Miksi miehet eivät halua käyttää kondomia satunnaissuhteessa?
Olen nelikymppinen seksuaalisesti aktiivinen sinkkunainen. Tai siis olisin seksuaalisesti aktiivinen, mikäli miehet suostuisivat käyttämään kondomia. Mikä helkkari siinä on, että nelikymppiset miehet eivät halua käyttää kondomia? Suurin osa hyvin alkaneista "seikkailuista" lopahtaa tuohon. Kärjistetysti puolet ei halua käyttää kondomia ja lopuilla ei seiso kondomin kanssa. Itse en aio riskeerata eli ilman ei ole vaihtoehto minulle.
Kommentit (45)
Ihan perus juttu seksissä kumin käyttö. Jos mies ei halua tai sillä lerpahtaa niin sitten olkoon ilman yhdyntää tai suuseksiä. Alkuun aina kumilla saa niin paljon kuin jaksaa tai haluaa. Itseäni ei kumi haittaa. Laukean helposti kumilla tai ilman.
Vierailija kirjoitti:
Seksi kondomin kanssa ei tunnu miltään. Mieluummin olen ilman.
Sori.
Siis et ole ollut tarpeeksi puutteessa.
Itse kyllä käyttäisin ja käytinkin, kun sinkkuseksiä sain. Kortsu vaan hajosi just kun purkaus alkoi. En tiedä tosin miten kauan olin jo höylännyt rikkinäisellä, ei sitä hajoamista tunne siinä kiimassa. No terveitä oltiin molemmat, eikä lastakaan ole tulossa vaikka muunlaisetkin ehkäisyt puuttuivat.
kaksi kertaa olen saanut irtoseksiä naiselta ja kummallakaan kerralla nainen ei vaatinut kortsua. Mutta en harrasta seksiä ilman kondomia. Eli kyllä näitä naisissakin on että ei vaadita kortsua. Olen aikaisemmin kertonut tästä ja tämä toinen nainen työskenteli terveyshoitoalalla oli sairaanhoitaja ammattiltaan ja terveystieteitä opiskeli yliopistossa. Eli luulisi että tietäisi seksitaudeistakin jotain . Tämä on minua ihmetyttänyt niin paljon että irtoseksi on jäänytkin kahteen kertaan, en ole kokenut sitä itselleni hyväksi jutuksi.
Elän kyllä puuttessa jos en kortsulla saa naisia.
Mitä hourit? Ehkäisy minulla on kunnossa, tässä puhutaan kumin käytöstä tautien takia. Miesten kumin käytöstä tai käyttämättömyydestä.
En ala seksiin ilman kumia, mutta en voi väkisin sitä miehelle laittaa. Vaihtoehdot ovat siis kumi tai leikki loppuu siihen.