Asiointia pankin kanssa nykyään
S... ta na. Olen yrittänyt asioida Danske Bankin kanssa, jotta saisimme avattua teinille käyttötilin ja siihen kortin.
Homma on mennyt näin:
1. Puhelu Danskebankkiin ja tiedustelu, mikä on nykyään lähin konttori, joka hoitaa tällaisia palveluita. No, Tikkurila ja Malmi, mutta pitää varata aika. No, yritän varata aikaa; "menee parin viikon päähän". Ok, olen lomalla, ei onnistu enää parin vkon päästä. "Eikö tosiaan mihinkään konttoriin voi vain mennä paikan päälle ja saada palvelua". No, Tikkurilaan ei kerrassaan voi, Malmille voi mennä, mutta siellä palvellaan klo 10-12 välillä ja pidempiin asioihin, kuten tämä, täytyy varata aika. (No, kello on yli 12, joten emme aja Malmille)
Lopetan puhelun vittuuntuneena ja tulenkatkuisena, pahoittelen ko. virkailijaa, tämä ei ollut hlökohtaista.
2. Pikkaisen tunteiden viilennettyä menen nettisivuille "Varaa aika", klikkailen eteenpäin ja tadaa: Olenkin sivulla, jonne voi varata ajan konttorista, mutta nämä ajat koskevat vain jotain v.. t un sijoitustapaamisia tai lainaneuvotteluja. Muutoin ei saa aikaa varattua.
3. Löydän samaiselta sivulta chatin ja chattaan sinin tai muun nuoren plikan kanssa. Sanon "Tahtoisin varata ajan Malmille tai Tikkurilaan avatakseni nuorelle tilin ja hankkiakseni siihen kortin". "Onko sinulla pankkitunnuksia?" "On" "Voit avata tilin lapselle tästä ja tästä" "Haluan myös sen automaattikortin" "Sitä varten sinun täytyy varata aika konttoriin" "V .. ..!!!! Sitä olen V .... tekemässääääää!!!!" "Valitettavasti tätä kautta ei voi varata aikaa konttoriin, vaan sinun täytyy soittaa numeroon sejase"
IHAN OIKEASTI, miten me ihmiset alistutaan tällaiseen??? Ja palvelumaksut on jotain parikymppiä per kk!
Mä en kerta kaikkiaan jaksa toimia noiden kanssa. Tulisin hulluksi, jos joutuisin olemaan tuollaisessa paikassa töissä. Tuo on niin kyykyttävää!
Ottaako kenelläkään muulla hermoon?
Ja antakaapa vinkkejä, jos on enää pankkia, joka tarjoaa palvelua.
Ja antakaa vertaistukea KIITOS!!!
Kommentit (64)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa kun saatiin asuntolaina maksettua Nordeaan lopullisesti, niin tuli pankin vaihto. Vtutti kun omia rahoja saa kerjätä sieltä ulos. Oman säästötilin tyhjennys, niin varaa aika jne. Tammikuun puoliväliin meni ennenku pääs Nordeasta lopullisesti eroon. Siinäkin, kun se duunari lappas rahaa salkkuun, niin selitteli jos en lopettaisi tiliä, kun Nordea kehittyy koko aika. Sanoin, että nytkin jouduin 3 viikkoa odottaa että saan omat rahat ulos täältä, niin ei kiitos. Teillä on hyvin paljon kehitettävää. Marssin rahojen kanssa S-Pankkiin ja hommat houtui 10 mintuutissa. Nordean palvemaksutkin alkoi vtuttaa kun ei kukaan edes palvele. VIssiin se maksu on nykyään että kun saat pitää rahas niiden tilillä.
Sinua fiksumpi ihminen olisi siirrättänyt rahat säästötililtä käyttötilille ja sieltä sinne uuteen pankkiin verkkopankin kautta ja käynyt sitten sulkemassa tilin.
Oli muitakin asioita siellä mitä piti allekirjotella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joulukuussa kun saatiin asuntolaina maksettua Nordeaan lopullisesti, niin tuli pankin vaihto. Vtutti kun omia rahoja saa kerjätä sieltä ulos. Oman säästötilin tyhjennys, niin varaa aika jne. Tammikuun puoliväliin meni ennenku pääs Nordeasta lopullisesti eroon. Siinäkin, kun se duunari lappas rahaa salkkuun, niin selitteli jos en lopettaisi tiliä, kun Nordea kehittyy koko aika. Sanoin, että nytkin jouduin 3 viikkoa odottaa että saan omat rahat ulos täältä, niin ei kiitos. Teillä on hyvin paljon kehitettävää. Marssin rahojen kanssa S-Pankkiin ja hommat houtui 10 mintuutissa. Nordean palvemaksutkin alkoi vtuttaa kun ei kukaan edes palvele. VIssiin se maksu on nykyään että kun saat pitää rahas niiden tilillä.
Sinua fiksumpi ihminen olisi siirrättänyt rahat säästötililtä käyttötilille ja sieltä sinne uuteen pankkiin verkkopankin kautta ja käynyt sitten sulkemassa tilin.
1. Avataan uusi tili uuteen pankkiin.
2. Vanhasta pankista rahat säästötililtä vanhan pankin käyttötilille.
3- Vanhan pankin käyttötililtä siirretään rahat sinne uuden pankin tilille.
4. Vanhan pankin tili suljetaan tarpeettomana.
Oli muitakin asioita siellä kun papereita allekirjottelin. Toi fyrkka oli nyt vaan yksi muiden joukossa. Irrottauduin kerralla kaikesta. OSaan mä tilin avata ja tiedän miten toimitaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
S-pankki palvelee, muita ei enää tarvitakkaan
Saako sieltä oikeasti palvelua?
Onko ollut ongelmia muutoin sen kanssa?
Lainaahan S-PankistLukittuLaihdutin 6 kg alle 4 kuukaudessa kävelemällä tunnin päivässäa ei saa, mutta normaali tiliasiointi hoituu verkossa.
Sinulla on väärää tietoa. Minulla on ollut S-pankista asuntolaina jo 6 vuotta ja toinenkin laina, "mökkilaina" jo vuoden päivät.
Mulla on Nooa Säästöpankki ja suurin osa kommunikoinnista tapahtuu viestien välityksellä nettipankista. Ajanvaraus ei ole koskaan ollut ongelma eikä korttia hakiessa tai tiliä avatessa ole ollut sen suurempaa säätöä. Suosittelen, heillä on sekä tunnuslukusovellus että perinteiset tunnuslukukortit käytössä niin voi valita kumpaa käyttää.
Eilen kävin S-pankkiin avaamassa tilin. Kävelin neljän jälkeen Hgin keskustan Sokosen asiointipisteeseen, odotin pari minuuttia ja pääsin aspan puheille. 20 min ja minulle oli avattu tili.
Suosittelen ainakin Säästöpankkia. Vielä en S-pankista voi mitään sanoa.