Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Eihän se ole toisista välittämistä, että vaihdetaan palveluksia

Vierailija
03.07.2018 |

Ainakaan vs. se, ettei pyydä apua, vaan on aikuinen ja selviää asioistaan itse.

Kommentit (109)

Vierailija
101/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. mun ystävistä iso osa on sellaisia, jotka eivät voi auttaa minua. Aika vähän minäkään heitä. En tajua, miksi minun pitäisi sotkeentua heidän asioihinsa?

ap

Miten sinä osoitat välittämistä?

Lähinnä varmaan empaattisuudella ja myötäelämisellä.

ap

Empaattisuuden ja myötäelämisen vibat varmaan oikein huokuvat sinusta...

Vierailija
102/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hienoa, jos voi auttaa päikseen tai tarvittaessa. Minusta se on välittämistä.

Oikein itsenäinen ja itsellinen ei kai sitten auta? Miten osoitat välittämistä?

Ei välittämistä tarvitse osoittaa jos sitä on. Silloin sitä vain on ja tapahtuu välittämisestä kieliviä asioita, mutta välitän mä ystävistäni, vaikken heitä auttaisikaan. Heidän on itse selvittävä elämästään ja valinnoistaan.

ap

Eihän sulla ole ystäviä

Etkä välitä lapsistasi

Sun välittämises tasoon tuskin kukaan varaa, ilkeämpää saa hakea. Ellet tietenkin pidä joitain heikompiasi riippuvaisena itsestäsi jollain manipuloinnilla tms.

ap

Totuushan tuo on

Et tule kenenkään kanssa toimeen

Sinulla ei ole ystäviä

Et välitä lapsistasi

Sä et tiedä tuosta puolestani yhtikäs mitään, mutta uhota osaat, äitisi hylkäämä surkimus.

ap

Ihan olet itse kertonut

Ai oon kertonut saaaatanan pässi, etten tule kenenkään kanssa toimeen tai etten välitä lapsistani tai etteikö minulla ole ystäviä? Valehtelet, en ole sanonut sellaista koskaan. Ystävistä oon sanonut, että en luota kovin paljoa tms. mutta se ei vähennä heidän arvoaan silmissäni, tuo on oma ongelmani, eikä liity heihin persoonina.

ap

Lapsistasi olet sanonut ettet välitä. Ovat epäviihdyttäviä. Et rakasta. Et tee mitään heidän vuokseen koskaan. Et tapaa. Et maksa elatusmaksuja

Olet kertonut ettet tapaa koskaan ketään. Yksi ystävä oli 35 v sitten. Ei ole ystäviä

Serkkua pidit ystävänä. Tapasitte ja nyt tuli riita. Muuten olette nähneet n kerran vuodessa

Riitelet töissä. Riitelet sukulaisten kanssa.

Et näe ketään koskaan

Ole lapseton kulliäijä vaan hiljaa. Et sä kato tajua äitiydestä mitään, omasikin sinut vain hylkäsi, menit vähän liian sekaisin siitä. Ankeaa elämää kun mulle kaahotat nyt jotain "moitteita" ja moralismia!

ap

ap

Tiedät itse että joka kohta on totta. Näky on ruma

Niin, moralistillehan se tietenkin on noin, moralisti, joka ei voi elää, koska on moraliteettinsa vanki. Ei kuule kiinnosta, pieraisen, laita kasvot tänne päin.

ap

Mist nämä anaalifetissisi tulevat?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
103/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siis tämän jälkeen kun koitin keskustella lisää asioistani, niin nämä "äitihulluksi" nimittelevät saapuivat itse joka saaatanan ketjuun kertomaan, että täällä se äitihullu paasaa. Heille ei sopinut se, etten olisi näkyvä hahmo. No, saamanne piti. Aivan itse teitte sen.

ap

Että olkaa hyvä vaan. Nyt on turha ruikuttaa, että vauhtia on liikaa, inhottaa tai oksettaa tai kammottaa. Eikä ole, kun just sopivasti. Olisitte pysyneet poissa mun ketjuista sitten.

ap

Sinä olet ainoa joka tästä paasaamisestasi kärsii

Ja se eka ketju. Olit kammottava. Aivan hirviö

Vihaan lapsiani ym paskaa. Olit aivan hirveä

Mitenköhän se nyt voi järkyttää jotakuta näin hirveästi 😮 Mitäs et sinäkään puolustanut minua, niin vihasin niitä haukkujia aivan täysillä!

ap

Miksi otat sen ketjun jatkuvasti esille? Häpeät. Ahdistut

Vierailija
104/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun mielestä on hienoa, jos voi auttaa päikseen tai tarvittaessa. Minusta se on välittämistä.

Oikein itsenäinen ja itsellinen ei kai sitten auta? Miten osoitat välittämistä?

