Mitä hyvää toisista välittäminen on tuonut elämäänne?
Kun täällä jankutetaan, että pitää välittää toisista.
Kommentit (65)
Mun äiti kiusasi minua siksi vain, että sai lakaistua kaikki minun vaikeuteni maton alle, että itsellään oli siedettävää olla surkean lapsuutensa jäljiltä. Mitäs hankki lapsen, kun ei osannut tarjota lapselle mitään turvallista syliä ym. Se EI ole välittämistä, että haluaa oman huolensa haihtumaan, kun toinen voi pahoin.
ap
Sitten kun äitiní ei tyhmyyttään ymmärtänyt mun vaikeuksia niin alkoi rettelöimään mulla ja olemaan hankala mua kohtaan, syyttämään minua, kun ilmeisesti itselleen tuli paha mieli! Vttu mä ta pan sen vielä, sen lisäksi, että mulla oli paha olla se kusipääää ei kestänyt sitä, vaan raivosi siitä minulle.
ap
Vaikka mitäs oli kasvattanut niin rakkaudettomasti, että mulle tuli vaikeuksia, ihan oma vika. Ois katsellut peiliin vaan.
ap
Jos mä en kestä tai ymmärrä jonkun vaikeuksia, niin mä jätän sen ihmisen omanonnensa nojaan, saa etsiä jonkun sellaisen, joka tajuaa ja kestää ne, mutta ei mun äiti. Sen paskapäään piti raivota mulle, koska siitähän tuli hänelle itselleen huolta ja paha mieli! Saaaatanan narsisti.
ap
No niin, eli ei mitään hyvää, oisko aika paskiaiset lakata jankuttamasta siitä, miten mun pitää välittää muista, kun se ei parantaisi minua yhtään? V*tun idiootit.
ap
Noh, yleisesti ottaen mun kanssa viihdytään sen tuloksena. Ei myöskään tunnu pahalta, kun muut kehuvat ja sanovat mua hyväsydämiseksi. Toki katkeria ja kiittämättömiä ihmisiä löytyy mutta niistä yritän olla välittämättä ja tukeudun enemmän ihmisiin jotka arvostavat mun apua ja antavat myös takaisin.
Todella vähissä on tässäkin ketjussa ne vastaukset! Eli muista (erikseen ja toimimalla se huomioiden) välittäminen ei tuo mitään hyvää kenenkään elämään. Tietenkin jos oikeasti vaan välittää, niin se on eri asia.
ap
Vierailija kirjoitti:
Noh, yleisesti ottaen mun kanssa viihdytään sen tuloksena. Ei myöskään tunnu pahalta, kun muut kehuvat ja sanovat mua hyväsydämiseksi. Toki katkeria ja kiittämättömiä ihmisiä löytyy mutta niistä yritän olla välittämättä ja tukeudun enemmän ihmisiin jotka arvostavat mun apua ja antavat myös takaisin.
Niin, on tärkeää, että itse myös hyödyt. Mmmm-m. Mua ei kiinnosta tuon tyyppinen muista hyötyminen. Olen omavarainen ihminen ja itsenäinen.
ap
Ei mitään hyvää. Vain koira on osannut olla lojaali. Jopa oma perhe on pettänyt jos minulla nyt sellaista koskaan edes oli. Ihmiset on perseestä.
Toivot kovasti että äitisi välittäisi sinusta
Silti sinusta on ok ettet välitä lapsistasi ellei siitä ole sinulle hyötyä
Ihmisistä välitetään koska välitetään. Se on tervettä. Normaalin ihmisen normaali välittämisen tunne. Se tuntuu hyvältä. Ja etenkin kun ei etsi itselleen mitään. Kun antaa, niin saa. Ihan sen antamisen ilon
Ja tasapainon
Näistä sinä et tiedä mitään.
Kun välittää, iloitsee toisen ilosta
Hahhah, siitäs saatte, av:n paskaämmät! Eikö kantti kestä nyt perustella muista välittämisen hyötyjä mulle!!? :D
ap
Tausta-ajatuksenanne olikin vain ja ainoastaan se, että TE saaatte, kun jankutatte TOISILLE, eli minulle, miten minun pitää välittää MUISTA, eli MUIDEN TEISTÄ, ETTÄ ITSE SAATTE, senkin ahneet pikku paskiais*t.
ap
Ennemmin tai myöhemmin AINA ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Ihmisistä välitetään koska välitetään. Se on tervettä. Normaalin ihmisen normaali välittämisen tunne. Se tuntuu hyvältä. Ja etenkin kun ei etsi itselleen mitään. Kun antaa, niin saa. Ihan sen antamisen ilon
Ja tasapainon
Niin, kosoa kukaan ei ole välittänyt minusta, kusipäää.
ap
Vierailija kirjoitti:
Ja tasapainon
Se ei ole mitään välittämistä, että haluaa toisen kertovan, mikä on, ettei itsellä ole siitä pahaa mieltä! Nimittän jos se asia onkin sellainen jota arvon "välittäjä" ei ymmärrä, niin alkaa arvostelu ja muu kiusaaminen. Todella välittävää, hei.
ap
Vierailija kirjoitti:
Todella vähissä on tässäkin ketjussa ne vastaukset! Eli muista (erikseen ja toimimalla se huomioiden) välittäminen ei tuo mitään hyvää kenenkään elämään. Tietenkin jos oikeasti vaan välittää, niin se on eri asia.
ap
Vastaukset on vähissä koska sinulle on jo vastattu eikä se auta. Sinuun on kyllästyttu. Sinun kieroutunut ajatuksenjuoksu tunetaan
Mä ymmärrän sen, että jokainen ei voi ymmärtää toisten huolia, mutta en tuollaista itsekkyytä, että ne pitää ratkoa siksi, ettei kaverin tartte kokea huolta. ITSEKÄSTÄ!
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin, on tärkeää, että itse myös hyödyt. Mmmm-m. Mua ei kiinnosta tuon tyyppinen muista hyötyminen. Olen omavarainen ihminen ja itsenäinen.
ap
Tuskin kommentin kirjoittaja sitä tarkoitti, että laskelmoi , mutta kyllähän se vähän niin on että jos naapurisi tulee esim. talonmaalaustalkoisiinne ja sitten kun hän joskus pyytää sinulta apua, niin mikäli sinulla ei juuri sillä hetkellä mitään oikein pätevää estettä olemaan , niin kyllähän se vähän niinkuin kuuluisi sinunkin häntä vuorostasi auttaa. Näin siis omakotialueella naapuriapu pelaa.
Tämän mä halusinkin vain tietää, itsekkäitä ihmisiä muka-huolestuttaa jonkun elämä, ja sitten heille on pakko avautua siitä, ettei niiden nynneröiden enää tarvitse itsensä jumal*uta olla huolissaan ja taas aurinko paistaa. Saaatanan verenimijävampyyrit. Koska ne muuttuu hiukan vitttumaisiksi, ellet nöyränä valaise murheitasi (jotka eivät toki saa mennä yli heidän käsityskyvyn myöskään) tai jos he eivät ymmärrä niitä. Koska pääasia on, ettei heitä huolestuta muiden murheet! Ei se, että toisella on paha olla.
ap