Alkoholi jäi 6 kk sitten ja mikään ei ole muuttunut, olen pettynyt
En silti palaa vanhaan, mutta harmittaa hieman. Paino itse asiassa noussut, vaikka toisin piti käydä. Ihan yhtä väsynyt naama peilistä katselee aamuisin. Veriarvot on parantunut, joo. Rahaa säästynyt, ja buranaa. Ei krapula-aamuja. MUTTA odotin isompaa muutosta yleiseen olemiseen ja jaksamiseen. Humpuukia koko alkoholivalistus Suomessa.
Kommentit (44)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilmeisesti itsekään en ollut juoppo, kun ei raittius näkynyt missään 2v alkottomuuden jälkeenkään. Nykyään otan taas kuten ennenkin, eli pari kertaa kuussa pieneen humalaan asti (n.5-9siideriä) ja ehkä kerta viikkoon 1-3 sidukkaa.
Tällaisena jos sen saa pidettyä niin alkoholi virkistää elämää. Mutta kun ne määrät tuppaavat hiipimään ylöspäin salakavalasti.
Tai sitten ei. Ihmiset ovat yksilöitä. Ja toisilla on taipumus addiktoitua.
Monella riippuvuuksista parantuvalla pahin paikka on juurikin tuo, ettei siellä tien päässä odota mitkään fanfaarit ja sateenkaaret.
En ole lopettanut mutta vähentänyt. En huomaa mitään eroa. Olisi luullut että pari kiloa paino putoaa kun ei tule niitäkään ylimääräisiä kaloreita. Mutta ei.
Olen ollut täysin alkoholiton koko vuoden ja on ollut yksi elämäni parkaista päätöksistä!
Viikonloppuaamuisin treenaan, nukun todella hyvin ja olo on kaikin puolin energisempi.