Vituttaa keski-ikäiset ja vanhemmat miehet, jotka kuvittelevat mun olevan heistä kiinnostunut
Koska joudun hymyilemään heille asiakaspalvelutyössäni. Viimeksi eilen joku vanhempi mies kinus mun numeroa ja loukkaantui, kun en sitä sille suostunut antamaan.
Kommentit (254)
Minne katosi viesti 2/ jossa luki että vituttaa se tekohymyily. m40v
Eikö sopinut feministien agendaan?
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijaa. Et muuta keksinyt, kuin syyttää feministejä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se poistettiin kun oli siinä ainakin 3 päivää mutta nyt on pois.?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksi se poistettiin kun oli siinä ainakin 3 päivää mutta nyt on pois.?
Mistä mä sen tietäisin? Täältä on moni muukin kommentti poistunut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minua ei ole nuoremmat tai vanhemmat miehet koskaan ahdistelleet, veikkaan että mieluummin kuulette niitä rasvaisia ehdotuksia kuin ei mitään huomiota keltään.
Mieluummin kokonaan ilman kuin ällöjä ehdotteluja ällöiltä sediltä.
Niin, mutta ällöt ehdottelut kertoo että olet jollain lailla viehättävä.
No niiden mielestä kaikki nuoret naiset ovat viehättäviä, ei se mieltä ylennä yhtään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol katkeroituneet pubiruusut täällä perustelee, miksi kohteliaisuuksien lausuminen naisille on väärin, ja samalla haukkuvat miehiä minkä ehtivät. Onneksi tosielämässä suurin osa naisista on kuitenkin täysjärkisiä.
Tissien ja perseen kommentointi ei ole kohteliaisuus. Vapaalla voi sentään haistatella vanhoille miehille, mutta aspatilanteessa ei voi sanoa mitään.
Sähän varsinainen tapakouluttaja olet haistatteluinesi.
Ylipäänsä ihmetyttää tällaisen yleistämisen kohteena oleminen. Olen varmasti joskus syyllistynyt kohteliaisuuksien lausumiseen tai jopa vastannut kevyeen flirttailuun, mutta en ole millään tavalla kiinnostunut random naisista. Olen naimisissa, ja vaimoni on sivumennen sanottuna viettänyt lapsuutensa ja nuoruutensa maassa, jossa naiset eivät todellakaan haistattele miehille. Olen hyvin tyytyväinen tulokseen
Miksi helvetissä olisin kohtelias jollekin ikälopulle, joka heittää rivoja kommentteja mun tisseistä ja perseestä?
Jos olisit saanut asianmukaisen kotikasvatuksen, sinun ei tarvitsisi kysyä. Etkä haukkuisi seniori-ikäisiä tuolla i-sanalla.
Ahaa. Pappaikäiset siis saa kohdella mua huonosti, mutta mun pitäis olla heitä kohtaan kohtelias? Joo ei kiitos. Jos mua kohdellaan huonosti, niin mä kohtelen heitä.
Ja sitten valitetaan, että miehet eivät koskaan kehu naisia.
Eihän kehuun tarvitse vastata muuta kuin kiitos. Ja jos joku pyytää treffeille niin voi vaikka sanoa ei kiitos, olen lesbo.
Tuntemattomien naisten ulkonäköä ei tarvitse kehua. Yrittäkää nyt ymmärtää.
Sori, internet on kanssasi eri mieltä. http://bfy.tw/IwVv
Perseen ja tissien kehuminen tosiaankaan ole piristävää.
Jaahans, ikähullu jälleen vauhdissa.
Valitettavaahan tuo käytös on kun toinen osapuoli ei sitä lainkaan halua.
Miehenä minulle on pari iäkkäämpää naista joskus heittänyt läppää että "mikäs tarzan siinä". Se tuntui oikein hyvältä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lol katkeroituneet pubiruusut täällä perustelee, miksi kohteliaisuuksien lausuminen naisille on väärin, ja samalla haukkuvat miehiä minkä ehtivät. Onneksi tosielämässä suurin osa naisista on kuitenkin täysjärkisiä.
Tissien ja perseen kommentointi ei ole kohteliaisuus. Vapaalla voi sentään haistatella vanhoille miehille, mutta aspatilanteessa ei voi sanoa mitään.
Sähän varsinainen tapakouluttaja olet haistatteluinesi.
