Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Itseruskettavan käyttö

28.04.2006 |

Hei.

Olen ollut iloinen kun löysin doven uutuuden, sen ruskettavan kosteusvoiteen. Tulee ihana kevyt väri talvenkalpealle iholle....ja tulee samalla kostutettua iho. Minä olen käyttänyt tuotetta parisen viikkoa mutta nyt oli kaveri kylässä ja se oli ihmeissään että käytätkö sä raskaana ollessas tuollasia aineita? Minä olin ihan että miksen käyttäs. Ei ole tullut kyllä mieleenkään etten voisi käyttää.

Aion kyllä laittaa rasvaa jatkossakin, mutta uteliaisuuttani kysyn mitä mietä te olette?

Kerttu rv 19+

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

en kyllä keksi yhtäkää syytä miksei sitä vois käyttää, sehän on kuitenkin " tavallista" kosteusvoidetta. mutta valistakaa viisaammat!

Vierailija
2/5 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

koska pähkäilen tätä itsekin, käyttäisin mielelläni...mutten ole varmuuden varalta käyttänyt.

Shimeno rv9+1

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
28.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

No minä olen kyllä kyseistä tuotetta käyttänyt kun järkeilin että ei ne Dove-rasvan ainesosat voi mitenkään kulkeutua vauvaan, tiedä sitten onko järkevä päätös mutta kyllähän sitä tulee meikkivoidetta ja kasvovettäkin käytettyä saatika sitten hammastahnaa tulee nieltyä.

Pölyhuiskuli ja Viuhti rv 24 ja risat

Vierailija
4/5 |
29.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

minä käytän myös ja ei siitä mitään haittaa ole koska se on ihan vaan kosteusvoide joten jatka vaan käyttöä.

niin ja minä myös sanon todella suosittelevani kaikille, se on aivan ihana tuote :) ja saa ihon tuntumaan heleältä :)

ansku rv26+4

Vierailija
5/5 |
30.04.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen itsekin kayttanyt itseruskettavia raskauden aikana. Ne imeytyy vain ihon pintakerrokseen, joten ei haittaa vauvaa.