Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen vuoden kokemukseni Tinderistä: mitä paremman näköinen muija sitä vähemmän se osaa sängyssä

Vierailija
04.07.2018 |

Aika monta vuotta tuli annettua mahdollisuuksia mutta tämä on nyt nähty niin monta kertaa. Maataan vaan. Parhaita on tavikset jotka ei makeile eikä häpeile nautintoja vaan antavat kaikkensa. Kiitos kaikille näille jotka antavat palaa!

Kommentit (30)

Vierailija
21/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut mul on myös silleen et jos laittaudun jne, niin mun olo on sellanen typerä, ahdistunu jne. :D Ja sitä kautta ei - vapautunu. Ja aina löytyy joku uus paikka jota korjata ja muokata, joten jos on sillee tyytymätön nii ei sängyssäkää voi olla tyytyväine. :D

Ku taas jos en oo niin tarkka, niin oon tyytyväisempi usein muutenki ja sängyssä en stressaa jne.

Vierailija
22/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kuuma fitnessmimmi joka ei häpeile, revittää takakonttia minun edessä vaikka keskellä päivää. No pakkohan se on panna sit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todeksi havaittu tämä. Itselleni sattunut tapauksia, jotka pitävät itseään jotenkin maailman parhaana palkintona ja olettavat, että pitäisin itseäni maailman onnekkaimpana kun hänet olen sänkyyni saanut. Sitten maataan lahnana ja odotetaan ihmeitä. Pahin oli sellainen, jota ei saanut edes naamaan tai hiuksiin koskea kun menis muuten hiukset sekaisin ja meikit huonosti. Aaargh. Harvoja kertoja kun olen homman jättänyt sikseen. Kiitos ja näkemiin.

Parhaat taas ovat juuri niitä aivan tavallisia, jotenkin sen näkee naisesta kun on aidosti varma itsestään, sellainen on parasta seksiseuraa. Tunnistaa rennosta pukeutumisesta, ei-niin-huolellisesta meikistä (tai jopa ilman mitään maskeja) katseesta... silmistä sen näkee kuka todella on hyvä leikkikaveri. Itselleni on melko vähän merkitystä oikeastaan naisen iällä ja ulkonäöllä, olen oppinut senkin totuuden, että huonossa repussa voi olla hyvät eväät (ja päinvastoin). Vinkkinä muuten, parhaat kyydit olen saanut aina vähän muodokkaimmilta leideiltä. Se on kai se, kun muodokas nainen on oppinut uskomaan itseensä ja tajuamaan oman seksikkyytensä, parasta.

Vierailija
24/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia kierrän "hyvännäköiset" miehet kaukaa. Minä kun en mahdu samaan sänkyyn herran ja hänen egonsa kanssa.

Vierailija
25/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika yksinkertaista. Stereotyyppisen bimbon näköiseksi laittautunut nainen on omaksunut naisen mallinsa esineellistävästä kulttuurista, jossa nainen on objekti. Hän sitten käyttäytyykin kuten objekti eikä ole toimija. Miesten pitäisi lopettaa aina valitsemasta niitä esineellistetyn bimbon näköisiä naisia, niin muutos tulisi nopeammin.

Vierailija
26/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä siellä sängyssä niin kummallista pitäisi sitten osata tehdä? Vääntelehtiä jotenkin riehakkaasti, vai mitä?

Itse olen todella kokematon ja epävarma yli 40v nainen, joten olisi kiintoisaa tietää miten jatkossa pitäisi toimia, jos joku päivä vielä tulen seksiä harrastamaan. Edellisestä kerrasta on n. 10 vuotta ja silloin ei seksikumppani vaatinut mitään sirkustemppuja.

