Loukkasin jalkani. 49-v työtön anoppini ei jaksa auttaa vauvan hoidossa, 70-v isäni jaksaa hyvin.
Minulla 5 kk vauva ja loukkasin jalkani tapaturmaisesti. Jalkaterä meni käytännössä ihan atomeiksi. Ja nyt tarvitaan apua. Tähän asti selvitty ilman ulkopuolista hoitoapu. Mies yrittäjä ja parhaansa mukaan järjestänyt töitänsä, mutta kaikkia urakoita ei pysty ulkoistamaan. Perheiden kotiapua käytetty. Nöyrin mielin ollaan käännytty myös sukulaisten puoleen. Anoppi ilmoitti heti alkuunsa, että ei enää tuon ikäisenä jaksa enää vauvaa hoitaa. Kyseesssä perusterve nainen. Isäni onneksi on mielellään rientänyt apuun.
Nyt kun isäni on osallistunut auttamiseen, anoppi hokee käydessään miten itse yksin hoiti omansa, vaikka ensimmäisen sai jo teininä. Itseäni v*tuttaa, ettei veri kierrä.
Kommentit (145)
Miniä on aina miniä, vieras ja epämiellyttävä. Oma tytär on aina ihana ja rakas.
Ap ei nyt vaan sattunut olemaan oma tytär.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elämäntavat tietty vaikuttaa terveyteen ja jaksamiseen. Mielummin hoitajaksi virkeä innokas seittemänkymppinen kuin kremppainen vastahakoinen viiskymppinen.
Olen 49v ja hoidan tyttäreni vauvaa, kun hän ja hänen miehensä tarvitsevat apua. Siis usein 2-3 päivää ja yötä ihan yksin. MUTTA olen hyvässä kunnossa, urheillut aina ja teen fyysistä työtä. Ja haluan olla pikkuhepun kanssa.
Niin, TYTTÄRESI vauvaa. Kuten tässäkin tapauksessa ISÄ hoitaa TYTTÄRENSÄ vauvaa. Hyvä niin, mutta anoppi nyt vaan on pakko haukkua, siitä tulee niin hyvä mieli, kun muutkin lähtevät siihen mukaan.
Vauva, joka kaipaisi hoitoa, on anopin oman pojan lapsi, hänen lapsenlapsensa.
Mutta ei TYTTÄREN lapsi. Etkö ymmärtänyt, vaikka kirjoitin isolla?
No ei kai työttömiä nyt muuten syyllistetty,mutta pointti se että on vapaalla päivät.Erijuttu jos olisi raskaassa työssä.Ja ilmeisesti apua tarvittiin tunti sillointällöin.No tuon anopin kanssa ei paljon kannata olla tekemisissä.Sääli kun taisi olla ainut mummo.Onneksi on kunkon pappa...
Vierailija kirjoitti:
No ei kai työttömiä nyt muuten syyllistetty,mutta pointti se että on vapaalla päivät.Erijuttu jos olisi raskaassa työssä.Ja ilmeisesti apua tarvittiin tunti sillointällöin.No tuon anopin kanssa ei paljon kannata olla tekemisissä.Sääli kun taisi olla ainut mummo.Onneksi on kunkon pappa...
Juuri sitä anoppi yrittääkin, saa olla rauhassa. Ei jaksa kuunnella säihkysilmäminiäänsä. Tietää, että miniä pitää itseään paljon parempana ja halveksii miehensä äitiä. Ja kirjoittelee av:lle anopinhaukkumisketjuja.