Ällövaroitus! Haiseeko teillä alapää koskaan housujen läpi?
Olenkohan ainut jolla tämä ongelma. 🙄Ei ole tulehdusta eikä mitään, mutta silti alapää haisee voimakkaasti. Esim työpäivän jälkeen tunnen hajun housujen läpi jos olen vaikka kyykyssä niin että haarat on levällään. Onko niin että joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapää johon ei mikään auta.😏 Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. Vieressä seisoessasi?
Kommentit (451)
Vierailija wrote:
Taitaa olla aika yleinen tämä ongelma.
Onko pelko pahasta hajusta syynä jos naiset eivät anna nuolla? Kolmen naisen kokemuksella kukaan ei ole suostunut ottamaan vapautuneesti vastaan suuseksiä, ei edes vaimo viiden yhteisen vuoden aikana. Itse kun rakastaisin suuseksin antamista naiselle.
Vierailija wrote:
Olette naiset oksettavia!!! Peseytykää edes joskus!
Ei se sissijuuston lemu yhtään sen herkullisempi ole 🤮
Maailma olisi aika paljon kurjempi paikka jos ei olisi tussunhajua.
Eiköhän se ole ihan normaalia. Hikoileehan se paikka helposti. Tuskin muut haistaa, vaikka itse haistatkin. Pestä kannattaa vain kerran päivässä. Muuten limakalvot kuivuvat.
Kyllä minä veikkaan näissä vaginoosia jos haisee. Tai sitten ruokavalio. Terve alapää ei naisilla haise oikein millekään... Miehillä on paljon voimakkaampi tuoksu kuin terveellä naisella.
Apteekkiin reippaasti hakemaan lääkettä.
Minäkin pyydän vinkkejä. Alapäässäni on ollut kauan sellainen makeahko haju. Se ei ole paha haju sinällään, mutta aikaisemmin alapääni ei ole haissut tällaiselta. Alkoi seksikerran jälkeen. Kondomi oli ehkäisynä mutta mies nuoli minua ilman suojaa. Ei ollut mikään random tyyppi, ja olemme tuon jälkeen kerran harrastaneet seksiä.