Ei tarvitse tehdä mitään kummallista mutta OLLA MUKANA. Reagoida. Liikkua edes jotenkin. Osoittaa jos jokin toimii ja jos jokin ei. En pidä pahana myöskään ihan puhumista aktin aikana. Pahimpia ovat ne jotka vain kirjaimellisesti makaavat selällään tympääntyneen näköisenä koko keho peitettynä. "Se on sun taidoista kiinni" no hei en todellakaan osaa lukea ajatuksia ja tietää mitä daami tahtoo jos ei sitä mitenkään osoita tai kerro. Parhaita naisia on ne jotka ottaa sen oman nautintonsa. Tietää mitä tahtoo. Uskaltaa nauttia. Ei häpeile. Kaikki tekninen suorittaminen on itseni mielestä ihan hanurista joten en kaipaa mitään akrobaattisia taidonnäytteitä mutta elävä nainen olisi jees. Saa muakin hyväillä, en pane pahakseni. Mutta edes se että osoittaa tai kertoo mistä ja miten haluaa että kosketan. Kun en tosiaan osaa niitä ajatuksia lukea enkä viitsi edes lähteä olettamaan että kaikki naiset syttyy samoista jutuista. Niin joo ja jos vietän tunnin nuollen naisen alakertaa niin olisi kiva saada itekin suuhommia.

Vierailija
27/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus mutta ajalta ennen Tinderiä... Olin yhdessäkin aika kauan yhden tyrmäävän upean misun kanssa, mutta kyllästyin siihen kun oli niin epävarma sängyssä, ei voinut mitään kokeilla kun pelkäsi että näyttää huonolta... Huoh! Ja se ainainen laittautuminen ja peilin edessä seisominen, ei hitto miten naurettavaa. Sen näkönen misu että olisin painanut 24/7 mutta ei antanut kun kerta viikkoon ja pimeessä. Vaihoin ihan perus tavalliseen naiseen enkä ole joutunut katumaan. Kun naiset meitä ei kiinnosta tippaakaan jos vähän maha roikkuu tai on mustat silmänalukset tai tukka sotkussa, ihan sama. Olkaa aktiivisia sängyssä ja muistakaa se oma nautintonne myös, se on seksikästä kun nainen nauttii.

XDDD Mitäköhän tämä nykyinen naikkosesi tykkäisi jos tietäisi mitä mieltä olet siitä toisesta verrattuna nykyiseen XD. Ja mikä vit.un MISU XDDD Voi yök.

Nykynen tietää ettei ole missi ja on sinut sen asian kanssa eikä edes yritä esittää mitään muuta. Tietää ettei pärjäis ulkonäkökisassa monellekaan mutta ei välitä. Ja arvaa mitä? Valitsisin tän nykysen 100 % varmasti oli tyrkyllä ihan minkä tahansa näkönen missi. Koska meillä seksi toimii. Ei huvita lähtee edes kokeilemaan muita kun tältä nykyiseltä saa kaiken. Ja on mun silmissä kyllä kaunis.

Ja sorry kauheesti jos loukkasin käyttämällä sanaa misu :P

Vierailija
28/30 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauniiden ihmisten haukkuminen saa palstalla näköjään suhteellisen vahvaa kannatusta. Kai se kateus ihan oikeasti on aika vahva voima ihmisessä.

Mitä itse aiheeseen tulee niin epävarmuus ja miellyttämisenhalu voivat vaivata nuoria (paljon laittautuva) naisia ja ilmetä myös epävarmuutena sänkyhommissa. Itse olen alkanut nauttia seksistä kunnolla vasta kolmikymppisenä. (Tähän vaikuttaa todella paljon myös hormonaalisesta ehkäisystä luopuminen, pillereitä syödessä halut on täysin nollissa ja senkin vuoksi passiivinen lahnailu luonteva vaihtoehto.)

Kun tietää että ei ne miehet näin vanhaa parhaat päivänsä ohittanutta kurppaa kuitenkaan erityisemmin halua, voi olla ihan rennosti ja keskittyä ottamaan oman nautintonsa.

Vierailija
29/30 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat kokemukset täällä. Tämän takia kiinnostus erittäin hyvän näköisiin naisiin on laskenut ja jopa fantasioissa pyörivät aivan normaalin ulkonäön omaavat naiset. Tietenkin poikkeuksia on, mutta oma otanta on luonut tällaisen mielikuvan.

Vierailija
30/30 |
08.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nautinnollisimpaan seksiin tarvitaan lähinnä naisen suostumus/mieltymys peppuseksiin ja suuseksiin loppuun asti. Vastavuoroisesti toteutan myös naisen toiveet.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme seitsemän viisi