Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Monen vuoden kokemukseni Tinderistä: mitä paremman näköinen muija sitä vähemmän se osaa sängyssä

Vierailija
04.07.2018 |

Aika monta vuotta tuli annettua mahdollisuuksia mutta tämä on nyt nähty niin monta kertaa. Maataan vaan. Parhaita on tavikset jotka ei makeile eikä häpeile nautintoja vaan antavat kaikkensa. Kiitos kaikille näille jotka antavat palaa!

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus mutta ajalta ennen Tinderiä... Olin yhdessäkin aika kauan yhden tyrmäävän upean misun kanssa, mutta kyllästyin siihen kun oli niin epävarma sängyssä, ei voinut mitään kokeilla kun pelkäsi että näyttää huonolta... Huoh! Ja se ainainen laittautuminen ja peilin edessä seisominen, ei hitto miten naurettavaa. Sen näkönen misu että olisin painanut 24/7 mutta ei antanut kun kerta viikkoon ja pimeessä. Vaihoin ihan perus tavalliseen naiseen enkä ole joutunut katumaan. Kun naiset meitä ei kiinnosta tippaakaan jos vähän maha roikkuu tai on mustat silmänalukset tai tukka sotkussa, ihan sama. Olkaa aktiivisia sängyssä ja muistakaa se oma nautintonne myös, se on seksikästä kun nainen nauttii.

Vierailija
2/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne jotka ei osaa mitään niin niitä ei vain kukaan ole opettanut. Ei silti hyvä se olisi joka jätkän saada 16 vuotis lahjaksi maksettu opettajatar. Osa naisista vielä suuttuu kun niitä koittaa neuvoa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä! Se on ihan sama hankkia joku Real Doll, ihan yhtä aktiivisia sängyssä. Nykyään jo osaan kiertää tietyn näköiset naiset kaukaa. Oma ex oli ihan tajuttoman upea, sellainen pitkä hoikka muodokas blondi, joka pukeutui naisellisesti, oli pitkät hiukset ja aina kaunis meikki yms. Oli vielä sellainen flirtti luonne ja keimaili koko ajan, housuthan siinä meinasivat räjähtää, mutta seksiä vaan ei antanut. Alkoi itkemään kun ehdotin, että kun hän on niin ruma ja läski ja että säälistä yritän yms. Halut kaikkosi hyvin äkkiä tuollaisen takia. Ei koskaan mitään muuta kuin kauhealla vaivalla saatu lähetyssaarnaaja, jonka aikana akka oli kuin ruumis. Ennen ja jälkeen sitten itkettiin. Joo varmaan oli jotain huonoja kokemuksia, mutta olisi kai niistä voinut puhua. Mä ihan oikeasti yritin kaikkeni, sen naisen kanssa olisin halunnut saada homman toimimaan. Karmea ristiriita sitäpaitsi sen ulkoisen olemuksen ja käytöksen ja tositilanteen välillä.

Vierailija
4/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi automaattisesti oletatte kauniiden naisten olevan kevytkenkäisiä? Jotkut voivat olla todella siveitä ja jopa odottaa avioliittoon asti sielunkumppaniaan. Mikä siinä on vikana?

Vierailija
5/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama kokemus mutta ajalta ennen Tinderiä... Olin yhdessäkin aika kauan yhden tyrmäävän upean misun kanssa, mutta kyllästyin siihen kun oli niin epävarma sängyssä, ei voinut mitään kokeilla kun pelkäsi että näyttää huonolta... Huoh! Ja se ainainen laittautuminen ja peilin edessä seisominen, ei hitto miten naurettavaa. Sen näkönen misu että olisin painanut 24/7 mutta ei antanut kun kerta viikkoon ja pimeessä. Vaihoin ihan perus tavalliseen naiseen enkä ole joutunut katumaan. Kun naiset meitä ei kiinnosta tippaakaan jos vähän maha roikkuu tai on mustat silmänalukset tai tukka sotkussa, ihan sama. Olkaa aktiivisia sängyssä ja muistakaa se oma nautintonne myös, se on seksikästä kun nainen nauttii.

XDDD Mitäköhän tämä nykyinen naikkosesi tykkäisi jos tietäisi mitä mieltä olet siitä toisesta verrattuna nykyiseen XD. Ja mikä vit.un MISU XDDD Voi yök.

