Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä mielestäsi menee pettämisen raja, mitä et antaisi anteeksi?

Vierailija
03.07.2018 |

Niin?

Kommentit (30)

Vierailija
1/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kännissä pussailun voisin joten kuten antaa anteeksi, mutta en jos se on tehty täydessä ymmärryksessä (esim selvinpäin). Tapailua ja viestittelyä en myöskään, vaikka se ei sen fyysisemmäksi olisi mennyt.

Vierailija
2/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, seksi jonkun toisen kanssa, johon liittyy sukupuolielimiä, toisen tai omia.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi täysin eri kysymystä. Se raja, että mikä on pettämistä on kahden henkilön välinen sopimus, ja riippuu suhteesta. jotkut elää kuitenkin polyamoriassakin ja siellä ei seksiä lasketa pettämiseksi. Perinteisemmässä suhteessa kerta moka on mielestäni vielä inhimillistä, kuin toistuva seksi toisten kanssa.  Täytyy muistaa että ihminen on edelleen melko primitiivinen eläin, eikä kaikki toiminta todellakaan ole järkiperäistä. Toki myös täytyy kysyä, miksi toinen pettää, tai haluaa hakea läheisyyttä toisista?

Vierailija
4/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katseessa menee mun raja. En halua, että naiseni katsoo ketään muita miehiä kuin minua. No okei, omaa isää saa katsoa.

Vierailija
5/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on tosi tiivis, rakastava ja intiimi suhde. Mun sydän särkyisi jos mies ihastuisi toiseen. Sen sijaan jos hän mitenkään ihastumatta tanssisi tai vaikka saunoisikin jonkun kanssa, minua ei haittaisi. Voisi vaikka olla työmatkalla samassa huoneessa jos ei olisi ihastumista.

Vierailija
6/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja katsotaan naisia ja miehiä yhdessä, se on vain kiihottavaa.

5

Vierailija
7/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

tapailut, viestittelyt

Vierailija
8/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisen raja menee valehtelussa ja salailussa. Luottamuksen rikkomista on vaikeaa antaa anteeksi, koska pelko jää muistuttamaan.

Tuntuu terveeltä itsesuojeluvaistolta, että ei anna anteeksi. Säikähdys muuttuu kivuksi, vihaisuudeksi, välillä suruksi, mutta itsessäni en tunnista kykyä palautua tilaan "kylläpä me kaikesta huolimatta olemme onnellisia". En vain pysty siihen. Jos antaisin sen miehelle anteeksi, en voisi antaa itselleni anteeksi että asetan itseni  uudelleen särkymisvaaraan. Kuka minua suojelee, ellen minä itse? Kuka minua satuttaa, ellei sellainen joka todistetusti siihen kykenee?

En laskisi pettämiseksi kännipanoja, jos ne tunnustaa. Ne ovat luonteen rumuutta. Sitäkään en antaisi anteeksi. Todistaisi meidän luonteiden yhteensopimattomuuden.

Taidan olla niin anteeksiantamaton ihminen, että ei minusta enää ole parisuhteeseen.

Vierailija
9/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hyväksyisi sitä, että puolisoni rakastuisi johonkin toiseen. Se särkisi sydämeni ja ero tulisi, en halua joutua mihinkään puolison arpomiseen, että kumman valitsen. Jos sellaista päätöstä pitää alkaa tekemään, niin se kertoo jo paljon. Ihastuminen on ok, se katoaa aikanaan. Seksin hyväksyn myös, koska mielestäni seksuaalinen vapaus kuuluu ihmisen elämään, olipa suhteessa tai ei.

Vierailija
10/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies nuoleskeli kännissä toista. Vaikka kertoi itse kaiken ja annoin lopulta anteeksi, niin kyllä se jälkensä jätti. Edelleenkin välillä pulpahtaa pintaan ja saa olon kurjaksi, vaikka aikaa on jo parisen vuotta. Sanoisin siis, että toiseen koskeminen "siinä mielessä".

Vierailija
11/30 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on pettämistä. Genitaalikontakti, myös yksipuolinen, lääkärit poissuljettuna tietty.

Itse jättäisin todennäköisesti hänet, jos edes suutelisi toista.

Minulla ei ole ollenkaan ymmärrystä, teidän suhtautumiselle känniin vastuusta vapauttavana tekijänä. Jos menettää hallinan juovuksissa, niin ei juo. Aina on vastuussa teoistaan.

