Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eikö olisi jo aika avata autokoulujen metoo?

Vierailija
04.07.2018 |

Puistattaa vieläkin

Kommentit (48)

Vierailija
41/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Autokoulun opettajat ovat perinteisesti kovia naistenmiehiä, ainakin omasta mielestään eikö se kuulu jo luontoisetuihin? Muistan itse, kun itsellä oli kerran ajotunnilla mukana myös joku autokoulunopetusharjoittelija, joka koululla sitten totesi parille tyttöoppilaalle tökerösti että mitä pimut? Vastauksena oli, että vie terveisiä äidille. Opetusharjoittelija jupisi jotakin vastaukseksi. Törkypuhujan näin sitten eläkeikäisenä jossain puliremmissä.

Vierailija
42/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minullapa oli naisope. Ei laittanut kättä reidelle tai ollut asiaton muutenkaan.

M34

Minäpä en ole käynyt autokoulua ollenkaan.

M36

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ajo-opettaja ahdistellut millään lailla, mukava mies oli. Itse taas mokasin kerran: vaihdetta vaihtaessani käteni meni vahingossa hänen reidelleen vaihdekepin sijaan. Otin äkkiä pois kun huomasin! Kumpikaan ei sanonut mitään, menin niin jäähän, etten saanut edes sanottua anteeksi. Toivottavasti ei luullut että lähentelin. Hävettää vieläkin vietävästi!!

Vierailija
44/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keravalla yli 45v miesopettaja luulee olevansa todella kuuma. Mustat pitkät hiukset joilla peittää kaljun. Vikittelee vain 17-21v, ei vanhempia.

yöks

Vierailija
45/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se enää hyödyttää vanhoista höpistä? Vai onko se muuten mukavaa puhua pahaa toisista. Sitähän tuo metoo juuri onkin pahimmillaan. .

Kuulemma ei haittaa, vaikka joku syytönkin saisi potkut, tai menisi maine. 

Hauskaa, että muuan Pirkko Saisiokin on kiinnittänyt huomion tähän nykyajan stalinistiseen noitavainoon. Tämänkin julkituomiseen tarvittiin älykkönainen, koska miehet eivät uskaltaneet someraivon pelossa.

Ai mitä hyödyttää? No vaikka sitä, että ne, jotka tällä hetkellä kärsivät autokoulussa, työssä tai jossain muualla tällaisista ahdisteluista, uskaltaisivat ottaa asian puheeksi? Eikö tosiaan ole tullut mieleen? Samalla tavalla on otettu esiin monia muitakin epäkohtia maailmassa, että kerrotaan niistä menneistä asioista, ettei niitä enää tulevaisuudessa tapahtuisi. Eikö olekin ihmeellistä? 

Vierailija
46/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Keravalla yli 45v miesopettaja luulee olevansa todella kuuma. Mustat pitkät hiukset joilla peittää kaljun. Vikittelee vain 17-21v, ei vanhempia.

yöks

Jahas yksityiskohtia alkaa löytyä. Laitahan vielä nimikirjaimet niin saadaan #metoo tulille ja miehen ura tuhottua mielivaltaisesti ilman tarkempaa tutkimusta.

Vierailija
47/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuh autokoulun opettaja/oppilas seksi on kuumin fantasiani. Voin vain kuvitella kun opettaja käskee ajamaan moottoritiellä ja sitten alkaa koskettelemaan alapäätä ja tissejä ja en voi tehdä mitään koska pitää keskittyä ajoon ja ei voi pysäyttää. Mmmm ja sitten kun ajotunti on ohi ja opettaja sanoo hinnan mutta minulla köyhällä opiskelijatytöllä ei ole rahaa joten hän sanoo, että on vain yksi tapa hoitaa tämä ongelmitta... Ja sitten harrastamme kuumaa seksiä siten, että olen selälläni kyynärpäät kojelaudalla ja opettaja työntyy sisääni ja ulos penkkien välistä ja vaihdekeppi on anuksessani ja jalat on jumissa penkkien ja niskatuen välissä ja en voi mitään sille, että ruma ja karvainen vanha ukko ähkii hikisenä jalkojeni välissä... Huhhuijaaaaa onko kenelläkään tietoa, että mistä löytyy härskejä miespuolisia autokoulun opettajia ;))

Vierailija
48/48 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uuh autokoulun opettaja/oppilas seksi on kuumin fantasiani. Voin vain kuvitella kun opettaja käskee ajamaan moottoritiellä ja sitten alkaa koskettelemaan alapäätä ja tissejä ja en voi tehdä mitään koska pitää keskittyä ajoon ja ei voi pysäyttää. Mmmm ja sitten kun ajotunti on ohi ja opettaja sanoo hinnan mutta minulla köyhällä opiskelijatytöllä ei ole rahaa joten hän sanoo, että on vain yksi tapa hoitaa tämä ongelmitta... Ja sitten harrastamme kuumaa seksiä siten, että olen selälläni kyynärpäät kojelaudalla ja opettaja työntyy sisääni ja ulos penkkien välistä ja vaihdekeppi on anuksessani ja jalat on jumissa penkkien ja niskatuen välissä ja en voi mitään sille, että ruma ja karvainen vanha ukko ähkii hikisenä jalkojeni välissä... Huhhuijaaaaa onko kenelläkään tietoa, että mistä löytyy härskejä miespuolisia autokoulun opettajia ;))

Olet ällöttävä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi neljä kuusi