Vierailija
6/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja mitä ovat silmänalukset? XDDD

Vierailija
7/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä! Se on ihan sama hankkia joku Real Doll, ihan yhtä aktiivisia sängyssä. Nykyään jo osaan kiertää tietyn näköiset naiset kaukaa. Oma ex oli ihan tajuttoman upea, sellainen pitkä hoikka muodokas blondi, joka pukeutui naisellisesti, oli pitkät hiukset ja aina kaunis meikki yms. Oli vielä sellainen flirtti luonne ja keimaili koko ajan, housuthan siinä meinasivat räjähtää, mutta seksiä vaan ei antanut. Alkoi itkemään kun ehdotin, että kun hän on niin ruma ja läski ja että säälistä yritän yms. Halut kaikkosi hyvin äkkiä tuollaisen takia. Ei koskaan mitään muuta kuin kauhealla vaivalla saatu lähetyssaarnaaja, jonka aikana akka oli kuin ruumis. Ennen ja jälkeen sitten itkettiin. Joo varmaan oli jotain huonoja kokemuksia, mutta olisi kai niistä voinut puhua. Mä ihan oikeasti yritin kaikkeni, sen naisen kanssa olisin halunnut saada homman toimimaan. Karmea ristiriita sitäpaitsi sen ulkoisen olemuksen ja käytöksen ja tositilanteen välillä.

XDDD No kuule kun ne vahvasti meikkaavat tietävät miltä näyttävät todellisuudessa. Ei kukaan itseensä tyytyväinen koe tarvetta piilottaa naamaansa maskin alle XD.

Vierailija
8/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei pidä yleistää. Yhtälailla ne tavikset voi olla huonoja sängyssä. Myös ikä tuo itsevarmuutta, suurin osa nuorista naisista on epävarmoja ja sen takia huonoja sängyssä.

Vierailija
9/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi automaattisesti oletatte kauniiden naisten olevan kevytkenkäisiä? Jotkut voivat olla todella siveitä ja jopa odottaa avioliittoon asti sielunkumppaniaan. Mikä siinä on vikana?

Voi huokaus ei puhuta kevytkenkäisyydestä vaan siitä minkälainen on sängyssä. Mun liikkumaton oli ihan tavis.

Edes aina toimiva suu ja sormet yhdistelmä ei tehnyt mitään. Oikea asento niin olisi voinut lukea tai katsoa telkkaria samalla. Miehet tietää kuinka turhauttavaa on yrittää sellaisen kanssa joka ei innostu mistään. Siinä loppuu omakin into aika äkkiä.

Vierailija
10/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei pidä yleistää. Yhtälailla ne tavikset voi olla huonoja sängyssä. Myös ikä tuo itsevarmuutta, suurin osa nuorista naisista on epävarmoja ja sen takia huonoja sängyssä.

Totta tuokin. Harrastin nuorena vanhempia naisia. Silloin ei ollut puuma, mature tai muitakaan nimityksiä.

Syy oli että niiltä sai hyvää seksiä ilman sitoutumista niin sehän sopi paremmin kuin hyvin.

Vierailija
11/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

XDDD No kuule kun ne vahvasti meikkaavat tietävät miltä näyttävät todellisuudessa. Ei kukaan itseensä tyytyväinen koe tarvetta piilottaa naamaansa maskin alle XD.

Kuka puhui mitään vahvasta meikistä?

Ohis

Vierailija
12/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei kaikkien kans klikkaa seksin suhteen. Oon ollu joidenkin kans ihan lahna ja toisten kanssa pystyy heittäytyy ja olemaan vapautunut. Kyllä se vähän siitä miehestäkin riippuu.

Vierailija
13/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mitään kevytkenkäisiä, vaan saamarin estoisia pissiksiä. Epävarmuus sitten yritetäään peittää räväkällä ulkonäöllä, joka sitten tuo melkoisn kontrastin siihen mitä oikeasti ollaan.

Vierailija
14/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitten se vaan Tuntuu siltä, kun jos ulkonäkö viestittää jtn muuta niin tottakai sitä kuvittelee kaikkee...

Miehet on niin sairaan lapsellisia. -.-

Siis mä oon kuullu varmaan miljoonii eri kommentteja, luuletko oikeesti et kukaa edes jaksaa ottaa näitä enää tosissaa?? =DD

mulle on ihan se ja sama, kuhan vaan sopii yhteen niin et kiinnostaa. :) Se on tärkein asia, että kiinnostaa. :D Molemminpuolin kiinnostuksen pitää olla luokkaa 100% muuten ei mtn jarkee.

