Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mun mies on vaan tosi hidas! Lapsikin kitisee turhautuneena, kun ei saa ruokaa/juomaa

Vierailija
05.07.2018 |

Kestää esim. kamalan kauan, että mies saa lapselle ruokaa nenän eteen. Tätä ennen lapsi kitisee turhautuneena ja pyörii ympäri kämppää sotkien paikkoja ja mies vaan kaikessa rauhassa valmistelee ruoan laittoa. Samassa ajassa olisin itse jo tehnyt ruoat ja lapsi olisi ruokittu.

Onko tämä hitaus vain joku miehinen ominaisuus?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä laukean kymmenessä sekunnissa. Vaimo ei ehdi turhautua.

Vierailija
2/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pisteet miehelle!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuri  noin lasten kanssa tuleekin toimia. Ihan rauhassa tehdä omiaan. Lasten tulee oppia odottamaankin.

Vierailija
4/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toivottavasti miehesi löytää paremman naisen. Tinderissähän jo kaiketi on.

Vierailija
5/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kärsivällisyyttä ja odottamista opita leikkimällä.

Vierailija
6/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse ei ollut mistään kärsivällisyyden opettelusta, vaan siitä, että liikkeet ovat sairaan hitaita. Kuka jaksaa esimerkiksi tehdä ruokaa kaksi tuntia, jos esim. ohjeessa lukee valmistusaika 35 min? Ja kyllä taaperolle tulee aika kova nälkä siinä tunnin kaksi odotellessa.

Vierailija
7/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hosumalla tulee kuulemma vain kusipäisiä kakaroita ja tässä on taas elävä esimerkki siitä. 

Vierailija
8/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyse oli siitä, että mun mies on hidas. Ei siitä, että lapsi ei pystyisi odottamaan mitään. Kyllä joskus vaan on niin, että jos on jo valmiiksi nälkäinen ja joutuu toisen hitauden takia odottamaan vaikka puoli tuntia lisää, niin varmasti alkaa kiukuttaa. Jos joku voileivän tekeminen kestää puoli tuntia, niin mitähän lämpimän ruoan valmistus. Ap

Vierailija
9/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua ärsyttää ihan samalla tavalla esimerkiksi hitaasti kävelevät ihmiset. Jotkut vaan on hitaita. Mietin vaan, että onko se juuri joku miehinen ominaisuus, ettei osaa tehdä kotitöitä ripeästi.

Vierailija
10/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vakka kantensa valitsee. Tyhmänainen löytänyt itselleen hitaan, tyhmämiehen :DDD

Vierailija
11/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies raataa keittiössä ja äityli makaa ja kitisee av-palstalla.

Vierailija
12/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyse oli siitä, että mun mies on hidas. Ei siitä, että lapsi ei pystyisi odottamaan mitään. Kyllä joskus vaan on niin, että jos on jo valmiiksi nälkäinen ja joutuu toisen hitauden takia odottamaan vaikka puoli tuntia lisää, niin varmasti alkaa kiukuttaa. Jos joku voileivän tekeminen kestää puoli tuntia, niin mitähän lämpimän ruoan valmistus. Ap

Ja tuollaisen kanssa piti sitten mennä lisääntymään? Kanna vastuusi, lurjus!

Vierailija
13/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies tekee ruokaa eikä sekään sitten kelpaa. Minä oisin onnellinen jos joku mies kokkailisi mulle. Söisin vaikka välipalaa odotellessa, jos se ihan etana olisi.

N33

Vierailija
14/14 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet ei vaan viitsi tehdä mitään. Mies sanoi mulle äsken, että mun pitäisi pyykätä hänen kalsareita eikä roikkua netissä. Uhkasi vielä, että kulkee munasillaan huomenna, ellei ole puhtaita kalsareita.

Käyn nyt heittämässä koneellisen pyykkiä.