Selänteiden myynnissä oleva koti on niin amerikkalainen kuin olla ja voi
Ilman pihassa olevaa saunaa sitä ei tunnistaisi suomalaisen perheen kodiksi. Olen käynyt Yhdysvalloissa monen suomalaisen kotona ja kaikilla on yleensä paljon suomalaisia juttuja. Sirpa ei ilmeisesti tykkää suomalaisesta designista.
Kommentit (119)
Onkohan viimein Teemulle valjennut, että yksi lapsistaan onkin Paul Kariyan lapsi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä on Sirpa kelvannut tuolla punaviiniä litkiä Teemun ollessa pelimatkoilla.
Tai valkkaria, luulen. Äänikin ollut sellainen jo pitkään.
Se tupakoi.
Avara ja valoisa koti viehättävässä ympäristössä.
Silti niin hieno, verrattuna Suomalaisiin röttelöihin.
Sillä mitä se hyödyttää ihmistä vaikka voittaisi omakseen koko maailman mutta saisi vahingon sielulleen.
Köyhä Suomalainen kirjoitti:
Silti niin hieno, verrattuna Suomalaisiin röttelöihin.
Vinkki: suomalaisiin.
Minä ainakin asuisin tuossa talossa ihan mielelläni.
Vierailija kirjoitti:
Minä ainakin asuisin tuossa talossa ihan mielelläni.
Tässä ei nyt ollut kyse siitä, että sinä asuisit siinä....
Vierailija kirjoitti:
Zorron kämppähän toi on. ¡Viva españa!
Eikun Viva Mexico! Kaliforniahan oli kauan osa Meksikoa.
Talo vaan on pakko myydä perintöveron vuoksi. Teemulla ei oo ilman myyntiä vara maksaa perintöveroja äidin perinnöstä. Varmaan lahjoittanut äidille kalliita koruja, jotka nyt pitää sitten maksaa vielä verottajalle.
Moni ei tajua kuinka isoja nämä talot täällä ovat. Suomalaiset kalusteet eivät todellakaan ole edukseen. Olen kokeillut, meillä oli mukana Artekit jne:) Ilmeisesti teitä haittaa ettei tuo talo ole sellainen valkoinen betonikompleksi tai rustiikkinen rintamamiestalo. Minäkään en aluksi tykännyt Californian taloista mutta sitten kävin ekaa kertaa Suomessa lomalla pitkästä aikaa ja ne ennen ihailemani talot ja jutut näyttivät niin pikkiriikkisiltä ja nuhjuisilta ja jotenkin köyhiltä. Keittiöt ovat Suomessa ihan kamalia:/ Ja Suomessa siis luksusta...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Zorron kämppähän toi on. ¡Viva españa!
Eikun Viva Mexico! Kaliforniahan oli kauan osa Meksikoa.
Kalifornia oli tosiaan osa Meksikoa ja meksikolaiset rikkaat pitivät intiaaneja orjinaan jo ennen espanjalaisten saapumista. Siitä vaan ei juuri puhuta...
Makkareista ei ole kuvia, miksihän? Juu typeriä kyselen, tuo Ameriikka on minulle ihmemaa.
Matala talo kompleksi . Mihinköhän muuttavat ja missä kokoonpanossa.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan viimein Teemulle valjennut, että yksi lapsistaan onkin Paul Kariyan lapsi?
Siis voi vittu miten sä jaksat ??? Miten sulla on pokkaa nimettömänä heitellä tälläisiä paskapuheita ilmaan , ilman, että mitään perää asiassa on ?? Ja joo, en ole Teemu enkä Sirpa, ihan tavallinen muija, joka ei ymmärrä näitä idiootteja tällä palstalla. Hyvä, kun sut saisi vaikka oikeuteen kunnianloukkauksesta.
No ei se lapsi ainakaan Teemun ole. Ulkonäkö voi mennä vielä noin eri kuin muilla mutta että pituuskin? Se poikahan on todella lyhyt. 170,cm?
Jännä että myyvät...tuon tilanhan piti olla Teemun omien sanojen mukaan hänen loppuelämänsä koti.
Lisäksi tuo sisustus...se näyttää siltä, että on tullut aikoinaan talon mukana eikä uudet asukkaat ole jaksaneet tai viitsineet niitä juurikaan vaihtaa tai hävittää. Nyt on vaan lisäilty matkan ja vuosien varrella mukaan jotakin uutta ja itse hankittua mutta muuten on menty talon mukana tulleilla kalusteilla.
Vierailija kirjoitti:
No ei se lapsi ainakaan Teemun ole. Ulkonäkö voi mennä vielä noin eri kuin muilla mutta että pituuskin? Se poikahan on todella lyhyt. 170,cm?
Teemun vanhin veli on myös lyhyt eli lyhyyttä on ainakin Teemun suvussa.
Tietääkö joku, onko nuo keittiön kaapin päällä olevat kanat jotain designia