Ylipäänsä ihmetyttää tällaisen yleistämisen kohteena oleminen. Olen varmasti joskus syyllistynyt kohteliaisuuksien lausumiseen tai jopa vastannut kevyeen flirttailuun, mutta en ole millään tavalla kiinnostunut random naisista. Olen naimisissa, ja vaimoni on sivumennen sanottuna viettänyt lapsuutensa ja nuoruutensa maassa, jossa naiset eivät todellakaan haistattele miehille. Olen hyvin tyytyväinen tulokseen
Miksi helvetissä olisin kohtelias jollekin ikälopulle, joka heittää rivoja kommentteja mun tisseistä ja perseestä?
Jos olisit saanut asianmukaisen kotikasvatuksen, sinun ei tarvitsisi kysyä. Etkä haukkuisi seniori-ikäisiä tuolla i-sanalla.
Ahaa. Pappaikäiset siis saa kohdella mua huonosti, mutta mun pitäis olla heitä kohtaan kohtelias? Joo ei kiitos. Jos mua kohdellaan huonosti, niin mä kohtelen heitä.
Ja sitten valitetaan, että miehet eivät koskaan kehu naisia.
Eihän kehuun tarvitse vastata muuta kuin kiitos. Ja jos joku pyytää treffeille niin voi vaikka sanoa ei kiitos, olen lesbo.
Tuntemattomien naisten ulkonäköä ei tarvitse kehua. Yrittäkää nyt ymmärtää.
Sori, internet on kanssasi eri mieltä. http://bfy.tw/IwVv
Perseen ja tissien kehuminen tosiaankaan ole piristävää.
Internetissä kerrotaan, että naisen meijereitä voi kehua esimerkiksi näin (onko jollain vastaavaa listaa takapuolesta?):
1) Rintasi ovat täydellisen kokoiset, sopivat hyvin käteeni.
2) Parempaa paikkaa ei maailmassa ole.
3) Tiedätkö, mikä olisi niin kuumaa? Jos koskettelisit rintojasi ja saisin katsoa.
4) Tahdon vaeltaa näillä kukkuloilla lopun elämääni.
5) Tissit minun makuuni.
6) Tiesitkin sen varmaan jo, mutta sinulla on upeat rinnat.
7) Mitä olen tehnyt saadakseni jotain näin hyvää?
8) Olen ikävöinyt koko päivän näitä apajia.
9) Rintasi saavat minut sekaisin.
10) Jos kysyisit nyt mitä tahansa, vastaisin kyllä.
Näistä teksteistä ei saa mitään selvää kun niin huonoa kieltä.
Ap., ehkä uravalintasi on yksinkertaisesti sopimaton sinulle. Kaikistahan ei yksinkertaisesti vain ole asiakaspalvelijoiksi ja jotkut taas ovat sillä aivan omalla alallaan.
Ehkä sinä kuulutkin paremmin tuohon ensinmainittuun ryhmään.
Jos työsi on sinulle tuollaista tuskaa, kuin kuvasit, niin mitä todennäköisimmin ne syyt siihen löytyvät ennemmin oman pääsi sisältä ja ihan omasta luonteestasi, kuin siitä asiakaskunnasta jota työksesi joudut palvelemaan.
Jos et ollenkaan halua palvella ketään miespuolisia asiakkaita, niin voithan hakeutua esim. johonkin vauvanvaateputiikkiin tai esim. naisten alusasustemyymälään.
Niissä mitä todennäköisimmin tapaat asiakkainasi tuskin koskaan ketään miehiä.
Siinä sinulle ratkaisu tuohon valittamaasi työongelmaan.
Marketissa taas joudut väistämättä palvelemaan kaikkia ja periaatteessa kaikki ne siellä marketissa kävijät ovat siellä oikeutettuja kaikki yhtä hyvään palveluun.
Et voi siis ottaa periaatetta 'suhtaudun vihamielisesti kaikkiin muihin asiakkaisiin, kuin niihin jotka jotain silmääni tai 'ihmismakuani' jotenkn erityisesti miellyttävät ja osoitan sen heille tuota 'suosikkiasiakasryhmääni' huonommalla palvelulla
(...esim. töykein vastauksin, kokonaan vastaamattomuudella ja tympein ilmein ja aina ärsyyntynein äänensävyin).
Sinä olet siellä myymälässä asiakaspalvelussa ja asiakkaita varten, eivätkä asiakkaat tule sinne kuin ostoksille.