Jos te olisitte teinejä, niin ymmärtäisin paremmin, mutta tiedän että moni teistä on aikuisia. Ja silti niin vastuuttomia.

Vierailija
12/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoa saa, muttei koskea. Yksinkertaista.

Vierailija
13/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, pystyisinkö antamaan anteeksi mitään. Onneksi ei ole tullut eteen. Avioliitossa jo 30 v.

Vierailija
14/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi olla mitään rajoja, koska jos olisi, olisi silloin tasojakin, ja tasojahan ei kuulemma ole.

Vierailija
15/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

En antaisi anteeksi mitään kontaktia vieraisiin, mitä ei voisi tehdä minun tai lasteni edessä. Känni ei ole mikään lieventävä asianhaara. Nollatoleranssi pettämiseen täällä. Kun luottamus menee, suhde on sitten loppu.

Vierailija
16/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkinen pettäminen on yhtä kamalaa kuin fyysinen.

Ei pettämistä missään muodossa, kiitos.

Hyvä nyrkkisääntö on, että jos et voisi tehdä sitä kumppanisi edessä, jätä tekemättä.

Vierailija
17/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies matkustelee paljon työnsä vuoksi, ja olenkin hänelle sanonut, että kunhan hoitaa kondomilla ehkäisyn (ei äpärälapsia eikä seksitauteja) niin saa tehdä mitä tahansa, kunhan se on laillista (myös Suomessa) ja tapahtuu yhteisymmärryksessä toisen osapuolen kanssa. Ja ettei kumppani ole aina sama, eli ei mitään pitkäaikaisia suhteita. Suutelemisesta ja suojaamattomasta suuseksistä olen sanonut, että mieluummin ei tehtäisi, eli paljaita limakalvokontakteja ei mielellään saisi olla. Pelkään tauteja.

Meillä on avoimet puhevälit ja tällaisista asioista voidaan puhua ihan hyvin, sovussa, riitelemättä tai tunteisiin ottamatta. Olen realisti ja tiedostan, ettei ihminen ole yksiavioinen. Haluan tuottaa puolisolleni iloa ja onnea, enkä estää sitä, joten sallin hänen nauttivan tästä suht lyhyestä ja ainutkertaisesta elämästä suht täysin rinnoin. Mies on meistä se seksuaalisempi, ja haluaa seksiä paljon enemmän kuin minä.

Vierailija
18/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mies matkustelee paljon työnsä vuoksi, ja olenkin hänelle sanonut, että kunhan hoitaa kondomilla ehkäisyn (ei äpärälapsia eikä seksitauteja) niin saa tehdä mitä tahansa, kunhan se on laillista (myös Suomessa) ja tapahtuu yhteisymmärryksessä toisen osapuolen kanssa. Ja ettei kumppani ole aina sama, eli ei mitään pitkäaikaisia suhteita. Suutelemisesta ja suojaamattomasta suuseksistä olen sanonut, että mieluummin ei tehtäisi, eli paljaita limakalvokontakteja ei mielellään saisi olla. Pelkään tauteja.

Meillä on avoimet puhevälit ja tällaisista asioista voidaan puhua ihan hyvin, sovussa, riitelemättä tai tunteisiin ottamatta. Olen realisti ja tiedostan, ettei ihminen ole yksiavioinen. Haluan tuottaa puolisolleni iloa ja onnea, enkä estää sitä, joten sallin hänen nauttivan tästä suht lyhyestä ja ainutkertaisesta elämästä suht täysin rinnoin. Mies on meistä se seksuaalisempi, ja haluaa seksiä paljon enemmän kuin minä.

Hyi helvetti!

Vierailija
19/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pettämisenä pidän seksuaalissävytteistä toimintaa (eli joku kiivas halailu kautta/hyväily jo). Anteeksi ehkä voisin antaa jonkun yksittäisen alentuneessa itsekontrollin tilassa tapahtuneen suutelun (lähinnä humalatilassa kai, siis mikäli ei ole väkisin suudeltu).

Humala ei ole lieventävä asianhaara seksille, jos itsekontrolli menee niin totaalisesti, on juonut aivan liikaa.

M30

Vierailija
20/30 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Wau. Olisipa tuonlaisia naisia enemmän. Toivottavasti miehesi ymmärtää millainen kultakimpale hänellä on ;)

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä yksi neljä