Eihän se ole toisista välittämistä, että vaihdetaan palveluksia
Ainakaan vs. se, ettei pyydä apua, vaan on aikuinen ja selviää asioistaan itse.
Kommentit (109)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hienoa, jos voi auttaa päikseen tai tarvittaessa. Minusta se on välittämistä.
Oikein itsenäinen ja itsellinen ei kai sitten auta? Miten osoitat välittämistä?
Ei välittämistä tarvitse osoittaa jos sitä on. Silloin sitä vain on ja tapahtuu välittämisestä kieliviä asioita, mutta välitän mä ystävistäni, vaikken heitä auttaisikaan. Heidän on itse selvittävä elämästään ja valinnoistaan.
apEihän sulla ole ystäviä
Etkä välitä lapsistasi
Sun välittämises tasoon tuskin kukaan varaa, ilkeämpää saa hakea. Ellet tietenkin pidä joitain heikompiasi riippuvaisena itsestäsi jollain manipuloinnilla tms.
apTotuushan tuo on
Et tule kenenkään kanssa toimeen
Sinulla ei ole ystäviä
Et välitä lapsistasiSä et tiedä tuosta puolestani yhtikäs mitään, mutta uhota osaat, äitisi hylkäämä surkimus.
apIhan olet itse kertonut
Ai oon kertonut saaaatanan pässi, etten tule kenenkään kanssa toimeen tai etten välitä lapsistani tai etteikö minulla ole ystäviä? Valehtelet, en ole sanonut sellaista koskaan. Ystävistä oon sanonut, että en luota kovin paljoa tms. mutta se ei vähennä heidän arvoaan silmissäni, tuo on oma ongelmani, eikä liity heihin persoonina.
apLapsistasi olet sanonut ettet välitä. Ovat epäviihdyttäviä. Et rakasta. Et tee mitään heidän vuokseen koskaan. Et tapaa. Et maksa elatusmaksuja
Olet kertonut ettet tapaa koskaan ketään. Yksi ystävä oli 35 v sitten. Ei ole ystäviä
Serkkua pidit ystävänä. Tapasitte ja nyt tuli riita. Muuten olette nähneet n kerran vuodessa
Riitelet töissä. Riitelet sukulaisten kanssa.
Et näe ketään koskaan
Ole lapseton kulliäijä vaan hiljaa. Et sä kato tajua äitiydestä mitään, omasikin sinut vain hylkäsi, menit vähän liian sekaisin siitä. Ankeaa elämää kun mulle kaahotat nyt jotain "moitteita" ja moralismia!
ap
apTiedät itse että joka kohta on totta. Näky on ruma
Niin, moralistillehan se tietenkin on noin, moralisti, joka ei voi elää, koska on moraliteettinsa vanki. Ei kuule kiinnosta, pieraisen, laita kasvot tänne päin.
ap
Mist nämä anaalifetissisi tulevat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siis tämän jälkeen kun koitin keskustella lisää asioistani, niin nämä "äitihulluksi" nimittelevät saapuivat itse joka saaatanan ketjuun kertomaan, että täällä se äitihullu paasaa. Heille ei sopinut se, etten olisi näkyvä hahmo. No, saamanne piti. Aivan itse teitte sen.
apEttä olkaa hyvä vaan. Nyt on turha ruikuttaa, että vauhtia on liikaa, inhottaa tai oksettaa tai kammottaa. Eikä ole, kun just sopivasti. Olisitte pysyneet poissa mun ketjuista sitten.
apSinä olet ainoa joka tästä paasaamisestasi kärsii
Ja se eka ketju. Olit kammottava. Aivan hirviö
Vihaan lapsiani ym paskaa. Olit aivan hirveä
Mitenköhän se nyt voi järkyttää jotakuta näin hirveästi 😮 Mitäs et sinäkään puolustanut minua, niin vihasin niitä haukkujia aivan täysillä!
ap
Miksi otat sen ketjun jatkuvasti esille? Häpeät. Ahdistut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mun mielestä on hienoa, jos voi auttaa päikseen tai tarvittaessa. Minusta se on välittämistä.
Oikein itsenäinen ja itsellinen ei kai sitten auta? Miten osoitat välittämistä?
Ei välittämistä tarvitse osoittaa jos sitä on. Silloin sitä vain on ja tapahtuu välittämisestä kieliviä asioita, mutta välitän mä ystävistäni, vaikken heitä auttaisikaan. Heidän on itse selvittävä elämästään ja valinnoistaan.
apEihän sulla ole ystäviä
Etkä välitä lapsistasi
Sun välittämises tasoon tuskin kukaan varaa, ilkeämpää saa hakea. Ellet tietenkin pidä joitain heikompiasi riippuvaisena itsestäsi jollain manipuloinnilla tms.
apTotuushan tuo on
Et tule kenenkään kanssa toimeen
Sinulla ei ole ystäviä
Et välitä lapsistasiSä et tiedä tuosta puolestani yhtikäs mitään, mutta uhota osaat, äitisi hylkäämä surkimus.
