Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Työkaveri ahdisteli vapaa-ajalla seksuaalisesti..

Gitanes
05.07.2018 |

Mitä tekisin? Itseäni ainakin yli 20 vanhempi miespuolinen työkaveri ahdisteli itseäni seksuaalisesti ravintolassa. Nyt joudun töissä katselemaan kyseistä henkilöä, häntä ei tilanne tunnu haittaavan ja heti viikonlopun jälkeen käyttikin tilanteen hyväksi ja pyrki kahden keskiseen tilanteeseen missä olin yksin.

Miten toimin, kun tilanne on tapahtunut vapaa-ajalla? Koin tilanteen ahdistavana ja myös sen, että hän ei huomioinut mitenkään minun mielipidettäni ja sitä että vetäydyin tilanteesta.

Halauksen yhteydessä kädet olivat menossa pakaroille ja ujutti vielä paidan alle käden silitellääkseen??!!Koin koko tilanteen niin outona, ja jähmetyin siinä...Mitä teen?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lopeta jo tuo #metoo-höpötys. Sellaista sattuu ja kuukauden päästä et edes muista koko asiaa.

Vierailija
2/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitäpäs jos kasvattaisit henkisen selkärangan (kun eivät vanhempasi sitä osanneet tehdä) ja käyt HR:n juttusilla tai firman pomon jos erillistä HR:ää ei ole. Sillä että tuo tapahtui vapaa-ajalla ei ole merkitystä.

Ja ensi kerralla kun tilanne on päällä annat kunnon korvatillikan, se kyllä pysäyttää tuollaiset klähmijät.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitäpäs jos kasvattaisit henkisen selkärangan (kun eivät vanhempasi sitä osanneet tehdä) ja käyt HR:n juttusilla tai firman pomon jos erillistä HR:ää ei ole. Sillä että tuo tapahtui vapaa-ajalla ei ole merkitystä.

Ja ensi kerralla kun tilanne on päällä annat kunnon korvatillikan, se kyllä pysäyttää tuollaiset klähmijät.

Kunnon vasikointia siis.

Tuo korvatillikka sen sijaan voisi tulla kysymykseen. Toimi ennen vanhaan eikä tarvittu mitään kriisiterapioita kun tilanteet ratkesi siihen.

Vierailija
4/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No empä tiedä, taidan kysyä jatkossa mielipidettä muualta kuin täältä.

En anna edes tuntemattomien tulla hiplailemaan ravintolassa itseäni ja kyllä koin ahdistavana sen, että tuntematon mies on koskenut paljaalle iholleni ilman lupaani. Joko osalla täällä kirjottelevista ei ole niin väliä kuka hilpaa ja missä, mutta omaan vartalooni voi koskea vain ja ainoastaan oma kumppanini.

Itse kyllä haluan tietää haluaako joku edeskosketustani, enkä missään tilanteessa menisi itse fyysisesti koskettelemaan intiimillä tasolla ihmistä jota en tunne. Ei kuulu omiin tapoihin, ja jos työtoveruudesta on kyse niin miettisin pari kertaa vielä tarkemmin asian.

En häiriinny juttelusta enkä siitäkään jos joku on ihastunut, mutta se että joku ei välitä kysyä lupaani tai edes mielipidettäni kertoo minulle vain, että henkilö ei ole kiinnostunut siitä ja ei välitä.

Ap

Vierailija
5/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En anna edes tuntemattomien tulla hiplailemaan ravintolassa itseäni ja kyllä koin ahdistavana sen, että tuntematon mies on koskenut paljaalle iholleni ilman lupaani. Joko osalla täällä kirjottelevista ei ole niin väliä kuka hilpaa ja missä, mutta omaan vartalooni voi koskea vain ja ainoastaan oma kumppanini.

Itse kyllä haluan tietää haluaako joku edeskosketustani, enkä missään tilanteessa menisi itse fyysisesti koskettelemaan intiimillä tasolla ihmistä jota en tunne. Ei kuulu omiin tapoihin, ja jos työtoveruudesta on kyse niin miettisin pari kertaa vielä tarkemmin asian.

En häiriinny juttelusta enkä siitäkään jos joku on ihastunut, mutta se että joku ei välitä kysyä lupaani tai edes mielipidettäni kertoo minulle vain, että henkilö ei ole kiinnostunut siitä ja ei välitä.

Ap

No kerro se SILLE eikä meille.

Hyvänen aika miten on niin vaikeaa ihmisiltä saada nykyään suunsa auki.

Ja jos se tulee uudestaan lähelle niin HUUDAT että "ÄLÄ KOSKE MUHUN!"

Ei se siitä huudosta rikki mene.

Vierailija
6/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kunnon vasikointia siis.

Tuo korvatillikka sen sijaan voisi tulla kysymykseen.

Ootko linnakundi? :D

Vierailija
7/7 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ap

No kerro se SILLE eikä meille.

Hyvänen aika miten on niin vaikeaa ihmisiltä saada nykyään suunsa auki.

Ja jos se tulee uudestaan lähelle niin HUUDAT että "ÄLÄ KOSKE MUHUN!"

Ei se siitä huudosta rikki mene.

Kannattaa tutkia aihepiiriä eikä vähätellä sitä. Jokainen reagoi yksilöllisellä tasolla, mutta sinä tietenkin olisit vastaavassa tilanteessa jo hoitanut hommat, reagoinut heti oikein, oikein täyden kympin suorituksella. Senhän vuoksi sinulla on varaa täällä laukoa neuvoa kysyville täällä parhaita neuvoja.

En tiedä missä räkälässä olet kasvanut, mutta järkevä ihminen miettii ensin ennen kuin lähtee raivoamaan kuin sekopää ja toiseksi jos työn piirissä raivoaisit asiasta äänekkäästi, niin olisit sen jälkeen itse esimiehen puhuttelussa. Onko se nyt niin hankala ymmärtää, että ihmiset reagoivat tällaisiin asioihin eri tavalla, se mikä sinulle on itsestään selvyys, niin ei välttämättä toiselle ole.