(...jos joku tulee sinne myymälävarkauksia tekemään tai muita asiakkaita ja kassoja häiritsemään, niin sitä varten kaikissa marketeissa kyllä omat vartijansa)
Mieti tosiaan ammatinvalintaasi uudelleen, jos tuntuu ettei sinusta ole asiakaspalvelutyöhön.
Se on joka myymälän kohdalla se kunnia-asia josta ne kaikki haluavat olla ylpeitä.
Et vain ehkä sovi tiimiin asiakaspalvelutyössä.
Miksi et siis tekisi vapaaehtoisesti tilaa niille, joille se työ sopii paremmin ja jotka pystyvät sen viran siellä kassan takana hoitamaan ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ikähullu? Nyt vittu oikeesti. 99% aspoja ahdistelevista on 40+ miehiä.
Lähde? T. 40+ herrasmies
Eilen oli ihan s..tanallinen hammassärky ikenessä ja pyörin siinä kotona kuin väkkärä.
Oli siis ihan pakko katsoa netistä se päivystävä apteekki ja ottaa sinne taksi .
Ehdin kuin ehdinkin vielä ennen klo 18.00:a (jolloin se meni kiinni).
Ei olisi tosiaankaan voinut vähempää kiinnostaa se farmaseutin tai farmanomin (tai mikä myyjä se nyt olikaan siellä palvelemassa) ulkonäkö, ikä tai sukupuoli.
Kai se oli joku kolmekymppinen nainen, mutta yhtä hyvin olisi kelvannut vaikka olisi ollut mieskin ja vaikka sitten 60-vuotinen.
Asiakaspalvelu oli kuitenkin aivan hyvää.
Matkalla en sen naispuolisen taksikuskinkaan kanssa montaa sanaa tullut vaihtaneeksi, kun kaikki ajatukseni olivat vain sinne apteekkiin vielä ehtimisessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? T. 40+ herrasmies
Ei ne äijät niin paljon ahdistele, kun nämä muutamat rautahampaat antavat ymmärtää.
Syytös kohdistuu "vanhoihin ukkeleihin" kollektiivisesti, joten väitteen tulisi perustua tutkimustietoihin, eikä muutaman (yhden?) ikärasistin mölinään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lähde? T. 40+ herrasmies
Ei ne äijät niin paljon ahdistele, kun nämä muutamat rautahampaat antavat ymmärtää.
Syytös kohdistuu "vanhoihin ukkeleihin" kollektiivisesti, joten väitteen tulisi perustua tutkimustietoihin, eikä muutaman (yhden?) ikärasistin mölinään.
Jännän sukupuolittunutta tuo nimittely muuten.
On siis esim. 'ukkeleita', muttei 'akkeleita'.
On 'papparaisia' , muttei 'mammaraisia'...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa häiriköivistä äijistä häiriköi ihan kiusaamistarkoituksessa. Ei ne setämiehet oikeasti kuvittele mitään saavansa, kunhan haluavat, että nuori, kaunis ja saavuttamaton saa kokea sen loukkauksen että häntä pidetään helppona ja kevytkenkäisenä .
Se on muuten just näin. Todennäköisesti heillä itsellään ei ole nuorena ollut menestystä naismaailmassa, ja nyt iän tuoman auktoriteetin avulla kostavat asian kollektiivisesti naissukupuolelle ahdistelemalla nuoria aspoja, jotka ei pääse tilanteesta "karkuun". He nauttivat siitä että saavat nuoren nolattua ja esim. punastumaan. Tällä ei ole mitään tekemistä sen nuoren ulkonäön kanssa, vaan kyse on vallasta. Niinkuin ahdistelussa aina. Vallasta, naisten halveksumisesta ja omanarvontunnon pönkittämisestä toista halventamalla. Toki myös miesaspoja ahdistellaan, siinä vaan on hiukan eri vaikutusmekanismi taustalla. (Yleensä liittyy ns. perinteisen sukupuoliroolien ylikorostumiseen höystettynä joihinkin ammatteihin liittyvillä stereotypioilla)
Höpö höpö ! Kaupassa (99%:lla asiakkaista) on kyse sieltä päivittäisten elintarvikkeiden hankkimisesta ja saamisesta ja sitä varten siellä vain käydään. (ne 1 % tulevat sitten kauppaan jossain muussa tarkituksessa, kuin ostamaan) . Myymälävarkautta suorittamaan, esimerkiksi.
