Juha Tapio haluaisi Euroviisuedustajaksi? Miksei häntä huolita???
Juha olisi aivan eri luokkaa kuin edellinen edustajamme. Hieno mies ja hyvää musaa!
https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/201806302201046441_vd.shtml
Kommentit (66)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Euroviisut on erinomainen keino tuhota uransa vaikka olisikin uran huipulla. Ei kannata. Ennemminkin sinne lähtevät sammuneet tähdet jotka yrittävät julkisuuteen keinolla millä hyvänsä, kuten Sara Forsberg ja vaikka Anna Abreu. Anna Puu kuuluu samaan sarjaan.
Lähetetään seuraavaksi Saaranna-kvartetti. Saara Aalto, Safa Forsberg, Anna Puu, Anna Abreu.
Voin kuvitella, miten paljon nuo tappelisivat ja toisivat itseään esille sabotoiden toisiaan. Varsinkin Aalto ja Abreu...
Suomalaisten musiikkimaku erottuu muusta maailmasta, eikä mitenkään edukseen. Tuo ei ikinä menestyisi Euroviisuissa
Seuraavalla on tekemistä yltää samaan menestykseen kuin Saara Aalto.
Nythän siellä menestyi hyvin Albanian miesartisti joka lauloikin vielä albaniaksi. Karisma ja ääni tunki ja tehosi. En silti usko että Juha Tapio pystyisi samaan.
Vierailija kirjoitti:
Kuka tahansa pystyy samaan ”menestykseen” sillä rahamäärällä.
Ei voi lähteä ulkomaille koska hänellä ei ole sukunimeä. Ei saa näet passia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suomen budjetti lienee mitätön verrattuna tosi menestyjiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Saara Aallon budjetti mitätön. Muut joutuivat itse hommaamaan sponsoreita. Mm Kyproksen edustaja hoiti kaiken rahoituksen itse. Aalto rälläsi verorahoilla.
Toivottavasti Juha Tapio esittää Euroviisuissa sen ”On kesää vielä jäljellä” kappaleen.
Juha Tapion karisma on 0 ja sen musiikki on sellasta hissimusaa. Voihan se sinne mennä tippumaan, mutta ei se ketään kiinnosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut Saara Aallon budjetti mitätön. Muut joutuivat itse hommaamaan sponsoreita. Mm Kyproksen edustaja hoiti kaiken rahoituksen itse. Aalto rälläsi verorahoilla.
Niinhän seuraavakin tulee rälläämään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuten totesin kuka vaan pystyy tuollaiseen ”menestykseen” samalla rahalla.
Vierailija kirjoitti:
Juha Tapion karisma on 0 ja sen musiikki on sellasta hissimusaa. Voihan se sinne mennä tippumaan, mutta ei se ketään kiinnosta.
Juuri näin. Jos Juha Tapio itkettää Suomen naisia niin se ei tarkoita menestystä Euroviisuissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ja kuten totesin kuka vaan pystyy tuollaiseen ”menestykseen” samalla rahalla.
Ei. Vaikka sinä kultaisit ja koristelisit lavan timantein ei se tarkoita menestystä kisassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei. Vaikka sinä kultaisit ja koristelisit lavan timantein ei se tarkoita menestystä kisassa.
No just siks tossa on noi lainausmerkit... pönttöpää.
Vierailija kirjoitti:
Liian kristitty Euroviisujen assjw-porukan makuun. Gospeliakin lauleskellut.
On siellä gospelia laulaneet pärjänneet muutkin. Esim. Australian Dami Im, joka vuonna 2016 sijoittui toiseksi. (Olisikin laulanut enemmän jotain gospel-henkistä sen kalsean poppiksensa sijaan...)
Vierailija kirjoitti:
Se, että täällä Suomessa menestyy ei tarkoita sitä, että menestyisi maailmalla. Ei Sillanpääkään sijoittunut.
Samahan koskee kaikkia muitakin ehdotettuja suomalaisittain tunnettuja artisteja.
Oletteko koskaan kuulleet Juha Tapiota livenä? Eipä kyllä ääniala päätä huimaa saati muutkaan laulutaidot. Sori faneille. Kyllähän näitä jollotuksia mukana laulaa, jos radiosta tulee, mutta siihen se sitten jääkin.
Mua on välillä mietityttänyt miten Satin Circus olis pärjännyt Crossroads-biisillään milloin nyt olikaan.. kun Pertti Kurikka-poppoo pääsi viisuihin.
Tykkään niin SC.n biisistä!!!
Jos menee kisoihin hehkuttaen etukäteen voittoaan ja jää finaalin viimeiseksi, ei se ole "erinomaista menestystä" vaan totaali floppi. Semifinaalissa oli viimeinen jatkoon pääsijä.