apIhan olet itse kertonut
Ai oon kertonut saaaatanan pässi, etten tule kenenkään kanssa toimeen tai etten välitä lapsistani tai etteikö minulla ole ystäviä? Valehtelet, en ole sanonut sellaista koskaan. Ystävistä oon sanonut, että en luota kovin paljoa tms. mutta se ei vähennä heidän arvoaan silmissäni, tuo on oma ongelmani, eikä liity heihin persoonina.
apLapsistasi olet sanonut ettet välitä. Ovat epäviihdyttäviä. Et rakasta. Et tee mitään heidän vuokseen koskaan. Et tapaa. Et maksa elatusmaksuja
Olet kertonut ettet tapaa koskaan ketään. Yksi ystävä oli 35 v sitten. Ei ole ystäviä
Serkkua pidit ystävänä. Tapasitte ja nyt tuli riita. Muuten olette nähneet n kerran vuodessa
Riitelet töissä. Riitelet sukulaisten kanssa.
Et näe ketään koskaan
Ole lapseton kulliäijä vaan hiljaa. Et sä kato tajua äitiydestä mitään, omasikin sinut vain hylkäsi, menit vähän liian sekaisin siitä. Ankeaa elämää kun mulle kaahotat nyt jotain "moitteita" ja moralismia!
ap
apTiedät itse että joka kohta on totta. Näky on ruma
Niin, moralistillehan se tietenkin on noin, moralisti, joka ei voi elää, koska on moraliteettinsa vanki. Ei kuule kiinnosta, pieraisen, laita kasvot tänne päin.
apMist nämä anaalifetissisi tulevat?
Lapsena ei saanut sanoa kakka eikä paska.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mun ystävistä iso osa on sellaisia, jotka eivät voi auttaa minua. Aika vähän minäkään heitä. En tajua, miksi minun pitäisi sotkeentua heidän asioihinsa?
apMiten sinä osoitat välittämistä?
Lähinnä varmaan empaattisuudella ja myötäelämisellä.
apEmpaattisuuden ja myötäelämisen vibat varmaan oikein huokuvat sinusta...
Sopeutan myös kommunikointia seuran mukaan, vaikka se ei tietenkään vastuuta häivytä. Mutta tuo olikin niille, joista välitän. Jos joku halveksii tms niin mitä asiaa siinä voisi myötäelää?
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska siis tämän jälkeen kun koitin keskustella lisää asioistani, niin nämä "äitihulluksi" nimittelevät saapuivat itse joka saaatanan ketjuun kertomaan, että täällä se äitihullu paasaa. Heille ei sopinut se, etten olisi näkyvä hahmo. No, saamanne piti. Aivan itse teitte sen.
apEttä olkaa hyvä vaan. Nyt on turha ruikuttaa, että vauhtia on liikaa, inhottaa tai oksettaa tai kammottaa. Eikä ole, kun just sopivasti. Olisitte pysyneet poissa mun ketjuista sitten.
Mitenköhän se nyt voi järkyttää jotakuta näin hirveästi 😮 Mitäs et sinäkään puolustanut minua, niin vihasin niitä haukkujia aivan täysillä!
apMiksi otat sen ketjun jatkuvasti esille? Häpeät. Ahdistut
Sillä on asiassa osansa.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esim. mun ystävistä iso osa on sellaisia, jotka eivät voi auttaa minua. Aika vähän minäkään heitä. En tajua, miksi minun pitäisi sotkeentua heidän asioihinsa?
apMiten sinä osoitat välittämistä?
Lähinnä varmaan empaattisuudella ja myötäelämisellä.
apEmpaattisuuden ja myötäelämisen vibat varmaan oikein huokuvat sinusta...
Sopeutan myös kommunikointia seuran mukaan, vaikka se ei tietenkään vastuuta häivytä. Mutta tuo olikin niille, joista välitän. Jos joku halveksii tms niin mitä asiaa siinä voisi myötäelää?
ap
Miten tämä myötäeläminen ja empatia käytännössä näkyy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
apMiksi otat sen ketjun jatkuvasti esille? Häpeät. Ahdistut
Niin, ei minun olisi toisten kiusaamisesta tarvinnut häpeää tuntea. Mutta minäpäs tunsinkin. Mietipä sitä, luuseri.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja varsinkin vittttumaisia ovat ihmiset, jotka määrittelevät muita itsekkäiksi siksi, että he ottavat apua vastaan, eivätkkä anna takaisin. Eli he laskevat ITSENSÄ siinä välittäviksi, vaikka eihän se sitä ollut, jos alkaa vituttaa se, ettei itse saa samaa takaisin. Olisit suunnannut senkin auttamisenergiasi oman elämäsi kunnostamiseen sitten, saaatanan idiootti.
ap
Tämähän on niin totta kun voi olla.
Empaattisuuden ja myötäelämisen vibat varmaan oikein huokuvat sinusta...