Ei välittämistä tarvitse osoittaa jos sitä on. Silloin sitä vain on ja tapahtuu välittämisestä kieliviä asioita, mutta välitän mä ystävistäni, vaikken heitä auttaisikaan. Heidän on itse selvittävä elämästään ja valinnoistaan.

ap

Eihän sulla ole ystäviä

Etkä välitä lapsistasi

Sun välittämises tasoon tuskin kukaan varaa, ilkeämpää saa hakea. Ellet tietenkin pidä joitain heikompiasi riippuvaisena itsestäsi jollain manipuloinnilla tms.

ap

Totuushan tuo on

Et tule kenenkään kanssa toimeen

Sinulla ei ole ystäviä

Et välitä lapsistasi

Sä et tiedä tuosta puolestani yhtikäs mitään, mutta uhota osaat, äitisi hylkäämä surkimus.

ap

Ihan olet itse kertonut

Ai oon kertonut saaaatanan pässi, etten tule kenenkään kanssa toimeen tai etten välitä lapsistani tai etteikö minulla ole ystäviä? Valehtelet, en ole sanonut sellaista koskaan. Ystävistä oon sanonut, että en luota kovin paljoa tms. mutta se ei vähennä heidän arvoaan silmissäni, tuo on oma ongelmani, eikä liity heihin persoonina.

ap

Lapsistasi olet sanonut ettet välitä. Ovat epäviihdyttäviä. Et rakasta. Et tee mitään heidän vuokseen koskaan. Et tapaa. Et maksa elatusmaksuja

Olet kertonut ettet tapaa koskaan ketään. Yksi ystävä oli 35 v sitten. Ei ole ystäviä

Serkkua pidit ystävänä. Tapasitte ja nyt tuli riita. Muuten olette nähneet n kerran vuodessa

Riitelet töissä. Riitelet sukulaisten kanssa.

Et näe ketään koskaan

Ole lapseton kulliäijä vaan hiljaa. Et sä kato tajua äitiydestä mitään, omasikin sinut vain hylkäsi, menit vähän liian sekaisin siitä. Ankeaa elämää kun mulle kaahotat nyt jotain "moitteita" ja moralismia!

ap

ap

Tiedät itse että joka kohta on totta. Näky on ruma

Niin, moralistillehan se tietenkin on noin, moralisti, joka ei voi elää, koska on moraliteettinsa vanki. Ei kuule kiinnosta, pieraisen, laita kasvot tänne päin.

ap

Mist nämä anaalifetissisi tulevat?

Lapsena ei saanut sanoa kakka eikä paska.

ap

Vierailija
105/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Esim. mun ystävistä iso osa on sellaisia, jotka eivät voi auttaa minua. Aika vähän minäkään heitä. En tajua, miksi minun pitäisi sotkeentua heidän asioihinsa?

ap

ap

Sopeutan myös kommunikointia seuran mukaan, vaikka se ei tietenkään vastuuta häivytä. Mutta tuo olikin niille, joista välitän. Jos joku halveksii tms niin mitä asiaa siinä voisi myötäelää?

ap

Vierailija
106/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Koska siis tämän jälkeen kun koitin keskustella lisää asioistani, niin nämä "äitihulluksi" nimittelevät saapuivat itse joka saaatanan ketjuun kertomaan, että täällä se äitihullu paasaa. Heille ei sopinut se, etten olisi näkyvä hahmo. No, saamanne piti. Aivan itse teitte sen.

ap

Että olkaa hyvä vaan. Nyt on turha ruikuttaa, että vauhtia on liikaa, inhottaa tai oksettaa tai kammottaa. Eikä ole, kun just sopivasti. Olisitte pysyneet poissa mun ketjuista sitten.

ap

Mitenköhän se nyt voi järkyttää jotakuta näin hirveästi 😮 Mitäs et sinäkään puolustanut minua, niin vihasin niitä haukkujia aivan täysillä!

ap

Sillä on asiassa osansa.

ap

Vierailija
107/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

Sopeutan myös kommunikointia seuran mukaan, vaikka se ei tietenkään vastuuta häivytä. Mutta tuo olikin niille, joista välitän. Jos joku halveksii tms niin mitä asiaa siinä voisi myötäelää?

ap

Miten tämä myötäeläminen ja empatia käytännössä näkyy?

Vierailija
108/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

ap

ap

ap

Niin, ei minun olisi toisten kiusaamisesta tarvinnut häpeää tuntea. Mutta minäpäs tunsinkin. Mietipä sitä, luuseri.

ap

Vierailija
109/109 |
03.07.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja varsinkin vittttumaisia ovat ihmiset, jotka määrittelevät muita itsekkäiksi siksi, että he ottavat apua vastaan, eivätkkä anna takaisin. Eli he laskevat ITSENSÄ siinä välittäviksi, vaikka eihän se sitä ollut, jos alkaa vituttaa se, ettei itse saa samaa takaisin. Olisit suunnannut senkin auttamisenergiasi oman elämäsi kunnostamiseen sitten, saaatanan idiootti.

ap

Tämähän on niin totta kun voi olla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kaksi