ajatella, että yksin menisi johonkin. Mutta ehkä pitäisi tosiaan yksin rohkaistua lähtemään jonnekin. Uskaltaisikohan laivalle lähteä yksin? Olen jo pitkään ajatellut, että olisi kivaa käydä laivalla Tukholmassa pitkästä aikaa.
Taidan taas kohta lähteä pyöräilemään. Sekin on se sama reitti, jonka pyöräilen päivästä toiseen. Alkaa sekin kyllästyttää.
Olen 30+ ja asun Keski-Pohjanmaalla.
Ap.
Vaihda rohkeasti reittiä! :)
Katso Areenasta Badehotellet-sarjan kaikki jaksot. Hitsi, että onkin koukuttava sarja! En koskaan katso pohjoismaisia ohjelmia, mutta tämä on ehdoton poikkeus!
heti kun säät sallii niin puistoon viltin ja kirjan kanssa. yksi päiväkalja vaikka siihen ja seurailemaan ihmisiä niin jo piristää
Ala harrastamaan geokätköilyä. Lataa sovellus puhelimeen ja sitten vain pyörän selkään ja purkkien hakuun. Saat aikaa kulumaan ja uusia pyöräreittejä joilla on jokin päämäärä.
Ap täällä taas.
Yritin kovasti tsempata ja herätä aikaisemmin. Heräsinkin aamulla aika aikaisin lintujen ihanasti laulaessa, mutta nukahdin melkein heti uudestaan. Nyt kello on pian yksi ja olen juuri syönyt aamupalan ja juon nyt aamukahveja. :(
Kiitos näistä kaikista ideoista. Suunnittelin, jos ensi viikolle tilaisin jonkun matkan vaikka edes kotimaassa, jos en tohdi yksin lähteä laivalle. Tekisi hyvää varmaan päätä muihin maisemiin pariksi päiväksi. Sitten ajattelin ladata tuon geokätköilysovelluksen. Olen sitäkin miettinyt useamman vuoden, mutta en vain saa aikaan ikinä mitään uutta.
Lähde vain laivalle, jos mieli tekee! Tee asioita, joista tykkäät, oli seuraa tai ei. Tiedän kokemuksesta, että alku on vaikeaa, mulla oli alkuun kynnys mennä yksin leffaankaan, mutta nyt käyn sujuvasti yksin.