Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua käyttää kondomia satunnaissuhteessa?

Turhautunut sinkkunainen
04.07.2018 |

Olen nelikymppinen seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen. Tai siis olisin seksuaalisesti aktiivinen, mikäli miehet suostuisivat käyttämään kondomia. Mikä helkkari siinä on, että nelikymppiset miehet eivät halua käyttää kondomia? Suurin osa hyvin alkaneista "seikkailuista" lopahtaa tuohon. Kärjistetysti puolet ei halua käyttää kondomia ja lopuilla ei seiso kondomin kanssa. Itse en aio riskeerata eli ilman ei ole vaihtoehto minulle.

Kommentit (45)

Vierailija
21/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai se on sitten miehille jotenkin helpompaa, kun ei tarvitse pelätä raskautta. Mahdolliset sairaudet sivuutetaan eikä yhden yön juttujen kanssa jaeta tietoja mahdollisten lapsien varalta. 

Vierailija
22/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

16: Tuntuuhan se pahalta, siis elää seksitöntä elämää!

Kelpaisi parisuhdekin, mutta ei ole tässä ikäluokassa hyviä miehiä jäljellä. Tai en ole ainakaan lähes kolmena sinkkuvuotena yhtään hyvää miestä kohdannut.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ukkomiehet on laiskimpia kondomin käyttäjiä.

Vierailija
24/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Turhautunut sinkkunainen kirjoitti:

Olen nelikymppinen seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen. Tai siis olisin seksuaalisesti aktiivinen, mikäli miehet suostuisivat käyttämään kondomia. Mikä helkkari siinä on, että nelikymppiset miehet eivät halua käyttää kondomia? Suurin osa hyvin alkaneista "seikkailuista" lopahtaa tuohon. Kärjistetysti puolet ei halua käyttää kondomia ja lopuilla ei seiso kondomin kanssa. Itse en aio riskeerata eli ilman ei ole vaihtoehto minulle.

Seksi kondomin kanssa ei tunnu miltään. Mieluummin olen ilman.

Sori.

Minusta taas tuntuu jota pahalta ajatella että pitäisi elää tautien ja raskauden pelon kanssa. Mielummin olen ilman. Löysimme siis syyn miksi nuoriso ei enää harrasta pahemmin seksiä.

Vierailija
25/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän se miltään tunnukaan kondomin kanssa, mutta mulla on yksi hetero tuttu, joka sai hivin ihan suomalaiselta seksikumppaniltaan ja samaa kohtaloa en itselleni haluaisi.

Täytyy aina pitää mielessä, että taudit tarttuu nimenomaan silloin, kun kantaja ei ole niistä itse vielä tietoinen.

Vierailija
26/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikuttaako kondomi naisen tuntoihin? En ole kuullut yhdenkään naisen toivovan ettei kondomia käytetä yhden illan jutuissa, vaikka e-pillerit olisi käytössä.

Vierailija
27/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Erikoista. Mä tiedustelen miehen asennetta turvaseksiin jo ennen treffejä enkä suostu edes tapaamaan näitä paljaalla vetelijöitä. Heitä tulee kyllä hyvin harvoin vastaan deittimaailmassa.  Enemmistö miehistä, joista olen jotenkin viehättynyt, on sen verran fiksuja ja vastuullisia, että haluavat myös turvaseksiä. 

N45

Vierailija
28/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän naiset voi ymmärtää miehiä tai miesten seksuaalisuutta. Miehelle tärkeintä on se fyysinen tunne kun naidaan tai otetaan suihin. Kondomi vähentää tätä tunnetta reippaasti. Ei se toiselle tuottama nautinto ole yhtä tärkeää.

Voin nyt ihan rehellisesti sanoa että oma käsi tuntuu paremmalta kuin seksi uuden naisen kanssa kortsulla. Siis fyysisesti. Tietenkin oikeassa seksissä on paljon muutakin hyvää, kuten toisen kehon läheisyys ja suutelu ja hyvän olon tuottaminen. Terveellisempää kuin masturbointi, muttei tunnu paremmalta FYYSISESTI.

Vierailija
29/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen aika monta pariskuntaa joilla kondomi on ihan vakituinen suhteen ainoa ehkäisy.

Vierailija
30/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhtälailla jotain suojaa kondomista pitäisi tehdä jos naiselta otetaan suihin. Vai unohtuuko se yhden yön panoissa, että taudit tarttuu siitäkin?

Vierailija
31/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

itse menen aina uuden kumppanin kanssa testeihin niin ei tarvitse kumien kanssa pelailla. yhden illan juttuja en harrasta

Vierailija
32/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis apua, nyt vasta tajusin että olen antanut kaikille paljaalla joiden kanssa olen seksiä harrastanut viime aikoina. Tosin ne kaikki on ollut tuttuja mutta onhan nekin voineet jostain taudin saada.

Vierailija
33/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ärsyttää kyllä kun jengi nai paljaalla. Iidan matkassa -nainenkin vetelee paljaalla. Tosi hyvä esimerkki.

Onko tässä joku juttu taustalla? Nuoret naiset eivät aina vaadi kortsua. Ainoastaan maksulliset. Keino erottua maksullisista naisista tms??

Vierailija
34/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama peli toisin päin: naiset ovat pyytäneet ilman kumia jo ekalla kerralla. Luottamusta kuulemma pitää olla, eikä kumin kanssa tunnu hyvältä. Ei nämä ole yhden yön jutuiksi jääneet, mutta kuka sen voi alussa varmaksi tietää.  

Vierailija
35/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä panen kortsulla. Ei se yhtä kivaa ole kuin ilman, mutta ihan ok. Kyllä se kiihottaa kun 20/5,5cm lihanuijalla moukaroi naista takaapäin. Ulina kuuluu.

t.Mies42

Ei lihanuijassa mitään kondomia tarvita.

Vierailija
36/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itsekkäitä ja välinpitämättömiä. Minulla loppuisi suhde siihen. Kertoo niin paljon ihmisen asenteesta.

Sitten kun molemmat on käyneet testeissä eikä ole muita niin ilomielin ilman.

Tauteja minulla ei ole koskaan ollut eikä tule. Kiitos. Osan niistä voi hoitaa joo, osa on mukana lopun ikää.

N

Vierailija
37/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ei olisi paljaalla jakavia naisia, ei olisi paljasta vonkaavia miehiäkään.

Ihmeellistä miesten syyttelyä ja leimaamista taas.

EHKÄISY KUULUU MYÖS NAISILLE.

Jos ette näin kykene ajattelemaan, niin nauttikaa supertippureistanne ja muista taudeistanne.

Vierailija
38/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaa mulle pliis mikä täs Iidan matkassa -blogissa on niin hienoa?!? Seksisuhteita monen kanssa samaan aikaan, ei tiedä kuka isä on = antaa ilman kortsua. Ei pysty ymmärtämään. Tälläistä elämääkö naiset arvostavat? 

Kai täällä nyt joku yhden illan juttuja ja seksisuhteita harrastava nuori nainen on?

Vierailija
39/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nää testeihin luottavat nyt unohtavat, että ainakaan herpes ei missään testeissä vissiin näy?

Vierailija
40/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nää testeihin luottavat nyt unohtavat, että ainakaan herpes ei missään testeissä vissiin näy?

Kerro mulle yksikin joka käy useammin kuin max pari kertaa vuodessa testeissä... 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi yhdeksän