Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Voinko päästää vaimon yksin ruokakauppaan?

Vierailija
05.07.2018 |

Sale (vastaava kuin pk-seudun Alepa) on lähellä ja se on korttelin päässä, ei tienylityksiä matkalla. Ongelma on, että matkan varrella on yksi pizzeria. Muuten ei ole kauppoja lähellä. Salessa ei olisi houkutuksia. Vähän kauempana on K-supermarket, mutta sinne on puoli kilometriä ja kaksi tien ylitystä. Siellä on sitten jo vähän isompi kosmetiikkaosasto, mutta ei onneksi vaatteita sukkia ja sukkahousuja enempää. Mutta jos ruokin vaimon ennen lähtöä, ehkä mahtaa mennä pizzeriasta ohi? Toinen reitti menee niin, ettei tarvitse mennä pizzerian ohi, mutta se on pitempi ja matkalla on kampaamo, johon pääsee ilman ajanvarausta.

Vaimo on 53 v.

Kommentit (3)

Vierailija
1/3 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa antaa mukaan vaan käteistä ettei tuhlaa naisten lehtiin ja ensin varmistua ettei matkalla ole ständikauppiaita ettei se vahingossa vaihda sähköyhtiötä.

Vierailija
2/3 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan. Olen vaimosi ikäinen. Itse karkaan aina kauppaan heti kun mies selkänsä kääntää. Mieheni lompakon otan mennessäni hänen takkinsa taskusta. Onneksi asumme keskustassa, niin vaatekauppoja riittää. Jätän kännykän kotio, ettei voi soittaa perään. Ongelmana on, että niitä vaatteita on vaatekaappi täynnä. Mieheni sitten kuskaa niitä kierrätykseen.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/3 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vaimo karkasi Stockmannin Hulluille Päiville.

Tuli aika kalliiksi, vaikka vaimo vakuutteli säästäneensä satoja euroja.