Vierailija
15/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

fdgppogrkogrglrg kirjoitti:

Tai sitten se vaan Tuntuu siltä, kun jos ulkonäkö viestittää jtn muuta niin tottakai sitä kuvittelee kaikkee...

Miehet on niin sairaan lapsellisia. -.-

Siis mä oon kuullu varmaan miljoonii eri kommentteja, luuletko oikeesti et kukaa edes jaksaa ottaa näitä enää tosissaa?? =DD

mulle on ihan se ja sama, kuhan vaan sopii yhteen niin et kiinnostaa. :) Se on tärkein asia, että kiinnostaa. :D Molemminpuolin kiinnostuksen pitää olla luokkaa 100% muuten ei mtn jarkee.

Oletko 16-v?

Vierailija
16/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä siellä sängyssä niin kummallista pitäisi sitten osata tehdä? Vääntelehtiä jotenkin riehakkaasti, vai mitä?

Itse olen todella kokematon ja epävarma yli 40v nainen, joten olisi kiintoisaa tietää miten jatkossa pitäisi toimia, jos joku päivä vielä tulen seksiä harrastamaan. Edellisestä kerrasta on n. 10 vuotta ja silloin ei seksikumppani vaatinut mitään sirkustemppuja.

Vierailija
17/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutjoo kyl toi silleen mun mielestä pitää paikkansa, että jos menee liian tarkaks nii myös sängyssä voi mennä.

Esim. ite olin varmaan "tyytyväisin" "kaikkeen" sillon ku en tyylii tienny mitä tarkottaa ulkonäköpaine. :D Olin vaan sellane "jeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeee!!!! " ihan sama miltä tyylii näytin, esim mun mielest ei edes KÄYNY mitkää tasoteoriat, tai jotkut et miehet pisteyttää naisii. :D Tai et joku ei vaikka syttyis musta. XD Sellasena oon ollu tyytyväisin ... Sit ku opin et sellasta on ja aloin stressaa, nii mun kaikki halut oikeestaa lähti. :D :D :D Ja nykyään en edes tiedä mitä haluun, niin plajon neuvoja, vinkkejä, eri mielipiteitä, vääriä miehiä, ja ties mitä kaikkee. Ihan ku enää pystyis ottaa tyylii ikinä rennosti.!!??! :D

Vierailija
18/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kokemus muuten miesten suhteen.

Vierailija
19/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi kuulla yksityiskohtsisemmin, millainen se lahna oikein on ja millainen ei ole.

Uskon kyllä, että kaikista laittautunrimmst naiset ovat epävarmimpia, siksihän he juuri laittautuvatkin viimeisen päälle, kun yrittävät suorittaa jotain ihannetta, mitä luulevat, että naisilta vaaditaan. Vähän peräänkuulutan kyllä miesten vastuuta tässä myös, miksi sitten aina ihastutte bimbon näköisiin, ettekä luonnolisiin naisiin. Niin makaa kuin petaa.

Vierailija
20/30 |
05.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minuakin kiinnostaisi kuulla yksityiskohtsisemmin, millainen se lahna oikein on ja millainen ei ole.

Uskon kyllä, että kaikista laittautunrimmst naiset ovat epävarmimpia, siksihän he juuri laittautuvatkin viimeisen päälle, kun yrittävät suorittaa jotain ihannetta, mitä luulevat, että naisilta vaaditaan. Vähän peräänkuulutan kyllä miesten vastuuta tässä myös, miksi sitten aina ihastutte bimbon näköisiin, ettekä luonnolisiin naisiin. Niin makaa kuin petaa.

- Ei , ei pidä paikkaansa toi, oot väärässä. :D

Mulla ainaki on nii,  et mitä laittautuneempi ja "paremman näkönen" oon , sitä vittuuntuneempi, nopeesti turhautuvampi jne oon. Ja tyytymättömämpi. Esim sängyssä vaadin hirveesti mutten ite tee mtn jne. Eli tolta osin voi olla lahna, koska jos ulkonäöllä jo saa huomion nii ei oo motivaatioo mihkää enempään.

En välttämättä oo epävarma jos korostan ulkonäköä, mulla siis näin.

Ja mun kokemuksen mukaa miehet EI ihastu mitenkää eniten bimbon näkösiin XD mut kuitenki mun kokemuksen mukaan miehet Tykää jos nainen on korostettu ulkonäöstä mutta ei tarvii olla mikään bimbo todellakaa. :D

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä neljä