Löytyikö avaimet?
Se joka oli hukannut työ- ja auton avaimet..löytyikö ja mistä?
Kommentit (12)
Toisia avaimia etsin (niitä, joiden nähtiin olevan soralla, autotallissa tai autokatoksessa tms.) eilen, mutta en mistään löytänyt. Ei ollut autossa, ei kotona pihassa.
Tuli vain näistä avaimista mieleen, että ne saattoi olla mun taskussa, kun oli lenkillä, joten olisko pudonnut taskusta lenkin aikana maahan?
Toiset avaimet pitäisi olla jonkun harmaan luona ja itse veikkasin sitten vanhempieni kodin lattiaa (joka siis erittäin mahdollinen paikka). Sinne olen menossa tänään, joten katsotaan löytyykö.
Sain siis näyn että toiset ovat ulkona ja toiset sisällä.
Ne ulkona olevat ovat kyllä sen verran sitten hukassa, ettei tarkemmilla ohjeilla löydy ikinä.
Tosiaan niitä toisia mä etsin nyt viikonloppuna vanhempieni luota. Mitään muuta harmaata en keksinyt, kun sen meidän makuuhuoneen lattian siellä. Ja siinä huoneessa tosiaan on aina meidän tavarat levällään.
Ilmoittelen asiasta tiistaina ;)
vanhempiesi pihalta, soran ja nurmikon/pusikon reunalta, autokatoksen/tallin lähettyviltä ja sitten siellä vanhempien luona harmaa huonekalu tai lattia tai harmaa vitriinikaappi..
Vanhempieni koti käännetään tänään ;)
Pitääpä tutkia sekin piha tarkasti...
Työpaikan avaimet (kaulanauhassa) löytyivät vanhempieni luota, juuri sieltä harmaalta lattialta. Aika uskomatonta!!!
Vielä pitäis mennä pihalle etsimään...
Nimim. enää auton avaimet hukassa...
Autonavaimia ei sitten löytynyt mistään. Luulen, että ovat tippuneet lenkillä taskusta.
Osaako näkijä kertoa yhtään tarkemmin niiden olinpaikasta??? Kaikki autotallit/-katokset ja pihat on koluttu läpi...
Mutta vielä suurkiitos työpaikan avaimien löytämiseen johtaneesta vihjeestä ;) Valitettavasti palkkion maksu on vähän hankalaa ;)
Osaatko yhtään sanoa, millaisen talon pihalla nuo avaimet olisivat? Tai minkä värinen autotalli/-katos?
Näkijä (harjottelija) täällä..hieno homma! Olen vähän itsekkin äimänä tästä " kyvystä" joka on kait mulla aina ollut, olen vaan luullut että kaikki " aavistaa" mitä tulee tapahtumaan;).Eli toiset avaimet löytyivät. Itseasiassa näin sillon heti aluksi paljon huonommpi kun katselin niitä työavaimia eli tarkoittaisikohan se sitä että ne ovat nyt hukkuneet. Mutta pusikkoa näen ja sitä soraa eli ehkä ne ovat todella kadonneet lenkillä. Muuta en valitettavasti näe!
eli siis työpaikan avaimet löytyivät...okei no toiset avaimet on siis ehkä ulkona, soraisella tiellä tai pihalla, seison talon edessä ja katson sieltä poispäin. Autotalli on kiinni talossa ja talon viressä on paljon lehtipuita ja pusikkoa. Mielestäni se on tiilitalo, sellainen vanhempi punatiilitalo. Voisiko lenkkipolku kulkea tällaisen talon ohi?-Näkijä-
Voi vitsi... En millään saa tuollaista taloa päähäni lenkkini varrelta. Eikä kyllä kukaan tutuistakaan taida asua tuollaisessa talossa. Tätä täytyy nyt oikein miettiä...
Avaimet edelleen hukassa!
Oletko se näkijä vai joku muu?