Jos joku kassojen seksuaalinen ahdistelu olisi noin yleistä,(tai jos sitä yleensä ollenkaan siellä ilmenisi) niin kuin väität , niin kai niitä tapauksia sellaisesta sitten muutkin asiakkaat siellä kassajonoissa päivittäin näkisivät.
Itse esim. en koko ikänäni ole törmännyt ainoaankaan sellaiseen tilanteeseen, jossa joku asiakas siellä ahdistelisi jotain kassatyöntekijää ja jo yli 30 vuotta olen sentään kaupoissa tullut elämässäni asioineeksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
m58 kirjoitti:
Vaikka olen kassaneideille ystävällinen ja saatan kohteliaisuutena esimerkiksi kehua kauniita rintoja, se ei tarkoita, että olisin heistä kiinnostunut.
Pitävät sinua pervona.
Mitä perverssiä on siinä, että arvostaa hyviä tissejä?
Tissien kehuminen ei ole kohteliaisuus. Se kuuluu makuuhuoneeseen, ei julkisille paikoille.
Juurihan selitin, etten halua kassatyttöjen kanssa makuuhuoneeseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Iso osa häiriköivistä äijistä häiriköi ihan kiusaamistarkoituksessa. Ei ne setämiehet oikeasti kuvittele mitään saavansa, kunhan haluavat, että nuori, kaunis ja saavuttamaton saa kokea sen loukkauksen että häntä pidetään helppona ja kevytkenkäisenä .
Se on muuten just näin. Todennäköisesti heillä itsellään ei ole nuorena ollut menestystä naismaailmassa, ja nyt iän tuoman auktoriteetin avulla kostavat asian kollektiivisesti naissukupuolelle ahdistelemalla nuoria aspoja, jotka ei pääse tilanteesta "karkuun". He nauttivat siitä että saavat nuoren nolattua ja esim. punastumaan. Tällä ei ole mitään tekemistä sen nuoren ulkonäön kanssa, vaan kyse on vallasta. Niinkuin ahdistelussa aina. Vallasta, naisten halveksumisesta ja omanarvontunnon pönkittämisestä toista halventamalla. Toki myös miesaspoja ahdistellaan, siinä vaan on hiukan eri vaikutusmekanismi taustalla. (Yleensä liittyy ns. perinteisen sukupuoliroolien ylikorostumiseen höystettynä joihinkin ammatteihin liittyvillä stereotypioilla)
Höpö höpö ! Kaupassa (99%:lla asiakkaista) on kyse sieltä päivittäisten elintarvikkeiden hankkimisesta ja saamisesta ja sitä varten siellä vain käydään. (ne 1 % tulevat sitten kauppaan jossain muussa tarkituksessa, kuin ostamaan) . Myymälävarkautta suorittamaan, esimerkiksi.
Jos joku kassojen seksuaalinen ahdistelu olisi noin yleistä,(tai jos sitä yleensä ollenkaan siellä ilmenisi) niin kuin väität , niin kai niitä tapauksia sellaisesta sitten muutkin asiakkaat siellä kassajonoissa päivittäin näkisivät.
Itse esim. en koko ikänäni ole törmännyt ainoaankaan sellaiseen tilanteeseen, jossa joku asiakas siellä ahdistelisi jotain kassatyöntekijää ja jo yli 30 vuotta olen sentään kaupoissa tullut elämässäni asioineeksi.
En myöskään ole törmännyt kassaneitien ahdisteluihin. Se sijaan kassaneitien epäkohteliaaseen käytökseen olen törmännyt. Ostoksia olen tehnyt yli 40-vuotta.
En kyl lähtis millekään ehdottelijalle haistattelemaan vaan pysyisin asialinjalla. Tätä varten meillä on käytöskoodit eli voi vain vastata ”ei kiitos”. Jos ei mene jakeluun niin voi toistaa ja tarvittaessa poistua tilanteesta tai palvella seuraavaa asiakasta tai sanoa että joudun nyt lopettamaan tämän keskustelun, oikein hyvää päivän jatkoa. Jos tyyppi sitten jää odottelemaan vuoron päättymistä, niin kuin täällä on väitetty tapahtuvan, niin kannattaa varmaan pyytää järkkärit/vartija/poliisi turvaamaan kotiinlähtöä. Mutta ihan perusasia väkivaltatilanteidenkin välttämiseksi on se, että ei provosoida eikä provosoiduta vaan huolehditaan, että toisella on aina kasvot säilyttävä poistumistie.