Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaako naista jos miehellä alkaa seisoo pussailessa?

Vierailija
03.07.2018 |

Etenkin jos suhde on aivan alkutekijöissä? Hävettää kun tartte kun huulet koskee, niin heti on pystyssä ja pitää vetää persettä ulommaksi siitä lähikontaktosta.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Herrasmies kirjoitti:

Hyviin käytöstapoihin kuuluu nousta seisomaan aina kun naista tervehtii.

👍 😂

M56

Vierailija
22/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarvi tosiaankaan hävetä eikä ottaa etäisyyttä. Luonnollinen, ihana asia että suutelusta nauttii myös mies :) Naisessa joka häiriintyy tuosta on jotain itsessään vialla. Korvien välissä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

No juu olen 36 ja suutelu, lusikassa nukkuminen tai ihan vaan esim. vieressä oleminen saa mulkun kovaksi. Minä valitsen naisia joita kohtaan tunnen HALUA. Naisen tuoksu ja kosketus laukaisee halut heti. Olen ihan suoraan heille sanonut että helposti reagoin😂eipä ole haitannut ketään, itseäni se ihan suhteen alussa kyllä nolottaa kieltämättä.

Vierailija
24/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei todellakaan haittaa.. kostun kyllä itsekin pussailusta. Sitä tosin mies ei huomaa..

Vierailija
25/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alle kakskymppisillä taitaa, ainakin kokemukseni mukaan, seisoa lähes alvariinsa, jos naisia on lähettyvillä. Jos jätetään tämä ryhmä pois, niin ei ole kovin suotavaa, että miehen siitin on heti tanassa. En myöskään tykkää kielareista. Mulle tulee sellainen olo, että pidetään helppona.

Kyllä sen verran pitää olka itsehillintää, että muna pysyy lerppuna ja kieli omassa suussa. Se on eri asia, kun aletaan oikein esileikkimään. Silloin olen itsekin aktiivinen ja tartun munaan estoitta.

Vierailija
26/28 |
04.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten itsehillintä ja erektio liittyvät toisiinsa?

Vierailija
27/28 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaa. Onhan se kiva jos itsessä on se jokin mikä saa miehen noin vähällä kiihoittumaan. Rupeaa itselläkin ajatukset vilisemään.

Vierailija
28/28 |
06.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minusta tuntuu mukavalta kun miehelläni alkaa välillä seistä suudellessa, jopa näin 15 vuoden seurustelun jälkeen.

Viikko lapset olivat isovanhemmillaan, ja minä lähdin ennen miestäni töihin. Olin pukenut ja meikannut. Punasin vielä huulet ja päätin mennä antamaan miehelleni lähtöpusun. Hän makasi vielä unisena peiton alla. Suutelin häntä kevyesti huulille, mutta hän halusikin jatkaa suutelemista.

Hän alkoi heräillä ja kehui huuliani ihanan tuntuisiksi, aloin itsekin kiihottua. Hän nosti peiton yltään ja paljasti juhlakunnossa olevan kalunsa.