Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi miehet eivät halua käyttää kondomia satunnaissuhteessa?

Turhautunut sinkkunainen
04.07.2018 |

Olen nelikymppinen seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen. Tai siis olisin seksuaalisesti aktiivinen, mikäli miehet suostuisivat käyttämään kondomia. Mikä helkkari siinä on, että nelikymppiset miehet eivät halua käyttää kondomia? Suurin osa hyvin alkaneista "seikkailuista" lopahtaa tuohon. Kärjistetysti puolet ei halua käyttää kondomia ja lopuilla ei seiso kondomin kanssa. Itse en aio riskeerata eli ilman ei ole vaihtoehto minulle.

Kommentit (45)

Vierailija
1/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kortsut heikentävät tuntoa, sen tietää kaikki, mutta jos sen näkee satunnaissuhteissa isompana haittana kuin mahdolliset taudit tai vahinkoraskauden, syy taitaa löytyä ihan yksinkertaisesti pöljyydestä.

Vierailija
2/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi mies perusteli asiaa sillä, että oli tottunut pitkässä suhteessa olemaan ilman kondomia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä panen kortsulla. Ei se yhtä kivaa ole kuin ilman, mutta ihan ok. Kyllä se kiihottaa kun 20/5,5cm lihanuijalla moukaroi naista takaapäin. Ulina kuuluu.

t.Mies42

Vierailija
4/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yksi mies perusteli asiaa sillä, että oli tottunut pitkässä suhteessa olemaan ilman kondomia.

Ja minä olen tottunut elämään ilman klamydiaa tai hepatiittia. Ei kumia, ei huvia.

Vierailija
5/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No jos kondomin kanssa ei seiso, niin ehkä sitä silloin ei halua käyttää? Dingding :D

Vierailija
6/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

ei kumia, ei seksiä

Vierailija
7/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs seksiaalisesti aktiivinen nainen kertoi minun olevan eka joka halusi kumin itse.

Ja kaikki tiesi sen olevan jakorasia, joten ei miehiä paljon kiinnosta mm taudit.

Vierailija
8/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No jos kondomin kanssa ei seiso, niin ehkä sitä silloin ei halua käyttää? Dingding :D

Onhan se ihan ymmärrettävää, mutta en tajua miksi haluaa vaarantaa oman terveytensä? Ja myös toisen osapuolen, koska miehellä voisi olla tietämättään oireeton tauti.

Vierailija
9/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ Ja samoin naisella. Pointti tuli varmaan selväksi :D

Vierailija
10/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Välillä pitää elää reunalla

11/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunto menee niillä järjen edelle.

Vierailija
12/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hulluja ovat! Ja kovin luottavaisia. Eihän se kumin kanssa tunnu yhtä hyvältä kuin paljaaltaan, mutta enpä kyllä lähtisi uuden tuttavuuden kanssa paljaaltaan panemaan ennen kuin on testeistä todisteet, että puhdasta on. Itsellä on jo piuhat poikki, joten raskaudesta ei tarvitsisi huolehtia, mutta senkin olisin valmis paperilla todistamaan.

-M43

13/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En harrasta satunnaissuhteita, mutta jos harrastaisin niin käyttäisin.

Vierailija
14/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama kuin menisi sadetakki päällä suihkuun. Noh, nainenhan siinä tappiolle jää  ja kyllä meressä silliä piisaa. 

Vierailija
15/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhautunut sinkkunainen kirjoitti:

Olen nelikymppinen seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen. Tai siis olisin seksuaalisesti aktiivinen, mikäli miehet suostuisivat käyttämään kondomia. Mikä helkkari siinä on, että nelikymppiset miehet eivät halua käyttää kondomia? Suurin osa hyvin alkaneista "seikkailuista" lopahtaa tuohon. Kärjistetysti puolet ei halua käyttää kondomia ja lopuilla ei seiso kondomin kanssa. Itse en aio riskeerata eli ilman ei ole vaihtoehto minulle.

Seksi kondomin kanssa ei tunnu miltään. Mieluummin olen ilman.

Sori.

Vierailija
16/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tunnu ap pahalta elää tuolla tavalla?

Vierailija
17/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ratikassa ajellessa kuuntelin sivusta, kun eräs leidi kertoi kännykkäänsä, että hänellä "oli sitten labratulosten mukaan tauti. Alkaa k:lla."

Pohti, kenelle kaikille siitä pitää ilmoittaa...

Meinasin kysyä siltä, että oliko se klamydia, kondylooma vai kuppa?

Vierailija
18/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huhuh missä tilassa tämä maa on..

Vierailija
19/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huhuh missä tilassa tämä maa on..

Sama. Synnytystalkoot olisi pitäntyt saada käyntiin jo ajat sitten. 

Vierailija
20/45 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku idiootti yrittää ilman kondomia ja perustelee ettei ole mitään tauteja niin kannattaa sanoa että mullapa saattaa olla. Toimii ;))))))

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän yhdeksän