Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Loukkaantuisitteko, ellei miehenne muistaisi edes onnitella teitä syntymäpäivänänne?

Vierailija
05.07.2018 |

Eilen oli synttärit, eikä mies muistanut. Hän täytti keväällä tasavuosia ja annoin hänelle 400€ lahjakortin kelloliikkeeseen. Oli himoinnut erästä kelloa pitkään. Itse pisti siihen sitten loput rahat.
En edes mitään lahjaa haluaisikaan, mutta kun ei edes onnittelua tullut.

Kommentit (55)

Vierailija
1/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin loukkaantuisin. Meillä on tapana huomioida ja muistaa toista, eikä aina lahjoilla, vaan muutenkin otetaan toinen huomioon. Olisi ennenkuulumatonta että mieheni unohtaisi tai ei välittäisi noteerata mun syntymäpäivää.

Vierailija
2/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En välttämättä. Mitta en oo ihan varma, mitä pitäisi ajatella siitä, että edellisen synttäripäiväni aamuna anoppini soitti miehelleni, että muidtaa sitten että on vaimon synttäri tänään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En varmaan, en itsekään aina muista syntymäpäiviäni. Mies muistaa sitten muuten kertoa kuinka rakastaa ja arvostaa, sanoin mutta myös pienin yllätyksin.

Vierailija
4/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entinen mies olisi tehnyt kyllä vallan erikoisen spektaakkelin jos olisi edes joskus muistanut merkkipäiväni, mutta hänen unohtaminen oli anteeksi antamatonta, joten tämä ei ole vierasta minulle lainkaan. Nykyinen kyllä muistaa, mutta hiukan omalaatuisella tavalla kuitenkin. 

Ehkä se on vain meille naisille helpompaa muistaa ja huolehtia, mieheltä se ilmeisesti vaatiin jotain erikoista.

Vierailija
5/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. Itse olen kerran unohtanut toisen (nyt ex, mutta ei tästä syystä) synttärit. Ihmettelin vielä, että miksi kiittelee äitiään puhelimessa, mihin vastasi, että kiittää synttärionnitteluista. Oli aika paljon mielen päällä, mutta ei se ole mikään selitys.

Vierailija
6/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Toisen huomioiminen nyt vaan kuuluu elämään. Eikä siihen tarvita rahaa välttämättä.

Vierailija
7/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi olla joki muistitesti? Meillä synttäreistä puhutaan yhdessä ennen synttäreitä, jos niistä mitään odottaa eikä halua pettyä.

Vierailija
8/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä loukkaantuisin. Täytin juuri 30 vuotta, enkä saanut mieheltä lahjaa, en korttia, enkä kukkia. Laimeat onnittelut. Itse otin sen vastaan tietona, ettei mies välitä minusta p*skan vertaa. Todella onnellinen olo oli :)

Miehellä on muutaman viikon päästä synttärit ja olen varannut meille hotellin + super hyvään ravintolaan tasting menun, sekä seuraavana päivänä lähdemme elämysseikkailulle.

Tekisi mieli peruuttaa kaikki ja jättää mies yksin juhlimaan.

Vierailija
9/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todellakin loukkaantuisin. Meillä on tapana huomioida ja muistaa toista, eikä aina lahjoilla, vaan muutenkin otetaan toinen huomioon. Olisi ennenkuulumatonta että mieheni unohtaisi tai ei välittäisi noteerata mun syntymäpäivää.

Epäkypsä vaiva.

Vierailija
10/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En varmaan, en itsekään aina muista syntymäpäiviäni. Mies muistaa sitten muuten kertoa kuinka rakastaa ja arvostaa, sanoin mutta myös pienin yllätyksin.

Miten hukassa ihminen onkaan, kun ei omaa syntymäpäivää muista... karmivaa.

Vierailija
11/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kiinnosta kenenkään, omat tai muiden,  merkkipäivät, tulee kerran vuodessa, so what. Ei ole ongelmia ollut. 

Vierailija
12/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä loukkaantuisin. Täytin juuri 30 vuotta, enkä saanut mieheltä lahjaa, en korttia, enkä kukkia. Laimeat onnittelut. Itse otin sen vastaan tietona, ettei mies välitä minusta p*skan vertaa. Todella onnellinen olo oli :)

Miehellä on muutaman viikon päästä synttärit ja olen varannut meille hotellin + super hyvään ravintolaan tasting menun, sekä seuraavana päivänä lähdemme elämysseikkailulle.

Jos itse olet noin epäkunnioittava, miksi miehenkään pitäisi sinua kunnioittaa?

Vierailija
13/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olen epäkunnioittava? Eli sun mielestä on ok, ettei toista muisteta millään lailla?

Vierailija
14/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun mies unohti mun synttäri päivän ja muisti sen sitten pari kuukautta myöhemmin.

Nyt tänä vuonna onnitteli sitten koko ajan ja osti useamman lahjankin.

Oli yrittänyt kakunkin tehdä.

Vierailija
15/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi. En pahemmin piittaa synttäreistä. Joka vuosihan ne tulee ja vuosi vuodelta aina vaan nopeammin.

Vierailija
16/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten olen epäkunnioittava? Eli sun mielestä on ok, ettei toista muisteta millään lailla?

Ei se mua saa tuollalailla vauvasti ajattelemaan, etten ole toiselle minkään arvoinen, niin kuin sut saa. Ehket sä olekaan. Oot nolla vaan.

Vierailija
17/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei se mua saa tuollalailla vauvasti ajattelemaan, etten ole toiselle minkään arvoinen, niin kuin sut saa. Ehket sä olekaan. Oot nolla vaan.

Onpa sulla huono päivä.

Vierailija
18/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todellakin. Meillä on ollut tapana koko 10-vuotisen taipaleemme aikana leipoa sankarille täytekakku, mies siis minulle ja minä hänelle, valmistaa oikein kunnon aamiainen, käydä ravintolassa/leffassa/keilaamassa/reissussa tms ja muutenkin huomioida toista. Olisin suorastaan järkyttynyt jos mies yhtäkkiä unohtaisi synttärini. Toisaalta minun on aika mahdotonta kuvitella sen tapahtuvan.

Vierailija
19/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En loukkaantuisi, kumpikaan meistä ei muista toistemme syntymäpäiviä. Emme juhli tai lahjo, synttärit ovat vain päivä muiden joukossa.

Vierailija
20/55 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miten hukassa ihminen onkaan, kun ei omaa syntymäpäivää muista... karmivaa.

Kyllä sen aina pari päivää jälkeenpäin huomaa, että oho, sehän oli jo. Etukäteen en yleensä huomaa sitä odottaa, ja usein se päivä menee ohi jos en katso kalenteria juuri silloin tai tapahdu muuta tärkeää. Ei ole koskaan ollut mikään suuri juttu, synttärijuhlia ei ole pidetty ikinä meidän perheessä, en ole oppinut siihen että pitäisi jotenkin valmistautua ja odottaa.