Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuparikierukka ja kuukautisvuoto tulee lähes pelkästään vessakäynnin yhteydessä?

Vierailija
04.07.2018 |

Eli niinkuikn otsikossa jo tuli ilmi niin oletteko muut huomanneet kierukalla olevan tällaista efektiä? Mä pärjään siis koko kuukautisten ajan 1-2 siteellä per päivä, kun siteeseen ei valu juuri mitään, mutta vuotoa tulee sitten aina vessassa käydessä enemmän, mikä on tietysti sinänsä loogista, kun siinä nyt muutenkin vähän ponnistelee, mutta ei esim. rankkaa liikuntaakaan harrastaessa vuoda siteeseen? Tukkiiko se kierukka sen veren tulon jotenkin o_O Vielä pelottelivat neuvolassa, että tulee tosi runsaat menkat kuparikierukan kanssa, mutta mulla ne on tämän takia tuntuneet jopa niukemmilta kuin ennen :D

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän tamponeja, mutta olen huomannut saman!

Koska kierukka hiukan pidensi kuukautisia, niin käytän alkuun "varsinaista alkua odotellessa" siteitä, ja asia on juuri noin kuin sanoit. Tavallaan ihan kätevää, mutta.... tosiaan hiukan outoa.

Vierailija
2/2 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytän tamponeja, mutta olen huomannut saman!

Koska kierukka hiukan pidensi kuukautisia, niin käytän alkuun "varsinaista alkua odotellessa" siteitä, ja asia on juuri noin kuin sanoit. Tavallaan ihan kätevää, mutta.... tosiaan hiukan outoa.

Kiva kuulla etten ole ihan ainut kuitenkaan! Kai se kierukka sit jotenkin vaan tukkii sitä käytävää? Tosiaan joo onhan se ihan kiva, kun ei siteenkään kanssa niin enää tule sitä valumisen tunnetta, kun ei sinne juuri mitään tosiaankaan valu, mutta silti vähän outoa. Ja myös mietityttää, että onkohan mulla kohtu täynnä jotain vanhoha menkkarippeitä sitten, jotka ei pääse ollenkaan ulos? Mut kai jos näin olisi niin oisin jo saanut jonkun tulehduksen, kun kierukka kuitenkin jo vuoden verran ollut? Ap.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi yhdeksän