Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ällövaroitus! Haiseeko teillä alapää koskaan housujen läpi?

Vierailija
03.07.2018 |

Olenkohan ainut jolla tämä ongelma. 🙄Ei ole tulehdusta eikä mitään, mutta silti alapää haisee voimakkaasti. Esim työpäivän jälkeen tunnen hajun housujen läpi jos olen vaikka kyykyssä niin että haarat on levällään. Onko niin että joillakin vain on voimakkaamman hajuinen alapää johon ei mikään auta.😏 Oletko koskaan haistanut vieraan ihmisen alakertaa noin niinkuin normaalitilanteessa? Esim. Vieressä seisoessasi?

Kommentit (451)

Vierailija
401/451 |
09.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalamainen haju viittaa bakteeritulehdukseen, ammoniakin haju liikaan proteiininsaantiin tai diabetekseen, virtsan haju taas liian vähäiseen vedenjuontiin tai alkoholismiin tai virtsatietulehdukseen.

Monilla naisilla on sellanen kalamainen haju luonnostaan. Eli ei mitään ongelmia alapäässä, mutta se on vaan ominaishaju.

Se ei ole ominaisuushaju vaan bakteerivaginoosi. Naisen sukuelin ei haise kalalle jos se on terve, koskaan. Bakteerivaginoosi on harmiton, siihen saa hoidon apteekista. Jos haju ei haittaa niin sitä ei ole mikään pakko hoitaa pois. 

Vierailija
402/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pesäni haisee kammottavalle kuin siellä olisi kuollut eläin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
403/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mullakin haisee eikä se mitään bakteerivaginoosia tai muutakaan ole. Haju ei ole mikään epämiellyttävä tai paha, mutta selkeä haju se on. On muuten aika uusi ajatus, että alapää ei saisi haista millekään. Kyllähän sen evoluutiollisista syistä kuuluu haista. Miehethän pystyvät alitajuisesti haistamaan, kenellä on ovulaatio lähellä tai käynnissä.

Mulla ei muuten tule näitä hajuja kotona, mutta töissä tulee. Olen ajatellut johtuvan siitä, että töissä tulee päälimmäisinä houisuina käytettyä ehkä tekokuitua ja istuvuus on myös kireämpi kuin kotihousuissa. 

Vierailija
404/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

alapääsuihkutus tarvittaessa, pikkarit vaihtaa päivittäin, onko hiivaa? Gynekologille

Vierailija
405/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä mullakin haisee eikä se mitään bakteerivaginoosia tai muutakaan ole. Haju ei ole mikään epämiellyttävä tai paha, mutta selkeä haju se on. On muuten aika uusi ajatus, että alapää ei saisi haista millekään. Kyllähän sen evoluutiollisista syistä kuuluu haista. Miehethän pystyvät alitajuisesti haistamaan, kenellä on ovulaatio lähellä tai käynnissä.

Mulla ei muuten tule näitä hajuja kotona, mutta töissä tulee. Olen ajatellut johtuvan siitä, että töissä tulee päälimmäisinä houisuina käytettyä ehkä tekokuitua ja istuvuus on myös kireämpi kuin kotihousuissa. 

No mistä tiedät että onko bakvaa? Oletko käyttänyt apteekista kuuria bakvaan? Suurin osa gynekologeista ei asiasta edes mainitse koska ei ole haitallinen. 

Vierailija
406/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei oikeasti tuoksu millekään muulle kuin hennon makeahkolle (pitää sormen kautta testata tuoksu hoitojen jälkeen). Muutamia kertoja ollut bakteerivaginoosi ja sen tietää heti jos nenään asti tuoksu kulkeutuu. Apteekkikäynnin ja hoidon jälkeen taas on liki tuoksuton.

Miesten elimissä on paljon voimakkaampi tuoksu kuin naisten terveissä. 

Vierailija
407/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikkien toosa haisee, tämähän on aivan biologonen mekanismi lisääntymiseen. Vain nykyaikana pitää olla hajuton ja karvaton lastenpimppa, kun pedofilia on muodissa.

Vierailija
408/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikkien toosa haisee, tämähän on aivan biologonen mekanismi lisääntymiseen. Vain nykyaikana pitää olla hajuton ja karvaton lastenpimppa, kun pedofilia on muodissa.

Hajuton tietysti pitää olla! Tuoksuva on suositeltavaa. Ja naturellina minulle, kiitos. Karvainen, tuoksuva naislompakko on se joka kiihottaa. 

Sheivatut btw useammin tuntuvat haiskahtavan, mistäköhän johtuu? Karvaisessa on yleensä freesimpi tuoksu!

Vierailija
409/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haisee! Se on miehisyyden merkki. 

Vierailija
410/451 |
10.12.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hajuton tietysti pitää olla! Tuoksuva on suositeltavaa. Ja naturellina minulle, kiitos. Karvainen, tuoksuva naislompakko on se joka kiihottaa. 

Sheivatut btw useammin tuntuvat haiskahtavan, mistäköhän johtuu? Karvaisessa on yleensä freesimpi tuoksu!

No ne karvat on siellä ihan syystä olemassa! 😀 Ilma kiertää ja alapää hengittää paremmin kun karvat tekevät sinne ilmalle hieman tilaa. Tietysti karvainen tuoksuu paremmalta! Ei hikoa missään ilmattomassa tilassa! 

Vierailija
411/451 |
27.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sain eilen treffien päätteeksi nuolla mitä ihaninpaa lovea. Nainen hieman ujosteli. Sanoi ettei ole pesassut alapäätään töiden jälkeen ensinkään. Minä sanoin että ei haittaa kun ei ole menkoja vaan. Oli sellainen hieman pissalta ja ehkä hien tuoksu mutta se kokonaisuus oli aivan huumaava. Synonyymi pillun hajusta! Mitä parasta hän rentoutu ja tykkäsikin tekosistani. Odotan taas seuraavaa kertaa innolla. 

Vierailija
412/451 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun muna on kärynnyt koko päivän. Sellainen virtsan haju. Täytyy kai mennä suihkuun. En ole nyt yli viikkoon käynyt.

Vierailija
413/451 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyöräilijöillä aika normi ongelma. Käytä sidettä niin ei haise.

Vierailija
414/451 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

No. Oulussa seurakunnan sisällä oli ollut keski ikäisen diakonimiehen toimesta lapsenmakuu. Kyllä se on saatava loppumaan. Tiktokkien mukaan hänen nimensä on toni hurme.

Vierailija
415/451 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hel v atun silakkapi llut!

Vierailija
416/451 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

naisten vitut haisee. vessakäynnin jälkeen huomaan

Vierailija
417/451 |
30.01.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen takia se yks mieskassa mulle niin hymyili ja virnuili kun menin ovulaatioissani kaupass akäymään.

Vierailija
418/451 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on iänkaikkinen riesa

Vierailija
419/451 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kollegalla tuo ongelma, kamalaa kun koko työtila haisee hiivalle, oksettaa. Mies

Vierailija
420/451 |
04.02.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jukka Vilponen oli se Lopen suviseurojen tiktokmies, joka makasi oman lapsensa kanssa. Taaperoikäisen.